orange 1410 giga

Data: 2018-04-30 13:00:31
Autor: ToMasz
orange 1410 giga
witam
jakiś czas temu załapałem się na promocje w orange, dzięki której dostałem do wykorzystania 1410giga na... nie pamiętam, ale około roku czasu. ów termin zbliża się nieubłaganie, a ja mam 1200giga do wykorzystania! Czy doładowując (50zł-90dni)przedłużę ten okres na wykorzystanie?
Pytam praktyków, bo w salonie orange nie wiedzą na 100%

ToMasz

Data: 2018-04-30 13:21:26
Autor: Liwiusz
orange 1410 giga
W dniu 2018-04-30 o 13:00, ToMasz pisze:
[...]

Od dawna na forach biadolą, że się nie da przedłużyć, i jak minie rocznica promocji, to będzie fala odejść - więc pewnie się nie da. Coś się nawet ponoć zmieniło (na gorsze) w trakcie trwania promocji.

--
Liwiusz

Data: 2018-04-30 14:10:08
Autor: ToMasz
orange 1410 giga
W dniu 30.04.2018 o 13:21, Liwiusz pisze:
[...]

dzięki za informacja. a czy na tych forach nie mówili gdzie idą z internetem gsm? ze 20-40 giga na miesiąc?

ToMasz

Data: 2018-04-30 12:09:10
Autor: darek12345
orange 1410 giga

> dzięki za informacja. a czy na tych forach nie mówili gdzie idą z internetem gsm? ze 20-40 giga na miesiąc?

Na Allegro mozna kupic karty sim, m.in. Orange z np. 100-300 GB w cenie ok. 50-100 zl wazne ok. 5 miesiecy:
https://allegro.pl/kategoria/startery-orange-251971

Po 5 miesiacach karte mozna wyrzucic do kosza i kupic nowa.

orange 1410 giga