optima - dawno nie bylo

Data: 2012-01-11 21:10:01
Autor: neoniusz
optima - dawno nie bylo
Co za debil wymyslil, ze wyciag moze miec tylko 10 stron? Zeby zrzucic PDF z wyciagiem musze sciagnac 6 plikow. Idiotyzm do nie wiem ktorej potegi.
W CSV moze byc tylko 50 transakcji, wiec zeby zapisac miesiac trzeba sciagnac 10 plikow.

Data: 2012-01-11 22:16:23
Autor: neoniusz
optima - dawno nie bylo
W dniu 11.01.2012 21:10, neoniusz pisze:
[...]

A teraz przegladam te wyciagi i wychodzi, ze przez prawie caly miesiac bylem na minusie. WTF!?
Jest kilka lokat, ktore sie codziennie odnawiaja, a odsetki zostaja na oszczednosciowym.
W dodatku na oszczednosciowym jest kilkanascie tysiecy ale w saldzie na wyciagu brakuje na jednym wyciagu 10000 zl codziennie.

Jesli wygeneruje wyciag za caly miesiac to jest zle przez prawie caly miesiac - saldo ujemne (jesli saldo byloby ujemne to niby w czego by sie lokaty odnawialy? kto to wie!)
Kiedy generuje PDF z wyciagiem za np. 2 dni, wszystko jest w porzadku i saldo uwzglednia "zaginione" 10000 zl. Czy ten bank to jakas kpina?

Tutaj zdjecie (po lewej wyciag wygenerowany za 4-6 stycznia, a po prawej wygenerowany od poczatku grudnia. Oba odpowiednio przyciete, zeby pokazac tylko kilka operacji z 5 stycznia,

http://img809.imageshack.us/img809/9931/sroptima.jpg

Nie wklejalem wszystkiego, bo mi sie nie chcialo, ale w tym dniu bylo jeszcze kilka powtorzen zwrotu i odnowien lokat.
5 stycznia konczy sie tak, ze na prawidlowym wyciagu saldo wynosi 6824,10 a na blednym -3177,67. Czyli roznia sie o 10001,77 - czyli na blednym wyciagu ucieka 10000zl i jeden dzien odsetek od 10000.

Ktos mi ten fenomen wytlumaczy?
W CSV nie ma salda, wiec tego problemu tez nie ma - jest tylko w wyciagach pdf.

Data: 2012-01-11 23:08:27
Autor: Damian News
optima - dawno nie bylo

Ktos mi ten fenomen wytlumaczy?
W CSV nie ma salda, wiec tego problemu tez nie ma - jest tylko w wyciagach pdf.

U mnie to samo.
Dzieje się tak przy dłuższych wyciągach, więcej niż 10 stron (kilka plików pdf).
W pierwszym pliku - pierwszych 10 stron jest wszystko OK, problem jest od drugiego pliku 11 strona.
Po prostu maja skopane generowanie wyciagów pdf.
Na 11 stronie kwota operacji -1042,10 saldo -1040,58 do obliczeń jest brane saldo otwarcia z 1 strony 1,52 a nie ostatnia pozycja z 10 strony 1054,20 (1054,20-1042,1=12,1 i wtedy było by OK)

Przynajmniej u mnie tak to wygląda.
Zauważyłem to od razu ale jakoś nie miałem siły do nich pisać - miałem otwartych 35 lokat i zrobil sie niezły bałagan w wyciagach :)

Pozdrawiam

Data: 2012-01-11 23:53:30
Autor: neoniusz
optima - dawno nie bylo
W dniu 11.01.2012 23:08, Damian News pisze:
[...]

U mnie na 11 stronie jest saldo, ktore jest pobrane z pierwszej pozycji (a nie z ostatniej, tak jak powinno byc) na 10 stronie. Na nastepnych (21, 31, 41 itd.) juz wszystko jeszcze bardziej sie rozlatuje i nie gra z niczym saldo.

Pomijam juz fakt, ze odsetki sa czesto naliczane wieczorem i wtedy odnawiaja sie lokaty. Np. terzaz 2h temu mialem juz lokaty z data zalozenia 12.01.2012. Jak w takiej sytuacji robilem przelew, to kasa niby wychodzila, ale na wyciagu saldo jest ujemne, bo odsetki niby faktycznie sie pojawiaja nastepnego dnia. Co za kretyn to wdrazal...

Data: 2012-01-11 23:19:30
Autor: XYZ Anonimek
optima - dawno nie bylo
On 11 Sty, 23:53, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> [...]

niby wychodzila, ale na wyciagu saldo jest ujemne, bo odsetki niby
faktycznie sie pojawiaja nastepnego dnia. Co za kretyn to wdrazal...

http://twarzebiznesu.pl/artykuly/574826,piotr_grzybczak_z_internetowego_banku_bgzoptima_specjalista_od_nowych_projektow.html
ambitny aisec-owiec z sgh

optima - dawno nie bylo