optymalne wskaźniki w firmie

Data: 2009-04-28 13:51:56
Autor: Anonim
optymalne wskaźniki w firmie
Witam
szukam troszke teori w prowadzeniu firmy
np. ile procent powinien wynosić wskaźnik zatrudnienia w zalezności do obrotów. Jaki powinien być optymalny czynsz w zalezności od obrotu. Ciekawią mie tez i inne wskaźniki. Szukałem w internecie ale nieznalazłem :( Prosze o podanie linków.

Mam nadzieje że wysłowiłem sie dość jasno, powyższe tematy nasuneły mi sie z artykułu lokalnej gazety gdzie omawainy był biznes.

Pozdrawaim
Robert

Data: 2009-04-29 00:18:15
Autor: SDD

Użytkownik "Anonim" <niemam@adresu.email> napisał w wiadomości news:gt6ob7$64j$1news.vectranet.pl...
[...]

Z ciekawosci. To tak do szkoly potrztebne, czy wiedza praktyczna?
Bo jak wiedza praktyczna, to w biznesie nie ma sztywnych regul :) i wszystkie akademickie wyrazenia mozna o kant dupy potluc.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-29 07:50:27
Autor: Anonim
[...]

Z ciekawosci. To tak do szkoly potrzebne, czy wiedza praktyczna?
Dokładnie to z nudów, jestem na bardzo długim chorobowym i przykuty do łóżka, wpisuje bratu - który prowadzi sklep- faktury itp i wpadł mi do reki artykuł który własnie traktowal o tym. Tak więc chodzi o zabicie nudy i ciekawości. A może i coś fascynującego odkryję w brata firmie??

Bo jak wiedza praktyczna, to w biznesie nie ma sztywnych regul :) i wszystkie akademickie wyrazenia mozna o kant dupy potluc.
Domyslam się. Ale jakbys miał jakiś link to bardzo proszę.

Robert

Data: 2009-04-29 08:42:43
Autor: icek2
Anonim pisze:
[...]

to ja się przyłącze, jakie wartości w firmie która ma dobre perspektywy:

Wskaźnik obsługi długu Liczymy : (zysk netto +amortyzacja) / (raty kredytów +odsetki)

jakie wartości tego wskaźnika są ok?

--
pozdros
icek

Data: 2009-04-29 07:29:35
Autor: NKAB -
icek2 <icek2@poczta.onet.pl> napisał(a):
Anonim pisze:
> [...]

Z linkami to troche gorzej ale osobiście każdemu
polecałbym zaopatrzyć się w książeczkę (ok. 550 str.)
p.t. "MIKROEKONOMIA" David'a Begg'a.

Nie jest to jakaś cegła ale bardzo pomocna w opracowywaniu
własnych metod kalkukulacji.

Andrzej.

Data: 2009-04-29 22:58:35
Autor: axel
[...]

Robert !....ponieważ równaniem opisującym biznes jest równanie liniowe:
D = P - K
gdzie:  D -  dochód
           P -  przychody
           K - koszty

stąd....BRAK jest optimów !....czyli bezwzględnych, optymalnych wskaźników....i jedynym logicznym rozwiązaniem tego "skomplikowanego" równania jest takie wnioskowanie: max D = max P - min K.....teraz już możesz sam sobie odpowiedzieć na zadawane pytania !

axel __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4043 (20090429) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-04-30 20:50:57
Autor: Anonim
[...]

Kurcze, ale to łatwe!!. A kiedys myslałem że np. taki  Balcerowicz to jest mądry gość. A tu wychodzi że nie! on tylko wczesniej niż ja poznał ten wzór:
 D = P - K
No cóż niedane mi jest spojrzeć na papierki brata "okiem ekonomisty"
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi na mój post.
Zanim wymysle sobie nowy temat do zabicia nudy, przeszukam jeszcze raz google - może znajde conieco o tej ekonomi.

Pozdrawiam
Robert

optymalne wskaźniki w firmie