orange - koniec profit

Data: 2009-08-07 00:23:31
Autor: b.s.
orange - koniec profit

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:t6bm75trunjdm8l043c23saig7ree2iesq4ax.com...
http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_details?old=2662455&TARGET=PROFIT_INFO_GENERAL&id=1452352

15 sierpnia program profit sie konczy.
Punkty mozna zuzyc do 15 wrzesnia.

TP zamyka swój program-o, i pisza, ze od 16 wrzesnia bedzie nowy program lojalnosciowy. Moze jeden wspólny dla calej grupy Orange? Chyba, ze cos kombinuja z nowym PayU, który takze 16 wrzesnia bedzie mial nowa odslone.

Data: 2009-08-07 01:48:39
Autor: SDD
orange - koniec profit

Uzytkownik "b.s." <opos@poczta.fm.pl> napisal w wiadomosci news:h5fk0j$7lq$1news.interia.pl...

[...]

W kazdym razie czekamy az skromnygeniusz od farmy zdradzi nam sekrety swej - wkrotce juz bylej - hodowli :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-07 00:42:13
Autor: travis
orange - koniec profit
jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Data: 2009-08-07 22:08:21
Autor: Chris
orange - koniec profit
Dnia Fri, 7 Aug 2009 00:42:13 -0700 (PDT), travis napisał(a):

jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Jeśli piszą, ze ma być "lepiej", to znaczy, że ma być lepiej ale dla
Orange, a nie dla klientów.
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-08-07 23:50:54
Autor: Skylla
orange - koniec profit
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.
Co razy parę milionów klientów daje setki milonów pkt, czyli np. tysiące doładowań.
Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a tak figa:-).

Data: 2009-08-08 21:59:37
Autor: W
orange - koniec profit
Skylla wystukał, co następuje:

[...]

Mam dokładnie taką sytuację (też miałem mieć punkty za staż we wrześniu). Ot, nie będę czekła i z orange pożegnam się pewnie wcześniej xD

Data: 2009-08-09 00:30:49
Autor: Animka
orange - koniec profit
W pisze:
[...]

A kiedy Ci się umowa kończy?

Tak myślę, że teraz jest najlepiej w Play/u. Prawda to?

--
animka

Data: 2009-08-10 10:20:21
Autor: W
orange - koniec profit
Animka wystukał, co następuje:

[...]

Jaka umowa?! Mam NOG, ale po co mam na siłę upłynniać środki i na leb na szyję lecieć do boskiego Play? Jak mi się skończą środki w orangutanie i nic sie nie zmieni to powędruję do Play (; Inna sprawa, że w chwili obecnej przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Data: 2009-08-10 21:55:56
Autor: Chris
orange - koniec profit
Dnia Mon, 10 Aug 2009 10:20:21 +0000 (UTC), W napisał(a):

przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Wcale nie taki znowu cyrk, a w dodatku przez 3 miesiące masz darmowe
minuty :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-08-11 10:49:20
Autor: W
orange - koniec profit
Chris wystukał, co następuje:

przenoszenie numerów to cyrk an kółkach i wolałbym uniknąć problemów (;

Wcale nie taki znowu cyrk, a w dodatku przez 3 miesiące masz darmowe
minuty :)

Je-żu, mógłbyś nie wycinać tendencyjnie cytatów i zwracać uwagę na całe zdanie? *na chwilę obecną*, paniemaju? Git :P

Data: 2009-08-09 15:59:00
Autor: J.F.
orange - koniec profit
On Fri, 7 Aug 2009 23:50:54 +0200,  Skylla wrote:
A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.
Co razy parę milionów klientów daje setki milonów pkt, czyli np. tysiące doładowań.

Ale tez w skali ich obrotow - drobne grosze :-)

Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a tak figa:-).

Mozesz za to pojsc do kina :-)

J.

Data: 2009-08-09 08:35:31
Autor: cassia
orange - koniec profit
On 9 Sie, 15:59, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Ale tez w skali ich obrotow - drobne grosze :-)

>Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a

Mozesz za to pojsc do kina :-)

J.

A mnie się upiecze. We wrześniu kończy mi się umowa i wszytskie punkty
przejdą na nowy telefon. Wszytskie, ale to zabrzmiało jakby nie
wiadomo ile ich było. Ale sie przydadzą, telefon będzie tańszy aż o 50
zł, ale zawsze coś.

Data: 2009-08-09 15:57:21
Autor: J.F.
orange - koniec profit
On Fri, 7 Aug 2009 00:42:13 -0700 (PDT),  travis wrote:
jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

Czyli co - farma dziala, czy ciagle nie wdrozona ? J.

orange - koniec profit