optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online

Data: 2010-12-16 11:58:01
Autor: Zyga
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
Witam

Chcę zoptymalizować kwotę lokaty 3m w getinonline.

Krzysztof kiedyś na grupie napisał:
"Optymalnie wychodzi codziennana 3-mies na 1015.98; jak doliczysz 1zl od kazdej takiej lokaty to wychodzi ok. 5.4% nominalnie, co przebija pozostale oferty. "

Aby to policzyć to trzeba wiedzieć:
- ile dni ma lokata 3 miesięczna.
- jak zaokrąglają odsetki.

Ktoś wie?

I na koniec, czy ktoś to testował w praktyce? Dopisują tyle odsetek co trzeba?

PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem, tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

pzdr
Zyga

Data: 2010-12-16 12:07:46
Autor: Damian Niusy
[...]

Ilość dni nie ma wiekszego znaczenia przy lokatach codziennych
=0,135/4,85%*365=1015,979 ==>1015,98 zaokraglamy w górę

=1015,98*4,85%/35=0,135000008==>0,14 :)

92*0,14+1=13,88
13,88/92*365*100/1015,98=5,42%

91*0,14+1=13,74
13,74/91*365*100/1015,98=5,4244%

Ktoś wie?

I na koniec, czy ktoś to testował w praktyce? Dopisują tyle odsetek co trzeba?

Działa idelanie

PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem, tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

Ja kuriera musiałem ścigac a i tak potem sam musiałem jechać po odbior umowy do ich biura :(

Damian

Data: 2010-12-17 10:28:56
Autor: Akkon
W dniu 16.12.2010 12:07, Damian Niusy pisze:

Ilość dni nie ma wiekszego znaczenia przy lokatach codziennych
=0,135/4,85%*365=1015,979 ==>1015,98 zaokraglamy w górę

Może trochę głupie pytanie, ale to "0,135" we wzorze to?

Data: 2010-12-16 12:42:27
Autor: Zyga
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
Do tej pory miałem tam tylko lokaty. Teraz złożyłem wniosek o konto i
do tego kartę debetową.
Pytanie czemu przed podpisaniem umowy konto jest już aktywne?
Przelałem próbnie na "rachunek osobisty" 1 grosz i doszedł. Mam opory
przelewać tam kasę na lokaty skoro nie podpisałem jeszcze umowy.
Słusznie?
Aby dostać premię 1zł trzeba lokaty zakładać z konta osobistego? A
złotówki pojawią się na koncie skarbonkowym?

pzdr

Data: 2010-12-16 22:10:36
Autor: Damian News

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:e2b61c60-ec93-4d7f-9c4d-0b038e005172v12g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Konto masz tak na pół aktywe. Przelać to tam możesz ale już wypłaty ani lokaty nie założysz.
Dopiero po podpisaniu umowy bedzie w pełni aktywne

Złotówki pojawiaja sie na osobnym subkocie z którego możesz wypłacić zebrane złotówki.
Damian

Data: 2010-12-16 22:17:31
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-12-16 21:42, Zyga pisze:
Do tej pory miałem tam tylko lokaty. Teraz złożyłem wniosek o konto i
do tego kartę debetową.
Pytanie czemu przed podpisaniem umowy konto jest już aktywne?

Bo tak :)

Przelałem próbnie na "rachunek osobisty" 1 grosz i doszedł. Mam opory
przelewać tam kasę na lokaty skoro nie podpisałem jeszcze umowy.

Slusznie bo ja zamrozisz.

Aby dostać premię 1zł trzeba lokaty zakładać z konta osobistego? A
złotówki pojawią się na koncie skarbonkowym?

Zalozylem konto na wniosek,przelalem kase z eurobanku i tez dostalem zlotowki.

Data: 2010-12-16 13:26:37
Autor: newsy
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d09f098$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
Witam

PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem, tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

Dzwonili tego samego dnia, że podpisują umowę. Po ok. tygodnu dostałem smsa, że wysłali umowę kurierem. Na kuriera czekałem 2 dni

Data: 2010-12-16 15:50:51
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:37 +0100, newsy napisał(a):

[...]

 Jw, choć obiecywali, że jeśli nie biorę karty, to umowę wyślą szybciej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-16 15:24:21
Autor: Wemif
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
2 osoby, jedna kurier po 2 dniach, druga po 10. Wroclaw.

a.

Data: 2010-12-16 07:38:20
Autor: Pr0NET
On Dec 16, 4:24 pm, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
2 osoby, jedna kurier po 2 dniach, druga po 10. Wroclaw.

a.

Kurier 2 tygodnie :). Chyba wina świąt.

Data: 2010-12-16 17:10:44
Autor: cyfra dwa
W dniu 2010-12-16 16:38, Pr0NET pisze:
On Dec 16, 4:24 pm, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
2 osoby, jedna kurier po 2 dniach, druga po 10. Wroclaw.

a.

Kurier 2 tygodnie :). Chyba wina świąt.

hehe  chyba  nie koniecznie, ja już czekam na kuriera 5 tygodni - w tym czasie dwie rozmowy z bankiem, dwa telefony od pani która gdzieś szuka tego zaginionego "pakietu" ( ostatni telefon wczoraj że się znalazł i czy nadal jestem zainteresowany :) - mimo mojego zainteresowania kurier wczoraj również nie dotarł :D )

właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

Data: 2010-12-16 09:32:34
Autor: luc
On 16 Gru, 17:10, cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl> wrote:
W dniu 2010-12-16 16:38, Pr0NET pisze:> On Dec 16, 4:24 pm, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

> [...]

wczoraj również nie dotarł :D )

właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

Siódemka, dziś u mnie był kurier. Niestety, karta gryzie się z kartą
ZTM na bramkach metra :-(

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-16 18:34:48
Autor: Kamil Jońca
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
luc <bananek@gmx.net> writes:

[..]

Siódemka, dziś u mnie był kurier. Niestety, karta gryzie się z kartą
ZTM na bramkach metra :-(

Jak większość paypasów :(
KJ

Data: 2010-12-16 09:51:00
Autor: luc
optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online
On 16 Gru, 18:34, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
luc <bana...@gmx.net> writes:

[..]

> Siódemka, dziś u mnie był kurier. Niestety, karta gryzie się z kartą
> ZTM na bramkach metra :-(

Jak większość paypasów :(

Polbankowy nie gryzł się na bramce, tylko podczas płacenia
przeszkadzała mu karta Ztm.
Trzeba będzie wyścielić portfel aluminiową folią:-)
KJ

pzdrwm
luc

Data: 2010-12-16 18:33:27
Autor: newsy
Użytkownik "cyfra dwa" <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl> napisał w wiadomości news:ieddm4$chj$1217.76.112.12...
W dniu 2010-12-16 16:38, Pr0NET pisze:
On Dec 16, 4:24 pm, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

właściwie to jaka firma kurierska dostarcza te umowy ?

Dokładnie nie pamiętam, ale chyba dpd

Data: 2010-12-16 19:06:17
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-12-16 11:58, Zyga pisze:
PS Ile czekaliście na kuriera? Założyłem konto w poniedziałek wieczorem,
tego samego dnia dzwonili z getina, ale kurier się nie odzywa.

Mi wysłali smsa 6 grudnia ze dokumenty wysłane, mojej dziewczynie 10 grudnia. Ona umowe podpisała wczoraj, ja dzisiaj. (widzialem daty na przesyłkach, moja wysłana 6, jej 10)
Reasumując: nie ma reguły :)

optymalizacja lokaty z konta skarbonka w getin online