orange, gdzie znalezc cennik

Data: 2010-04-25 13:12:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
orange, gdzie znalezc cennik
Witam!
Szału dostaje bo przegladam strone orange (nie wiem czy oni to robia specjalnie)
i nie moge znalezc szczegolowego cennika dla oferty firma 125 , zakup robiony w lipcu 2009
wiec cennik z 2.10.2009 mnie nie interesuje a tylko taka znalazlem. Poratujcie mnie linkiem.
Pozdrawiam

Data: 2010-04-25 14:46:51
Autor: Piotr M
orange, gdzie znalezc cennik
Dnia 25-04-2010 o 14:12:27 wspolna-flaszka.pl  <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisaĹ‚(a):

Witam!
SzaÂłu dostaje bo przegladam strone orange (nie wiem czy oni to robia

Ten z dnia 01.04.2004 ?
http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3648417

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-04-25 15:42:52
Autor: wspolna-flaszka.pl
orange, gdzie znalezc cennik

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.vbpxsdbu13q3bqpiotr-asus...
Dnia 25-04-2010 o 14:12:27 wspolna-flaszka.pl
<przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał(a):

Witam!
Sza3u dostaje bo przegladam strone orange (nie wiem czy oni to robia
[...]

nie mam pojecia, kupowałem w lipcu 2009 w promocji 1 zl przez dwa miesiace na abonament taryfa firma 125, .

ALe ten z 01.2004 na pewno nie bo to dla idei. A ja kupowałem pod marka orange, wiec musi gdzies byc zmieniony.

Data: 2010-04-25 15:53:32
Autor: Piotr M
Dnia 25-04-2010 o 16:42:52 wspolna-flaszka.pl  <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> napisał(a):

ALe ten z 01.2004 na pewno nie bo to dla idei. A ja kupowałem pod marka
orange, wiec musi gdzies byc zmieniony.

A faktycznie to Idea :D Może być że po prostu nie ma. Zadzwoń niech Ci na  maila wrzuc± lub powiedz± w którym miejscu jest.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."