orange na kartę - karta straciła ważno¶ć

Data: 2014-08-05 13:25:13
Autor: tolek
orange na kartę - karta straciła ważno¶ć
Leżała sobie karta w szufladzie, miała kilka zł na koncie. Ponieważ min±ł jest w ostatnich miesi±cach okres nawet już na rozmowy przychodz±ce to obecnie po wł±czeniu tel. karta zgłasza się jako nieważna i nie ma możliwo¶ci zalogowania się do sieci - odmowa dostępu (z tego co pamiętam bez problemu logowała się jeszcze jakie¶ miesi±c temu). A że to był taki numer rezerwowy to sobie leżał i czekał na lepsze czasy ;)
Miałem kiedy¶ podobn± historię na innej karcie i po doładowaniu karta ożyła.
Obecnie systemy doładowania twierdz±, że operacja doładowania nie może być zrealizowana dla wskazanego numeru.
Da się j± ożywić bez potrzeby dzwonienia na głupkowaty 801...
Wstyd, żeby nie mieli normalnego stacjonarnego, nie lubię wszelakich infolinii 800
Liczyłem, że da się to zrobić przez stronę, np klepi±c PUK-i PIN-y. Ale na tej gimbusowej stronie orange wysiada się po 2 minutach jak wszystko tam takie pejsbukowe.

Data: 2014-08-05 23:00:11
Autor: Krystek
orange na kartę - karta straciła ważn ość
W dniu 2014-08-05 13:25, tolek pisze:
Da się ją ożywić bez potrzeby dzwonienia na głupkowaty 801...
Wstyd, ĹĽeby nie mieli normalnego stacjonarnego, nie lubiÄ™ wszelakich
infolinii 800

Nie wiem, czy przez infolinię się Tobie uda. Mam taką samą sytuację z jedną kartą. Poszedłem do salonu złożyć pisemną reklamację, ale wzięli tylko ode mnie papier do przefaksowania z salonu do centrali, bo nie mogą nawet oficjalnie wprowadzić tej reklamacji do systemu (numer nie był zarejestrowany).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-08-05 23:18:37
Autor: dizel
orange na kartę - karta straciła ważno¶ć
On Tue, 05 Aug 2014 23:00:11 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
wrote:

W dniu 2014-08-05 13:25, tolek pisze:
Da się j± ożywić bez potrzeby dzwonienia na głupkowaty 801...
Wstyd, żeby nie mieli normalnego stacjonarnego, nie lubię wszelakich
infolinii 800

Nie wiem, czy przez infolinię się Tobie uda. Mam tak± sam± sytuację z jedn± kart±. Poszedłem do salonu złożyć pisemn± reklamację, ale wzięli tylko ode mnie papier do przefaksowania z salonu do centrali, bo nie mog± nawet oficjalnie wprowadzić tej reklamacji do systemu (numer nie był zarejestrowany).

No bo nie poszedłe¶ do salonu firmowego tylko do jakie¶ franczyzny
dlatego tak to wygl±dało.
Zreszt± szansa na odzyskanie numeru jest równa 0. Numer już czeka do
przydzielenia komu innemu, albo do wydrukowania i rzucenia na sklep
jako prepaid. Niestety za gapowe się płaci i nie ma co mieć pretensji
do niewiadomo kogo tylko do siebie, w czasach gdy nawet Orange
udostępnia roczn± ważno¶ć konta po wysłaniu bezpłatnego smsa.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-12 15:13:46
Autor: tolek
orange na kartę - karta straciła ważno¶ć
"dizel" news:bbi2u9tca578110v6pesjdlbbudmtmmkvc4ax.com

Zreszt± szansa na odzyskanie numeru jest równa 0. Numer już czeka do
przydzielenia komu innemu, albo do wydrukowania i rzucenia na sklep
jako prepaid. Niestety za gapowe się płaci

Siejesz Wa¶ć zamęt!
Zadzwoniłem z innego numeru do biura obsługi klienta 510100100
Przedstawiłem sprawę, że karta już jest nieważna i że się nie można na niej zalogować do sieci.
Podałem pani, z któr± rozmawiałem kod PUK do karty, następnie zostałem poproszony o 19 cyfrowy numer karty sim - numer miałem na papierowej obwolucie-kopercie (tam gdzie PUK), w któr± kiedy¶ była zapakowana ramka z simem do wyłamania więc nawet nie musiałem sim-a z telefonu wyci±gać.
Pani stwierdziła, że za pół godziny proszę wł±czyć telefon i sprawdzić.
Telefon wł±czyłem 2 minuty po rozmowie.
Numer przywrócony do życia, telefon bez zaj±knięcia się zalogował.
Karta przywrócona do życia.

Data: 2014-08-13 11:26:28
Autor: dizel
orange na kartę - karta straciła ważno¶ć
On Tue, 12 Aug 2014 15:13:46 +0200, "tolek" <tolek@niedla.spamu>
wrote:

[...]

No widzisz widocznie w orange się da, w innych sieciach nie zawsze tak
to działa.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-14 01:55:09
Autor: Krystek
W dniu 2014-08-12 15:13, tolek pisze:
"dizel" news:bbi2u9tca578110v6pesjdlbbudmtmmkvc4ax.com

ZresztÄ… szansa na odzyskanie numeru jest rĂłwna 0. Numer juĹĽ czeka do
przydzielenia komu innemu, albo do wydrukowania i rzucenia na sklep
jako prepaid. Niestety za gapowe się płaci

Siejesz Waść zamęt!
Zadzwoniłem z innego numeru do biura obsługi klienta 510100100
Przedstawiłem sprawę, że karta już jest nieważna i że się nie można na
niej zalogować do sieci.
Podałem pani, z którą rozmawiałem kod PUK do karty, następnie zostałem
poproszony o 19 cyfrowy numer karty sim - numer miałem na papierowej
obwolucie-kopercie (tam gdzie PUK), w którą kiedyś była zapakowana ramka
z simem do wyłamania więc nawet nie musiałem sim-a z telefonu wyciągać.
Pani stwierdziła, że za pół godziny proszę włączyć telefon i sprawdzić.
Telefon włączyłem 2 minuty po rozmowie.
Numer przywrócony do życia, telefon bez zająknięcia się zalogował.
Karta przywrĂłcona do ĹĽycia.

Nieźle. A jak długo po terminie była nieaktywna ta karta? I pytanie zasadnicze: czy ten numer miałeś zarejestrowany w bazie Biura Obsługi Klienta?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

orange na kartę - karta straciła ważno¶ć