organizacja nurkowania w Pl - II edycja

Data: 2009-08-03 11:47:44
Autor: jacekplacek
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Ponieważ na pierwotny wątek wlazł troll, odświeżam. Dla przypomnienia: wyszło niektórym, że WSZYSTKIE federacje nurkowe w Polsce działają nie do końca zgodnie z życzeniami Rady Mędrców. Wątek miał się odleżeć, aż pojawią się federacyjni włodarze i zabiorą stanowisko. Ponieważ pojawił się Maciek (MSC), więc prośba: co Ty na to?

Data: 2009-08-03 22:40:12
Autor: Haw
  jacekplacek pisze:
[...]

ano Jacku wlasnie.
napisales:
"Nurkowanie scuba nie wymaga żadnych certyfikatów, więc nie ma mowy o
nielegalnym nurkowaniu."

http://www.nurkomania.pl/a0231.htm
byla juz o tym dyskusja na FN/FL.

Pzd,
Haw.

Data: 2009-08-03 20:47:06
Autor: jacekplacek
napisales:
"Nurkowanie scuba nie wymaga żadnych certyfikatów, więc nie ma mowy o
nielegalnym nurkowaniu."

http://www.nurkomania.pl/a0231.htm
byla juz o tym dyskusja na FN/FL.

Tak. Marek Mecner usiłował tam wmówić, że odbywając nielegalne szkolenia powinniśmy oddać certyfikaty, żądać zwrotów z szkolenia i wogóle mieć poczucie winy. Tyle, że na nurkowanie nie trzeba certyfikatów(przynajmniej w Polsce) Natomiast, żeby szkolić, trzeba mieć zatwierdzony we właściwym ministerstwie program szkoleń. Szum podnieśli z CMAS, że niby IANTD nie ma a PADI ma. I co? Okazało się, że NIKT nie ma. Potem były głosy, że jak jest zgodne z UE, to ok i cacy. Ale nie zabrał głosu nikt, kalibru Maćka Curzydło. Akurat jego punkt widzenia będzie miał dość istotne znaczenie w całej tej sytuacji. Milczenie, też.

Data: 2009-08-03 17:52:53
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h57ica$j1r$1inews.gazeta.pl...
Tyle, że na nurkowanie nie trzeba certyfikatów(przynajmniej w Polsce)

A można legalnie wypożyczyć sprzęt nurkowy bez certyfikacji?
Są bazy nurkowe które przy wypożyczaniu nie sprawdzają karty?

Data: 2009-08-04 05:27:28
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> [...]

A można legalnie wypożyczyć sprzęt nurkowy bez certyfikacji?
Są bazy nurkowe które przy wypożyczaniu nie sprawdzają karty?
No i się zacznie: 582 posty Pszemola wyjaśniające, co miał na myśli zadając pytanie... Ponieważ mam nadzieję, że ty razem się skupił i pyta o to co napisał, odpowiem: Nie wiem czy są. Nie znam wszystkich baz. To czy wypożyczą, czy nie, jest ich wewnętrzną sprawą. Na zakup sprzętu, certyfikatu nie trzeba. Na ładowanie butli, też nie(np. ładowanie butli z automatu. Tyle, że w Polsce takiego nie widziałem). Nie wiem, jaki jest procent nurków wypożyczających sprzęt w całości a jaki w części. Jak jeszcze wypożyczałem część w swoim klubie(CDP-Bytom) mimo certyfikatu, podpisywałem oświadczenie, że nurkowanie będzie w zgodzie z posiadanym zakresem uprawnień. Ale to wewnętrzna sprawa a nie obligatoryjny wymóg.

Data: 2009-08-04 07:28:23
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h58gs0$ili$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pytanie... Ponieważ mam nadzieję, że ty razem się skupił i pyta o to co
napisał, odpowiem:

Znowu trollujesz!

Nie wiem czy są. Nie znam wszystkich baz.

To po co zabierasz głos w wątku?
Po co odpowiadasz na pytanie skoro odpowiedź brzmi "nie wiem"?

Ale to wewnętrzna sprawa a nie obligatoryjny wymóg.

