optymalizacja RO w EB

Data: 2012-09-06 11:45:11
Autor: SQLwiel
optymalizacja RO w EB
(Eurobank, rachunek oszczędnościowy - do dla wyszukiwarek)

Tak sobie policzyłem -
żeby nie tracić codziennie 1gr dla Vincenta, to kwoty trzymane na RO należy optymalizować do przedziałów (otwartych):

901,23 do 946,30
991,36 do 1036,42
1081,48 do 1126,54
1171,60 do 1216,67
1261,73 do 1306,79
1351,85 do 1396,91
1441,98 do 1487,04
1532,10 do 1577,16
1622,22 do 1667,28
1712,35 do 1757,41
1802,47 do 1847,53
1892,59 do 1937,65
1982,72 do 2027,78
2072,84 do 2117,90
2162,96 do 2208,02
2253,09 do 2298,15
2343,21 do 2388,27
2433,33 do 2478,40
2523,46 do 2568,52
2613,58 do 2658,64
2703,70 do 2748,77
2793,83 do 2838,89
2883,95 do 2929,01
2974,07 do 3019,14
3064,20 do 3109,26
3154,32 do 3199,38
3244,44 do 3289,51
3334,57 do 3379,63
3424,69 do 3469,75
3514,81 do 3559,88
3604,94 do 3650,00
3695,06 do 3740,12
itd...
(skok co 45.06zł)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-06 05:43:24
Autor: Hakuna Matata
optymalizacja RO w EB
W dniu czwartek, 6 września 2012 11:44:54 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
[...]

Wydaje się, że najbardziej optymalną kwotą na RO jest 405,56zł bowiem w wyniku zaokrąglenia odsetek w górę daje to faktyczne oprocentowanie tej kwoty odpowiadające 4,5% brutto, a po pobranym podatku 3,6% netto. Można też oceniać inaczej. Jeśli przyjmiemy że oprocentowanie brutto wynosi tyle ile proponuje bank tj. 4,05%, to na potrącany codziennie 1 grosz podatku Belki, w połowie składa się bank (zaokrąglając odsetki w górę o 0,5gr) i w połowie klient (dopłacając drugie 0,5gr).
Jeśli ktoś założył wcześniej dopuszczalną ilość rachunków (15szt.) to obok ROR może przechowywać ponad 6000zł na bieżące wydatki. Większe kwoty lepiej deponować gdzie indziej, np. w podobnie nie utrudniającym wypłat BGŻ Optima.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-06 12:01:47
Autor: !sp
optymalizacja RO w EB
zawracanie dupy z "optymalizacją"
sensowniej napisać kolejny wniosek do eurobank by znieśli dzienną
kapitalizację i wprowadzili miesięczną

Data: 2012-09-06 03:52:17
Autor: eisenberg
optymalizacja RO w EB
W dniu czwartek, 6 września 2012 12:03:42 UTC+2 użytkownik !sp napisał:
zawracanie dupy z "optymalizacją"

sensowniej napisać kolejny wniosek do eurobank by znieśli dzienną

kapitalizację i wprowadzili miesięczną

Niedawno dotarła do mnie od nich ankieta z pytaniami o propozycje polepszenia oferty. Zmianę kapitalizacji na KO uznałem za pierwszoplanową

Data: 2012-09-06 17:53:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
optymalizacja RO w EB

"!sp" k29sm3$r3s$1@mx1.internetia.pl

zawracanie dupy z "optymalizacją"
sensowniej napisać kolejny wniosek do eurobank by znieśli dzienną
kapitalizację i wprowadzili miesięczną

Ja składam stale -- nic tam nie mam na swych kontach od dawna.
Nie dość tego -- zamiast wpłacać, wczoraj (chyba wczoraj -- nie
znam się dobrze na datach) wypłaciłem to, co tam nalałem, aby
uniknąć opłaty za onlajnowe.

optymalizacja RO w EB