ordynator wrócił na stanowisko! ;-)

Data: 2015-08-13 17:45:18
Autor: A. Filip
ordynator wrócił na stanowisko! ;-)
http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/ordynator-ginekologii-z-wroclawia-przywrocony-na-stanowisko,568357.html
| Trzy tygodnie po słowach o skandalicznych warunkach ordynator wraca
| W jego sprawie interweniowała sama premier Ewa Kopacz. Nie od razu, ale dr
| Janusz Malinowski wraca na stanowisko ordynatora oddziału
| ginekologiczno-połóżniczego wrocławskiego szpitala. Co więcej ma wprowadzać
| plan restrukturyzacji w szpitalu, o którym mówił, że "kobiety tu rodzą w
| skandalicznych warunkach". Za te słowa był zawieszony w obowiązkach.
| - W czwartek o godz. 10 rano dostałem do rąk pismo z decyzją o przywróceniu
| mnie na stanowisko ordynatora oddziału. [...]

Pani premier Kopacz (PO) "gratuluje" "skuteczności"! ;-)

--
A. Filip
Serce już zabolaÅ‚o - nie powiem: "niech boli".  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2015-08-14 09:14:00
Autor: J.F.
Skuteczno¶æ ala Kopacz (PO) : po "zaledwie" 3 tygodniach wroc³awski ordynator wróci³ na stanowisko! ;-)
Dnia Thu, 13 Aug 2015 17:45:18 +0200, A. Filip napisa³(a):
> [...]
| Trzy tygodnie po s³owach o skandalicznych warunkach ordynator wraca
| W jego sprawie interweniowa³a sama premier Ewa Kopacz. Nie od razu, ale dr
| Janusz Malinowski wraca na stanowisko ordynatora oddzia³u
| ginekologiczno-po³ó¿niczego wroc³awskiego szpitala. Co wiêcej ma wprowadzaæ
| plan restrukturyzacji w szpitalu, o którym mówi³, ¿e "kobiety tu rodz± w
| skandalicznych warunkach". Za te s³owa by³ zawieszony w obowi±zkach.
| - W czwartek o godz. 10 rano dosta³em do r±k pismo z decyzj± o przywróceniu
| mnie na stanowisko ordynatora oddzia³u. [...]

Pani premier Kopacz (PO) "gratuluje" "skuteczno¶ci"! ;-)

Ale o co chodzi - ze nie potrafila skutecznie usunac, czy ze
przywrocenie trwalo 3 tygodnie ?

J.

Data: 2015-08-14 05:13:44
Autor: donek999bronek
Skuteczno¶æ ala Kopacz (PO) : po "zaledwie" 3 tygodniach wroc³awski ordynator wróci³ na stanowisko! ;-)
u¿ytkownik J.F. napisa³:

Ale o co chodzi - ze nie potrafila skutecznie usunac, czy ze
przywrocenie trwalo 3 tygodnie ?

J.

O dzia³ania pozorowane pod publikê, jak udawana budowa
Komorowskiego i spychacze je¿d¿±ce bez celu w te i nazad.

Albo A, albo B. Albo siê zwalnia, albo nie.

ordynator wrócił na stanowisko! ;-)