oprocentowanie w bankach zagranicznych

Data: 2019-01-18 19:21:13
Autor: mara
oprocentowanie w bankach zagranicznych
orientujecie sie moze jakie % maja w banach w niemczech szwajcarii itd ?

Data: 2019-01-18 13:26:00
Autor: Kris
W dniu piątek, 18 stycznia 2019 19:21:11 UTC+1 użytkownik mara napisał:
orientujecie sie moze jakie % maja w banach w niemczech szwajcarii itd ?

Bywa i ujemne

Data: 2019-01-20 03:39:04
Autor: pasztab
Den fredag 18 januari 2019 kl. 22:26:02 UTC+1 skrev Kris:
W dniu piątek, 18 stycznia 2019 19:21:11 UTC+1 użytkownik mara napisał:
> orientujecie sie moze jakie % maja w banach w niemczech szwajcarii itd ?

Bywa i ujemne

U nas przeciez tez moze byc... Jesli trzymasz pieniadze na nieoprocentowanym koncie, bo inne nie jest oferowane, placisz do tego za jego obsluge, masz do niego karte platnicza, ktora tez kosztuje to tak jakby miec ujemny procent na koncie. W wielu zachodnich bankach niestety wlasnie tak jest.

Data: 2019-01-20 08:11:07
Autor: Kris
W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 12:39:06 UTC+1 użytkownik pas...@gmail.com napisał:

U nas przeciez tez moze byc... Jesli trzymasz pieniadze na nieoprocentowanym koncie, bo inne nie jest oferowane, placisz do tego za jego obsluge, masz do niego karte platnicza, ktora tez kosztuje to tak jakby miec ujemny procent na koncie. W wielu zachodnich bankach niestety wlasnie tak jest..

W wielu zachodnich bankach jest tak jak piszesz i do tego oprocentowanie depozytów "minus..."

Data: 2019-01-21 02:35:30
Autor: japanizer
On Monday, January 21, 2019 at 1:11:08 AM UTC+9, Kris wrote:

W wielu zachodnich bankach jest tak jak piszesz i do tego oprocentowanie depozytów "minus..."

A w których dokładnie zachodnich bankach jest ujemne oprocentowanie depozytów? "W wielu", to z kilka wymienisz?

Data: 2019-01-21 02:45:17
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 11:35:32 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A w których dokładnie zachodnich bankach jest ujemne oprocentowanie depozytów? "W wielu", to z kilka wymienisz?

Zenek/Kogutek by Tobie napisał "nie mam Ciebie w dowodzie"  Jak nie masz bana na google to Sobie sprawdź

Data: 2019-01-21 07:00:29
Autor: japanizer
On Monday, January 21, 2019 at 7:45:18 PM UTC+9, Kris wrote:
> [...]

Zenek/Kogutek by Tobie napisał "nie mam Ciebie w dowodzie"  Jak nie masz bana na google to Sobie sprawdź

Ot, i z "wielu banków zachodnich" zrobiło się zero.

Data: 2019-01-22 21:42:26
Autor: RobertS
W dniu 2019-01-20 o 17:11, Kris pisze:

[...]

ale mamy też wschodnie banki, ostatnio mi klient z ukrainy powiedział, że u nich depo na 25% jest, ale nie ma chętnych aby deponować cokolwiek ;-)

RobertS

Data: 2019-01-22 13:12:08
Autor: pasztab
Den tisdag 22 januari 2019 kl. 21:42:27 UTC+1 skrev RobertS:
le mamy też wschodnie banki, ostatnio mi klient z ukrainy powiedział,
że u nich depo na 25% jest, ale nie ma chętnych aby deponować cokolwiek ;-)

Nie maja czego deponowac czy tez nie ma gwarancji takiego depozytu, bo hrywna w ostatnim roku do euro i dolara nawet zyskuje..

Data: 2019-01-22 22:38:08
Autor: RobertS
W dniu 2019-01-22 o 22:12, pasztab@gmail.com pisze:

Nie maja czego deponowac czy tez nie ma gwarancji takiego depozytu, bo hrywna w ostatnim roku do euro i dolara nawet zyskuje..

mają, ale nie chcą...mówili coś o tym, że w razie upadłości ciężko kasę odzyskać

RobertS

Data: 2019-01-18 21:11:14
Autor: Oli
W dniu 2019-01-18 o 19:21, mara pisze:
orientujecie sie moze jakie % maja w banach w niemczech szwajcarii itd ?
W banach nie ma nic ale w w bankach
  0.05% i mniej (tzn -) ;)
Powodzenia w założeniu lokaty.

Jak Cię stać stracić to
polecam Ukrainę 15% ( a przewalutowanie może zjeść 30% )
aha jeszcze Turcja 17% ( przewalutowanie za 2018 -50%)

--
  Oli

Data: 2019-01-20 01:11:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
oprocentowanie w bankach zagranicznych

"Oli" 5c4232ea$0$500$65785112@news.neostrada.pl

 0.05% i mniej (tzn -) ;)
Powodzenia w założeniu lokaty.

"Kris" 4a40feb9-e2ee-414e-8376-dc38b546c13d@googlegroups.com

Bywa i ujemne

Cieszmy się zatem podziałem, jakiego dokonują krwiopijcy,
dzielący się z nami zyskiem, czy ssyskiem, wysyskiem...
[oby grupa i Rh były dobre... kto wie, co bankierzy
wysysają z kredytobiorców...]

--

Data: 2019-01-19 07:27:20
Autor: japanizer
On Saturday, January 19, 2019 at 3:21:11 AM UTC+9, mara wrote:
orientujecie sie moze jakie % maja w banach w niemczech szwajcarii itd ?

Do EUR są różne porównywarki, np.:

https://www.tagesgeldvergleich.net/tagesgeldvergleich/festgeld.html
https://www.zinsenvergleich.at/festgeld/

oprocentowanie w bankach zagranicznych