optymalna ogniskowa - ankieta :-D

Data: 2009-07-21 21:53:06
Autor: scorpion
optymalna ogniskowa - ankieta :-D
Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:06:35 +0200, mater napisał(a):

http://e-ankieta.org/index2.php?sid=61498&lang=pl

Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy foto... ;)

Jestem bardzo ciekawy krajobrazu, ale dla mnie i dla wielu moich znajomych
odpowiedz > 85 mm jest niewystarczająca :-)

Pozdrawiam,
Lukasz

--
Moja galeria:
http://www.kuczkowski.net

Data: 2009-07-22 21:50:10
Autor: mater
optymalna ogniskowa - ankieta :-D
Jestem bardzo ciekawy krajobrazu, ale dla mnie i dla wielu moich znajomych
odpowiedz > 85 mm jest niewystarczająca :-)

Hehe :)
No nie mow, ze dla krajobrazu wybrales "wieksza niz 85mm"?! :)

Jesli moglbys zabrac tylko jeden obiektyw o stalej ogniskowej, to w plener wzialbys dlugi?? Nie wierze... ;)

Dzieki za udzial w ankiecie!

mater

Data: 2009-07-23 09:17:43
Autor: scorpion
Dnia Wed, 22 Jul 2009 21:50:10 +0200, mater napisał(a):

[...]

Alez oczywiscie - wiekszosc moich zdjec jest robiona teleobiektywem, ktory
IMHO jest w krajobrazie bardziej przydatny niz szeroki :-). I to obiektywem
300 mm :-). I wielu moich kolezanek i kolegow robi podobnie.

Pozdrawiam,
Lukasz

--
Zapraszam do mojej galerii!

Data: 2009-07-23 14:57:35
Autor: piotrosiecki
> [...]

Jesli moglbys zabrac tylko jeden obiektyw o stalej ogniskowej, to w plener wzialbys dlugi?? Nie wierze... ;)

Popatrz w stopkę przedpiszcy i prawie wszystko stanie się jasne :-)

--

optymalna ogniskowa - ankieta :-D