orange 400 minut do wszystkich, co to za promocja?

Data: 2011-01-08 17:43:53
Autor: zlotowinfo
orange 400 minut do wszystkich, co to za promocja?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1403221886

ma to jakiś związek z promo inteligo?
bo brachol coś mnie męczył a ja mowie ze nie dzwonie nigdzie

Data: 2011-01-08 18:28:51
Autor: ToMasz
zlotowinfo pisze:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1403221886

ma to jakiś związek z promo inteligo?
bo brachol coś mnie męczył a ja mowie ze nie dzwonie nigdzie

o ile wiem to jeśli 2 osoby doładują za (wybrana kwota) zł, to jedna i
druga mogą dostać bonus, zależny od kwoty doładowania. to chyba te 400
minut. o ile pamiętam to problemem tej promocji był czas - czyli 30 dni....
ToMasz

Data: 2011-01-08 21:24:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iga6sj$693$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo pisze:
[...]

no faktycznie nie było ciężko znaleźć :P

aukcja jest, tylko że:
Promocja trwa do 2 stycznia 2011 r. i jest organizowana przez Operatora.

Data: 2011-01-08 23:34:34
Autor: zlotowinfo
orange 400 minut do wszystkich, co to za promocja?
kolejne moje niedopatrzenie
tym razem na stronie operatora

Promocja została przedłużona do 17 stycznia 2011 r.

orange 400 minut do wszystkich, co to za promocja?