orange.pl - stan konta

Data: 2015-05-09 05:25:44
Autor: Pszemol
orange.pl - stan konta
Witam, mam problemy z interpretacją zestawienia stanu konta Orange Free na karte :-)

Następujące cóś widzę na ich stronie www (w nawiasach moje pytania/komentarze):

Twoje pakiety

(to jest tytuł tabelki, forma jednej kolumny podzielonej na oddzielne rzędy)

    w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych

    02.11.2015
     (za 177 dni)
    data wygaśnięcia

    146.50 MB
    wartość

(jako pierwszy rząd jest "w tym bonusowa wartość" - w czym?)

Wartość dostępnego limitu transferu danych

02.11.2015
 (za 177 dni)
data wygaśnięcia

336.30 MB
wartość

(jako drugi rząd jest "Wartość dostępnego limitu transferu danych")

Pakiet Danych

03.11.2015
 (za 178 dni)
data wygaśnięcia

146.48 GB
wartość

(trzeci rząd na liście: "Pakiet Danych" - czemu tak dużo i czym się różni od "limitu transferu danych"?)

Promocyjny pakiet danych

(czwarty rząd na liście zestawienia "Promocyjny..." jest pusto)

dostępne środki

19,44 zł
data wygaśnięcia

(piąty rząd, środki na rozmowy? ale w miejscu "data wygaśnięcia" jest kwota, nie ma podanej daty)

Ktoś kto się orientuje moze mi wyjaśnić różnice, czemu mam trzy różne wartości danych 146Mega, 336Mega i 146Giga?

Konkretnie chodzi mi o tą bardzo dużą wartość stojącą w trzecim rzędzie pod tytułem "Pakiet Danych" o wartości 146 gigabajtów. Czy to jest podpucha czy faktycznie można to wykorzystać na internet zanim się "zle" całe dostępne środki?

Data: 2015-05-09 20:15:47
Autor: JB
orange.pl - stan konta
W dniu 09-05-2015 o 12:25, Pszemol pisze:
[...]

To jest właśnie ich nowoczesna strona, w salonie dziewczę też nie potrafiło mi wytłumaczyć, dopiero po wysłaniu sms o treści ILE na nr 411 wyjaśniło przynajmniej w moim przypadku że w wartościach danych w pierwszym i trzecim rzędzie należy usunąć kropki oraz GB zmienić na MB w trzecim rzędzie.Pozdrawiam

Data: 2015-05-11 06:51:03
Autor: h.sliwinski
orange.pl - stan konta
W dniu sobota, 9 maja 2015 12:25:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Wykorzystane/wartość, czyli do wykorzystania? ;-)

--
Heniek

Data: 2015-05-11 13:07:43
Autor: Pszemol
orange.pl - stan konta
<h.sliwinski@gmail.com> wrote in message news:e064ecc2-ab96-47c2-9210-ba858b9ce1abgooglegroups.com...
Ktoś kto się orientuje moze mi wyjaśnić różnice, czemu mam trzy różne
wartości danych 146Mega, 336Mega i 146Giga?

Wykorzystane/wartość, czyli do wykorzystania? ;-)

Heniek, napisz to jeszcze raz innymi słowami bo nie wiem o co Ci chodzi :-)

orange.pl - stan konta