optymiści z USA

Data: 2009-05-26 19:34:17
Autor: george
optymiści z USA

"tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> wrote in message news:gvh8cr$qhk$1omega.artcom.pl...
amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a nie o fundamenty ...
strach się bać
:-)

Consumer Confidence Sees Biggest Jump in 6 Years

a dlaczego, bo DJ wzrósł
a dlaczego DJ wzrósł, bo consumer confidence wzrósl

to sie nazywa "playing momentum"...

george

Data: 2009-05-27 09:44:51
Autor: Jeremiasz Kafelski
optymi?ci z USA
george wrote:

[...]

To jedżmy dalej. Wzrost nie tylko na giełdzie, ale i na surowcach. Za to bezpieczne przystanie, ropa, zloto, miedz, bawełna jakoś nie bardzo. Znów nie mam danych co do żywności i kukurydzy (jako paliwo). Czy ktoś jakoś mial okazje podrążyc temat>?

Data: 2009-05-27 09:47:49
Autor: Andrzej Adam Filip
optymiści z USA
Jeremiasz Kafelski <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> pisze:

george wrote:

[...]

To jedzmy dalej: na ile starczy tego momentu, kto się obudzi z ręką w
nocniku i *kiedy*? [dni/tygodnie]

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
U jegomości zawsze jeszcze figle w głowie.

Data: 2009-05-27 09:49:25
Autor: george
optymiści z USA

george wrote:

[...]

wszyscy myślą że zdążą wyskoczyć,
obawiam sie że ewentualna zwała bedzie 'furious'.

george

Data: 2009-05-27 09:53:44
Autor: Jeremiasz Kafelski
optymiści z USA

[...]