optymistycznie :)

Data: 2011-02-25 13:51:36
Autor: Maruda
optymistycznie :)
Z blogu R.Gwiazdowskiego:

<http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=908>
- - -
Mam nieodparte wrażenie, że przydałby się czteroletni „urlop” dla PO, bo się chyba „wypalili”. Problemem jest tylko to, że wszyscy oni jacyś tacy „wypaleni”. Ale skoro w Belgii nie ma już rządu od ponad 250 dni, to może i my damy sobie radę???
- - -

.... a ode mnie:
Mam pomysł, wniosek racjonalizatorski dla prawie najlepszego ministra finansów:
Trzeba ogłosić nabór do "brygad tygrysa". Brygady, po zarejestrowaniu się w MinFin będą mogły rabować kogo-popadnie na dowolne kwoty pod warunkiem odprowadzenia 50% panu Vincentowi. Wszystko będzie legalne, oczywiście. Niczym nie będzie się wyróżniać od innych jego działań.
Aha - 1% dla mnie, za pomysł!

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-25 14:18:37
Autor: cyklista
optymistycznie :)
Użytkownik Maruda napisał:

Mam pomysł, wniosek racjonalizatorski dla prawie najlepszego ministra
finansów:
Trzeba ogłosić nabór do "brygad tygrysa". Brygady, po zarejestrowaniu
się w MinFin będ± mogły rabować kogo-popadnie na dowolne kwoty pod
warunkiem odprowadzenia 50% panu Vincentowi. Wszystko będzie legalne,
oczywi¶cie. Niczym nie będzie się wyróżniać od innych jego działań.
Aha - 1% dla mnie, za pomysł!

SpóĽniłes się z tym pomysłem, to już się dzieje od dawna i nazywa się podatki: vat, dochodowy i zus to własnie około 50 %.

Data: 2011-02-25 16:19:25
Autor: Przemek
optymistycznie :)

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d67ac31$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Maruda napisał:

[...]

Zle liczysz -to okolo 80% jesli sie wezmie ZUS oraz to ze np vat jest liczony od akcyzy(lub odwrotnie?)w paliwie czyli podatek od podatku...

Przemek
ps domyslam sie ze 50% przyjales schematycznie z tego ze u nas dzien wolnosci podatkowej wypada gdzies w polowie roku- stad 50% chyba

optymistycznie :)