orange sam się dobija, koniec przelewów sms

Data: 2012-03-27 17:13:16
Autor: dalbym ci w ryj
orange sam się dobija, koniec przelewów sms

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jkqsok$56q$1inews.gazeta.pl...
jedyną zaletą były w tej sieci przelewy sms
teraz od kwietnia ich nie będzie
więc ludzie zaczną masowo uciekać...play?

naturalnie przypominam że jest promo za przejście do orange
6 miechów po 100min do wszystkich (każde ważne 20dni)
od drugiego 100min trzeba doladować dowolnym doładowaniem
np. 1zł z mbanku czy blue, itp.

Tak już napieprzam, play moją religią, tak play, play najlepszy jest, przeniosę numer nawet mojemu psu, play!

orange sam się dobija, koniec przelewów sms