Czy według prawa obowiązującego w Polsce, baza nurkowa która
udostępniła swój teren i sprzęt odpowiada legalnie za ewentualne
wypadki nurkowe jakie zdarzyłyby się z ich sprzętem pod wodą?
Czy jako firma musi być od takiej odpowiedzialności cywilnej
ubezpieczona tak jak kierowca od stłuczenia komuś auta (OC)?

Data: 2009-08-04 12:48:31
Autor: jacekplacek
> [...]
> pytanie... Ponieważ mam nadzieję, że ty razem się skupił i pyta o to co

Znowu trollujesz!

> Nie wiem czy są. Nie znam wszystkich baz.

To po co zabierasz głos w wątku?
Po co odpowiadasz na pytanie skoro odpowiedź brzmi "nie wiem"?

Skup się. Weź leki, przeczytaj jesczcce raz. Skonsultu moją odpowiedź z lekarzem. Ale najważniejsze: spierdalaj.

> [...]

Czy jako firma musi być od takiej odpowiedzialności cywilnej
ubezpieczona tak jak kierowca od stłuczenia komuś auta (OC)?
Temat nie dotyczy baz nurkowych. Masz pytanie o bazy, zadaj je w osobnym wątku. Nie wiesz o czym jest ten? Weź leki, przeczytaj jeszcze raz. Skonsultuj temat z lekarzem, lub kimkolwiek zdolnym Ci wytłumaczyć o co tu chodzi. A na razie: spierdalaj.
Ps. $$mok cię raczy jakąś erystyką, a ty po prostu głupi jesteś.

Data: 2009-08-04 12:42:08
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h59amv$m4q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> zadając
> pytanie... Ponieważ mam nadzieję, że ty razem się skupił i pyta o to co

Znowu trollujesz!

> [...]

Skup się. Weź leki, przeczytaj jesczcce raz. Skonsultu moją
odpowiedź z lekarzem. Ale najważniejsze: spierdalaj.

Jacekplacek - nie wysłałem do Ciebie prywatnego maila - nie masz
obowiązku odpowiadać na pytania na które nie znasz odpowiedzi.
Całe piękno dyskusji na grupie dyskusyjnej polega właśnie na tym,
że zadajemy pytanie grupie, i ktoś z grupy kto zna odpowiedź pisze
a reszta siedzi cicho i czyta... Zapytałem grupę w związku z tematem
a Ty wyskoczyłeś z odpowiedzią: nie wiem. Po co to zrobiłeś?
Pomyliłeś się i myślałeś że pytam Ciebie osobiście??

> [...]

Czy jako firma musi być od takiej odpowiedzialności cywilnej
ubezpieczona tak jak kierowca od stłuczenia komuś auta (OC)?

Bazy nurkowe to organizacje bezpośrednio realizujące potrzeby
nurków. To one organizują sprzęt, udostępniają akwen... itp, itd.
Moim zdaniem temat dotyczy również baz nurkowych - nie zgadzasz
się z tym? To masz jeszcze jeden powód aby nie odpisywać na mój
post. Po co odpisujesz?

Ps. $$mok cię raczy jakąś erystyką, a ty po prostu głupi jesteś.

Jacekplacek - dlaczego po chamsku trollujesz?
Jeśli ktoś na grupie zadaje pytanie a Ty nie znasz odpowiedzi to
siedzisz cicho i pozwalasz odpowiedzieć mądrzejszym. Poniatno?

Data: 2009-08-04 19:31:47
Autor: Tomek Sienicki
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Jacekplacek - dlaczego po chamsku trollujesz?

Jacek proszę, zignoruj tego faceta i mu nie odpowiadaj, bo znowy powstanie 200 postowy wątek o dupie Maryni. Jeżeli będziemy ignorowali zaczepki, to może po paru miesiącach gościu się zniechci? Z tym facetem ma wiele grup problem, może nam się uda?

--
tomek Sienicki

Data: 2009-08-05 07:28:26
Autor: Pszemol
"Tomek Sienicki" <t-sienicki.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h5a2b3$1lj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli będziemy ignorowali zaczepki????
Przecież to Jacekplacek wysyła tu zaczepki!!!!!

