orange - warto przejsc na nowsza taryfę?

Data: 2009-10-20 11:17:18
Autor: MarekM
orange - warto przejsc na nowsza taryfę?
1634Racine pisze:
orange, na karte pop "kioskową", mam stara taryfe, orange Go, zdaje sie.
dla 3-ech zaprzyjaznionych numerow po 3gr/min i zdaje sie, ze dlatego
wlasnie zostalem przy tej taryfie, chociaz kiedys przerzucili mnie sila
na nowsza,ale chyba zaprzyjaznione byly po 6gr, wiec "siłą" powrocilem.

Zorientuj się najpierw, jaką masz taryfę.

W Orange Go była usługa Przyjaciele: po 5gr za minutę, ale opłata
miesięczna to 5zł za każdy numer.

W Nowy POP była usługa Lepsze Numery: po 15gr za minutę z opłatą
miesięczną 2zł za wszystkie numery.

W Orange POP jest usługa Ty i 3: po 3gr za minutę z opłatą miesięczna
6zł za wszystkie numery.

Jeżeli rzeczywiście masz 3gr/minutę, to korzystasz z najtańszej i
najnowszej taryfy, z opłatą 29gr/minutę do wszystkich sieci (oprócz Play
rzecz jasna).

Inne zniżki:
http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_pop_promo?category=PREPAID_POP_PROMO&stamp=1256030115941

Nie wszystkie promocje można łączyć.

Marek

orange - warto przejsc na nowsza taryfę?