orange free - jak sprawdzic stan konta

1 Data: Sierpień 20 2009 22:20:43
Autor: ToMasz
orange free - jak sprawdzic stan konta
Witam

trywialne na pozór pytanie. JEst sobie modem, w nim karta sim na niej ileś tam środków. jak sprawdzić ile. nie znam numeru karty, nie da sie z niej dzwonić, da sie teoretycznie wysłać i odebrać smsa. Z tym ze wysłanie o ile pamietam kosztuje 1zł. ( nie mam dojscia do cennika) Mógłbym przełożyć karte do innego telefonu, ale z pewnych powodów niechce tego robić.

Możecie mi jakoś pomóc?

ToMasz

2 Data: Sierpień 21 2009 15:11:26
Autor: RBprv
Re: orange free - jak sprawdzic stan konta
ToMasz napisał(a):
[...]

Program top_netinfo to potrafi zrobić kodem. Znajdziesz go na forum bez-kabli.pl

3 Data: Sierpień 21 2009 22:21:53
Autor: Chris
Dnia Thu, 20 Aug 2009 22:20:43 +0200, ToMasz napisał(a):

trywialne na pozór pytanie. JEst sobie modem, w nim karta sim na niej ileś
tam środków. jak sprawdzić ile.

Kodem:
*124*#
Jeśli Twój program do nawiązywania połączenia nie obsługuje kodów USSD,
to użyj programu Top_netInfo, jak doradzał poprzednik.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

orange free - jak sprawdzic stan konta