orange sam się dobija, koniec przelewów sms

Data: 2012-03-27 01:06:03
Autor: zlotowinfo
orange sam się dobija, koniec przelewów sms
jedyną zaletą były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie
więc ludzie zaczną masowo uciekać...play?

naturalnie przypominam że jest promo za przejście do orange
6 miechów po 100min do wszystkich (każde ważne 20dni)
od drugiego 100min trzeba doladować dowolnym doładowaniem
np. 1zł z mbanku czy blue, itp.

a po pol roku wracamy tam gdzie byliśmy, zapewne znów play

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-27 07:15:22
Autor: Kriss

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jkqsok$56q$1inews.gazeta.pl...

jedyną zaletą były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie

Link poproszę to tej informacji ...

Data: 2012-03-27 07:18:52
Autor: Jingiel
W dniu 2012-03-27 07:15, Kriss pisze:

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości

jedyną zaletą były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie

Link poproszę to tej informacji ...

A weź wrzuć na google to ci linki poszuka.

--

Jingiel

Data: 2012-03-27 07:28:25
Autor: SERG
Kriss pisze:

Link poproszę to tej informacji ...

proszę
http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,article.html

Data: 2012-03-27 06:17:21
Autor: Dominik & Co
Dnia 27.03.2012 SERG <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał/a:

http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,article.html

JuĹź oficjalnie...
Dobrze, że uwierzyłem plotkom i OFnK na wakacje kupiłem wcześniej :-)

--
Dominik & kąpany (via slrn)

Data: 2012-03-30 04:00:28
Autor: Xian Mi Mao
On Mar 27, 7:28 am, SERG <marcin_netNOS...@pocza.fm> wrote:
Kriss pisze:

> Link poproszę to tej informacji ...

proszęhttp://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,ar...

a gdzie tutaj jest cokolwiek o kwietniu?

Data: 2012-03-27 07:59:29
Autor: quwert
Dnia Tue, 27 Mar 2012 01:06:03 +0200, zlotowinfo napisał(a):

jedyną zaletą były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie

10 zł toż to szaleństwo
stanowczo za dużo każdemu powinno wystarczyć 64 grosze

A tak serio chciałbym zobaczyć ten zryty czerep, który za 30 srebrników premii
tak spier... taką fajną usługę.

Data: 2012-03-27 10:22:13
Autor: J.F
Użytkownik "quwert"  napisał w wiadomości
A tak serio chciałbym zobaczyć
ten zryty czerep, który za 30 srebrników premii
tak spier... taką fajną usługę.

No wybacz, ale pracownik w firmie jest od tego zeby przynosic firmie zysk.

Wiec uwaga jest wybitnie nie na miejscu. Trzeba bylo napisac "chcialbym zobaczyc jak pare miesiecy po premii go wyrzucaja, bo milion klientow odszedl" :-)

J.

Data: 2012-03-27 14:42:18
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-03-27 01:06, zlotowinfo pisze:
więc ludzie zaczną masowo uciekać...play?
[....]
a po pol roku wracamy tam gdzie byliśmy, zapewne znów play
Tak to nie będzie. Operatorzy z wielkiej trójki po prostu przeczekają ten wybryk natury jakim jest play i poczekają cierpliwie aż stawki MTR spadną do zera czyli do 2013 roku. Wtedy oferta play poleci na pysk i znów zapanuje równowaga. Play zacznie nienawidzić tyle samo osób co ci teraz kocha. Bo do tej pory za wyjątkowo niskie ceny można było przeboleć gorszą jakość, ale jak ceny się wyrównają ( bo play nie będzie mógł już zapewnić tak atrakcyjnej oferty ) to wszystko poleci na pysk.

Data: 2012-03-27 14:59:10
Autor: ToMasz
W dniu 27.03.2012 14:42, Tomaszek pisze:
[...]

gdyby te ceny były wyjątkowo niskie, wszyscy bylibyśmy w Play. Co do jakości rozmów - też jakiś mit. W mojej lokalizacji Play/plus mają dobry zasięg - więc jakość rozmów jest przyzwolita.

Jeśli masz jakieś pewne informacje co do nadchodzących podwyżek w Play, to napisz konkretnie, bo ja ( i wielu z nas) mamy stare taryfy, umowy na zawsze, wiec chętnie zostaniemy z tym co mamy...
ToMasz

Data: 2012-03-27 17:13:16
Autor: dalbym ci w ryj
[...]

Tak już napieprzam, play moją religią, tak play, play najlepszy jest, przeniosę numer nawet mojemu psu, play!

Data: 2012-03-28 20:59:16
Autor: zlotowinfo
orange sam się dobija, koniec przelewów sms
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jkqsok$56q$1inews.gazeta.pl...

http://www.telepolis.pl/news.php?id=24635

Wielka Swoboda to promocja, w której można było zakupić 2000 minut na połączenia oraz 2000 wiadomości tekstowych do sieci Orange.