order zasługi Portugalia - za co go dają ?

Data: 2011-07-24 16:33:42
Autor: Szyk
order zasługi Portugalia - za co go dają ?
Witam

Za co dają Order Zasługi w Portugali?

W szczególności interesuje mnie za co dostali go:
Jerzy Miller
Waldemar Pawlak
Stanisław Dziwisz
Kazimierz Nycz

Co dziwne wygląda na to, że ten order dają głównie Polakom, bo na poniższej liście jest chyba tylko dwóch Japończyków.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Odznaczeni_Orderem_Zas%C5%82ugi_(Portugalia)

dzięki za info
Szyk

Data: 2011-07-26 19:10:09
Autor: [He®Sk]
order zasługi Portugalia - za co go daj±?
On Sun, 24 Jul 2011 16:33:42 +0200, Szyk <szyk100@o2.pl> wrote:

Witam

Za co daj± Order Zasługi w Portugali?

W szczególno¶ci interesuje mnie za co dostali go:
Jerzy Miller
Waldemar Pawlak
Stanisław Dziwisz
Kazimierz Nycz

Co dziwne wygl±da na to, że ten order daj± głównie Polakom, bo na poniższej li¶cie jest chyba tylko dwóch Japończyków.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Odznaczeni_Orderem_Zas%C5%82ugi_(Portugalia)

dzięki za info
Szyk

 postaraj sie myslec samodzielnie.  kojarz: wizyta oficjalna-usmiechy-klapa-gozdzik.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

order zasługi Portugalia - za co go dają ?