orange - koniec profit

Data: 2009-08-06 21:39:46
Autor: J.F.
orange - koniec profit
http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_details?old=2662455&TARGET=PROFIT_INFO_GENERAL&id=1452352

15 sierpnia program profit sie konczy.
Punkty mozna zuzyc do 15 wrzesnia.

A tak swoja droga to zauwazylem ze od pewnego czasu juz nie przyznaja
punktow za doladowania prepaid. Czyzby komus wypalila farma ?

J.

Data: 2009-08-06 21:58:11
Autor: SDD
orange - koniec profit

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:t6bm75trunjdm8l043c23saig7ree2iesq4ax.com...

punktow za doladowania prepaid. Czyzby komus wypalila farma ?

Hehe  - pewnie tak :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-06 23:00:56
Autor: Chris
orange - koniec profit
Dnia Thu, 06 Aug 2009 21:39:46 +0200, J.F. napisał(a):

A tak swoja droga to zauwazylem ze od pewnego czasu juz nie przyznaja
punktow za doladowania prepaid.

Faktycznie! 18 czerwca doładowałem swoje konto za 100 zł, a punktów
Profit za to doładowanie do dzisiaj nie ma!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-08-07 00:18:59
Autor: Animka
orange - koniec profit
Chris pisze:
[...]

Zadzwoń *300 i się upomnij.

--
animka

Data: 2009-08-07 00:23:31
Autor: b.s.
orange - koniec profit

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:t6bm75trunjdm8l043c23saig7ree2iesq4ax.com...
http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_details?old=2662455&TARGET=PROFIT_INFO_GENERAL&id=1452352

15 sierpnia program profit sie konczy.
Punkty mozna zuzyc do 15 wrzesnia.

TP zamyka swój program-o, i pisza, ze od 16 wrzesnia bedzie nowy program lojalnosciowy. Moze jeden wspólny dla calej grupy Orange? Chyba, ze cos kombinuja z nowym PayU, który takze 16 wrzesnia bedzie mial nowa odslone.

Data: 2009-08-07 01:48:39
Autor: SDD
orange - koniec profit

Uzytkownik "b.s." <opos@poczta.fm.pl> napisal w wiadomosci news:h5fk0j$7lq$1news.interia.pl...

[...]

W kazdym razie czekamy az skromnygeniusz od farmy zdradzi nam sekrety swej - wkrotce juz bylej - hodowli :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-07 00:42:13
Autor: travis
orange - koniec profit
jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Data: 2009-08-07 22:08:21
Autor: Chris
orange - koniec profit
Dnia Fri, 7 Aug 2009 00:42:13 -0700 (PDT), travis napisał(a):

jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Jeśli piszą, ze ma być "lepiej", to znaczy, że ma być lepiej ale dla
Orange, a nie dla klientów.
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-08-07 23:50:54
Autor: Skylla
orange - koniec profit
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.
Co razy parę milionów klientów daje setki milonów pkt, czyli np. tysiące doładowań.
Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a tak figa:-).

Data: 2009-08-08 21:59:37
Autor: W
orange - koniec profit
Skylla wystukał, co następuje:

[...]

Mam dokładnie taką sytuację (też miałem mieć punkty za staż we wrześniu). Ot, nie będę czekła i z orange pożegnam się pewnie wcześniej xD

Data: 2009-08-09 00:30:49
Autor: Animka
orange - koniec profit
W pisze:
[...]

A kiedy Ci się umowa kończy?

Tak myślę, że teraz jest najlepiej w Play/u. Prawda to?

--
animka

Data: 2009-08-10 10:20:21
Autor: W
orange - koniec profit
Animka wystukał, co następuje:

[...]

Jaka umowa?! Mam NOG, ale po co mam na siłę upłynniać środki i na leb na szyję lecieć do boskiego Play? Jak mi się skończą środki w orangutanie i nic sie nie zmieni to powędruję do Play (; Inna sprawa, że w chwili obecnej przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Data: 2009-08-10 21:55:56
Autor: Chris
orange - koniec profit
Dnia Mon, 10 Aug 2009 10:20:21 +0000 (UTC), W napisał(a):

przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Wcale nie taki znowu cyrk, a w dodatku przez 3 miesiące masz darmowe
minuty :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-08-11 10:49:20
Autor: W
orange - koniec profit
Chris wystukał, co następuje:

przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Wcale nie taki znowu cyrk, a w dodatku przez 3 miesiące masz darmowe
minuty :)

Je-żu, mógłbyś nie wycinać tendencyjnie cytatów i zwracać uwagę na całe zdanie? *na chwilę obecną*, paniemaju? Git :P

Data: 2009-08-09 15:59:00
Autor: J.F.
orange - koniec profit
On Fri, 7 Aug 2009 23:50:54 +0200,  Skylla wrote:
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.
Co razy parę milionów klientów daje setki milonów pkt, czyli np. tysiące doładowań.

Ale tez w skali ich obrotow - drobne grosze :-)

Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a tak figa:-).

Mozesz za to pojsc do kina :-)

J.

