optymiści z USA

Data: 2009-05-26 19:20:20
Autor: tomek
optymiści z USA
amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a nie o fundamenty ...
strach się bać
:-)

Data: 2009-05-26 19:34:17
Autor: george
optymiści z USA

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:gvh8cr$qhk$1omega.artcom.pl...
amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a nie o fundamenty ...
strach się bać
:-)

Consumer Confidence Sees Biggest Jump in 6 Years

a dlaczego, bo DJ wzrósł
a dlaczego DJ wzrósł, bo consumer confidence wzrósl

to sie nazywa "playing momentum"...

george

Data: 2009-05-27 09:44:51
Autor: Jeremiasz Kafelski
optymi?ci z USA
george wrote:

[...]

To jedżmy dalej. Wzrost nie tylko na giełdzie, ale i na surowcach. Za to bezpieczne przystanie, ropa, zloto, miedz, bawełna jakoś nie bardzo. Znów nie mam danych co do żywności i kukurydzy (jako paliwo). Czy ktoś jakoś mial okazje podrążyc temat>?

Data: 2009-05-27 09:47:49
Autor: Andrzej Adam Filip
optymiści z USA
Jeremiasz Kafelski <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> pisze:

george wrote:

[...]

To jedzmy dalej: na ile starczy tego momentu, kto się obudzi z ręką w
nocniku i *kiedy*? [dni/tygodnie]

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
U jegomości zawsze jeszcze figle w głowie.

Data: 2009-05-27 09:49:25
Autor: george
optymiści z USA

george wrote:

[...]

wszyscy myślą że zdążą wyskoczyć,
obawiam sie że ewentualna zwała bedzie 'furious'.

george

Data: 2009-05-27 09:53:44
Autor: Jeremiasz Kafelski
optymiści z USA

george wrote:

[...]

Dobra zobaczymy komu zabraknie amonicji
http://www.findata.co.nz/markets/Quote.aspx?e=INDEX&s=BDI

Data: 2009-05-26 20:27:21
Autor: boogie
optymiści z USA

Użytkownik "tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvh8cr$qhk$1omega.artcom.pl...
amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a nie o fundamenty ...
strach się bać

spokojnie , przyjdzie czas na misie ,
wejdziesz sobie z wyzszych poziomow.

Data: 2009-05-27 10:03:43
Autor: mwojc
optymiści z USA
tomek wrote:

amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a
nie o fundamenty ...
strach się bać
:-)

Tyle się mówi o zbliżającej się dolarowej inflacji, może te wzrosty to jej
początki...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2009-05-27 15:33:59
Autor: Duch
optymiści z USA
"mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> wrote in message news:gvirvq$hre$1inews.gazeta.pl...

o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.
W przeciwienstwie do dolarow ktore niedlugo pochlonie inflacja.
Stad hossa na giełdzie.

Gdy dolar bedzie coraz bardziej tracił
(kogos trzbeba obciazyć skutkami kryzysu, najlepiej tych co maja oszczednosci),
wtedy hossa na gieldzie rozkreci sie jeszcze bardziej. Ludzie bedą uciekali w akcje.
Wydaj mi sie ze gielda przebije szczyty z 2007 roku. Juz za rok?

Pozdr,
Duch

Data: 2009-05-27 15:38:35
Autor: olob kowalski
optymiści z USA
Duch <no-user@net.com> napisał(a):
"mwojc" <mwojc@NOSPAMp.lodz.pl> wrote in message news:gvirvq$hre$1inews.gazeta.pl...

o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.

realną a co to znaczy realna wartość nie zauważyłeś że jak firma ma problemy finansowe to idzie na giełdę giełda jest swego rodzaju sutenerem dopuszcza dziwki do koryta i bierze prowizję :)
poza tym firmy jak mają problemy finansowe a są już notowane na giełdzie to robią kolejne emisje akcji tak więc jaka realna wartość?
dla mnie realna wartość jest wtedy kiedy wartość akcji jest równa wartości majątku firmy a obecnie to wartość akcji przekracza majątek większości spółek czyli w chwili upadku spółki akcjonariusze zostają na lodzie mają tylko swoje papierki do niedawna jeszcze wartościowe
giełda to oszustwo które wychodzi na jaw mimo usilnych starań co niektórych aby to oszustwo dalej tuszować

[...]

prędzej chiny i eksporterzy ropy powiedzą usa sprawdzam i sprawdzą realną wartość tego śmieciowego pieniądza,

Data: 2009-05-28 14:03:06
Autor: Duch
optymiści z USA
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gvjmpr$fmp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Alez ja sie z tym zgadzam. Dlatego nailepiej inwestowac w papiery w firmy ktore
nie sa w klopotach finansowych.
Pozdrm
Duch

Data: 2009-05-27 17:19:01
Autor: Archangell
optymiści z USA
o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.
W przeciwienstwie do dolarow ktore niedlugo pochlonie inflacja.
Stad hossa na giełdzie.

Zapewne masz racje o ile bedzie spełniony warunek, że przedsiebiorstwa nie
generują strat.

Arch

Data: 2009-05-28 14:00:49
Autor: Duch
optymiści z USA
"Archangell" <Robercisko77@op.pl> wrote in message news:gvjll5$doa$1news.onet.pl...

Zapewne masz racje o ile bedzie spełniony warunek, że przedsiebiorstwa nie
generują strat.

To chyba jasne ze najlepiej beda szly akcje przedsiebiorstw ktore generuja zyski, nieprawdaz?
Duch

optymiści z USA