orange sam się dobija, koniec przelewów sms

Data: 2012-03-27 07:15:22
Autor: Kriss
orange sam się dobija, koniec przelewów sms

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jkqsok$56q$1inews.gazeta.pl...

jedyn± zalet± były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie

Link poproszę to tej informacji ...

Data: 2012-03-27 07:18:52
Autor: Jingiel
W dniu 2012-03-27 07:15, Kriss pisze:

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci

jedyn± zalet± były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie

Link poproszę to tej informacji ...

A weĽ wrzuć na google to ci linki poszuka.

--

Jingiel

Data: 2012-03-27 07:28:25
Autor: SERG
Kriss pisze:

Link poproszę to tej informacji ...

proszę
http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,article.html

Data: 2012-03-27 06:17:21
Autor: Dominik & Co
orange sam siÄ™ dobija, koniec przelewĂłw sms
Dnia 27.03.2012 SERG <marcin_netNOSPAM@pocza.fm> napisał/a:

http://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,article.html

JuĹĽ oficjalnie...
Dobrze, że uwierzyłem plotkom i OFnK na wakacje kupiłem wcześniej :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

Data: 2012-03-30 04:00:28
Autor: Xian Mi Mao
On Mar 27, 7:28 am, SERG <marcin_netNOS...@pocza.fm> wrote:
Kriss pisze:

> Link poproszę to tej informacji ...

proszęhttp://www.orange.pl/kid,4002009323,id,4002009331,title,przelewSMS,ar...

a gdzie tutaj jest cokolwiek o kwietniu?

orange sam się dobija, koniec przelewów sms