Data: 2009-08-09 08:35:31
Autor: cassia
orange - koniec profit
On 9 Sie, 15:59, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Ale tez w skali ich obrotow - drobne grosze :-)

>Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a

Mozesz za to pojsc do kina :-)

J.

A mnie się upiecze. We wrześniu kończy mi się umowa i wszytskie punkty
przejdą na nowy telefon. Wszytskie, ale to zabrzmiało jakby nie
wiadomo ile ich było. Ale sie przydadzą, telefon będzie tańszy aż o 50
zł, ale zawsze coś.

Data: 2009-08-09 15:57:21
Autor: J.F.
orange - koniec profit
On Fri, 7 Aug 2009 00:42:13 -0700 (PDT),  travis wrote:
jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Czyli co - farma dziala, czy ciagle nie wdrozona ? J.

Data: 2009-08-07 20:06:54
Autor: Majka04
orange - koniec profit

[...]

   Wyglada na to, ze szykuja jakies generalne porzadki

      Drogi Kliencie!

      Uprzejmie informujemy Cie, ze z dniem 31 sierpnia br. Telekomunikacja Polska S.A. wycofuje sie z programu o!

      Jezeli posiadasz na swoim koncie punkty o!, sprawdz na www.program-o.pl, na jakie nagrody mozesz je wymienic. Masz na to czas do pólnocy 31 pazdziernika br. Pamietaj prosze, ze wymiana bedzie mozliwa do wyczerpania zapasów.

      Nie oznacza to jednak, ze konczy sie Twoja szansa na zdobywanie nagród!

      Przygotowujemy dla Ciebie nowy program lojalnosciowy. Bedzie on dawal mozliwosc znacznie szybszego gromadzenia punktów na koncie - atrakcyjne nagrody beda wiec w zasiegu reki.

      Wiecej informacji na www.tp.pl juz 16 wrzesnia!

Data: 2009-08-08 19:56:24
Autor: sunwick
orange - koniec profit
i payback konczy i profit konczy, cos mi tu nie gra.

na pewno nie bedzie dla nas lepiej, gdyby tak mialo byc to mogli
zrobic transfer punktow do nowego programu a nie anulowanie wszystkich
uzbieranych punktow.

jednym slowem - szkoda, ja bardzo zyskiwalem i nie doladowywalem
swojego popa niczym innym jak uzbieranymi punktami z innych numerów -
pewnie tego typu sytuacje ich bolą :)

w koncu mamy kryzys to i tego typu cięcia sie robią! :D

Data: 2009-08-08 21:56:57
Autor: Animka
orange - koniec profit
sunwick pisze:
[...]

Problem w tym-na moją niekorzyść, bo zostało mi 590 punktów, za które nie mogę sobie wziąć minut i nie można tych punktów nikomu przekazać. Będę musiała zostawić je w spadku dla Orange. Wymieniłam już za 100 zł, ale to co zostało, to ...po prostu szkoda.

--
animka

Data: 2009-08-08 23:21:53
Autor: ToMasz
orange - koniec profit
Animka pisze:
sunwick pisze:
[...]

Poszukaj w ich sklepie czy nieda sie tego wymienić na długopis, albo
paczę spinaczy.. cokolwiek, żeby Ci nie zostało.
Wiem ze wyglada to na totalne skompstwo, ale mogli poinformować co i jak
z profitem przynajmniej 6 miesiecy wcześniej, bo sami w orange go
(stawkami połączeń ) wymuszają 5ciomiesieczne cykle doładowań.

ToMasz

Data: 2009-08-08 23:35:15
Autor: Animka
orange - koniec profit
ToMasz pisze:
Animka pisze:

[...]

Oni tam mają same drogie rzeczy. Oglądałam.

--
animka

Data: 2009-08-09 19:34:36
Autor: Arek
orange - koniec profit
sunwick napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

[...]
w koncu mamy kryzys to i tego typu cięcia sie robią! :D

W końcu trzeba zapłacić za obniżkę do 29gr/min. Obojetnie, czy z powodu
obniżek cen spowodowanych konkurencją czy innych ubytków w dochodach
z powodu "działalności" urzędnków (regulatorów) operator sobie to
odbije w postaci mniejszej ilości i mniej atrakcyjnych ofert/promocji/
bonusów itd.
Podejrzewam, że w nowym programie będzie więcej gadźetów a mniej mozliwości
zasileń kont.

Ciekawe, czy użytkownicy rzucą się do wyprzedaży doładowań z Profitu na
Allegro? Jeżeli tak, powinny stanieć...

Arek

Data: 2009-08-10 10:01:35
Autor: Adramelech
orange - koniec profit
"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> Odpowiedz na news:h5n16d$dub$1news.onet.pl:

Ciekawe, czy użytkownicy rzucą się do wyprzedaży doładowań z Profitu na
Allegro? Jeżeli tak, powinny stanieć...

Jak półroku temu sprzedawałem na allegro doładowanie, to po wpisaniu Profit wyskakiwało dosłownie tylko pare aukcji. Teraz jest już ich 34.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

orange - koniec profit