......oprócz wypraw rowerow ych poza miastami......

Data: 2009-03-22 10:34:26
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
......oprócz wypraw rowerow ych poza miastami......
Dnia 22.03.2009 10:00 użytkownik rowerzysta2 napisał :
 Witam wszystkich rowerzystów. Zastanawiam się nad sensem kupna pedałów zatrzaskowych do mojego roweru trekingowego, oprócz wypraw rowerowych poza miastami, jeżdżę po mieście i nie wiem czy tu były by praktyczne (dosyć częste zatrzymywanie się)?. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

A jak niby pedały zatrzaskowe przeszkadzają w zatrzymywaniu?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-22 14:25:47
Autor: Heming
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

A jak niby pedały zatrzaskowe przeszkadzają w zatrzymywaniu?

Pytanie raczej w czym przy zatrzymywaniu pomagaja? Pomagaja np. w jebnieciu o glebe, choc to dotyczy zwykle dotyczy tylko mniej doswiadczonych SPDziarzy. ;)

......oprócz wypraw rowerow ych poza miastami......