Pierwszą zaczepką było samo rozpoczęcie wątka słowami:
"Ponieważ na pierwotny wątek wlazł troll"

Potem drugą zaczepką była odpowiedź na moje pytanie:
"No i się zacznie: 582 posty Pszemola wyjaśniające, co miał na myśli zadając
pytanie... Ponieważ mam nadzieję, że ty razem się skupił i pyta o to co
napisał, odpowiem: "

Po co takie zaczepki i trollowanie, Jacku Placku???
Po co prowokujesz awantury?

Data: 2009-08-04 09:26:53
Autor:
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Tyle, że na nurkowanie nie trzeba
certyfikatów(przynajmniej w Polsce)

Mylisz się.

Zacytuję tu posta z FN (nie mojego):
-- -- -- -- -
Ustawa o kulturze fizycznej z 18 stycznia 1996 ( z późniejszymi zmianami )
Dziennik Ustaw 2007 nr 226 poz. 1675

Art. 53c. 1. Uprawianie płetwonurkowania wymaga posiadania odpowiednich kwalifikacji
potwierdzonych stosownym dokumentem oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
2. Dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje wydają krajowe i zagraniczne szkoleniowe organizacje nurkowe. Instruktorzy tych organizacji przeprowadzają na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej szkolenia według systemu szkolenia danej organizacji, zatwierdzonego przez ministra właściwego do spraw kultury fizycznej i sportu. System szkolenia powinien uwzględniać stopnie wyszkolenia określone w odpowiednich Polskich Normach dotyczących płetwonurkowania.
3. Osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do uprawiania płetwonurkowania potwierdzone dokumentem wydanym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej mogą uprawiać płetwonurkowanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie posiadanych kwalifikacji.
4. Minister właściwy do spraw kultury fizycznej i sportu określi, w drodze rozporządzenia, zasady bezpieczeństwa przy uprawianiu płetwonurkowania, biorąc pod uwagę odpowiednie Polskie Normy dotyczące płetwonurkowania.

Departament Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego pani Anna Gliwa tel. 022/24433208
Pani A.Gliwa powiedziała, że żadna organizacja nurkowa nie zwracała się o zatwierdzenie programu szkoleniowego zgodnie z zapisem art. 53c ustawy.
-- - koniec cytatu.

Punkt 1 - powyżej - jest raczej dość precyzyjnym i jasnym zapisem.
Wyjaśnienie o braku wymaganych w pkt 2 zatwierdzeń - też - i możliwym do zweryfikowania - namiary podane wystarczająco dokładnie, by każdy kto chce - mógł to zrobić.

Zatem - albo podana w namiarach Pani z Ministerstwa się myli => ktoś ma takie zatwierdzenie = spełnia wymagania ustawowe, albo się nie myli => nie spełnia wymagań ustawy = nie szkoli legalnie. Innej alternetywy nie ma.

Co do uprawnień płetwonurków wydanych po takich "nielegalnych" szkoleniach - to kwestia interpretacji prawnej przez powołane do tego organy. O tym też było na FN. Globalnie - odpowiedzieć się nie da - trzeba analizować kaźdy przypadek.

Pytanie jest takie: czy kierowca mający w ręce prawo jazdy wydane wskutek poświadczenia nieprawdy przez egzaminatora (egzaminator oświadczył, że szkolenie i egzamin przeprowadzono zgodnie z zatwierdzonym programem i wymaganiami) - posiada uprawnienia do kierowania, czy nie? W dyskusji na FN odpowiedź padła (też nie moja) dość jasna: jeśli kierowca wiedział (lub przy dochowaniu zwykłej staranności mógł się dowiedzieć) o poświadczeniu nieprawdy - to nie posiada uprawnień, jeśli nie wiedział - to posiada. W tym drugim przypadku - może mieć roszczenie cywilne do egzaminatora conajmniej o zwrot kasy.

Faktem jest - że do tej pory (a dyskusja trwa juz z miesiąc) nie zabrał głosu żaden przedstawiciel organizacji szkoleniowych. O ile niektóre z organizacji można zrozumieć - choćby w tym zakresie, że mają certyfikaty zgodności ich programów z normami PN/EN wydane przez powołane do tego organy UE - to inne, w tym np KDP/CMAS takich certyfikatów nie mają, i co więcej bez istotnej zmiany zakresu uprawnień poszczególnych stopni instruktorskich mieć raczej nie będą.

Nie za bardzo można zaś zrozumieć, dlaczego od 2005 roku, organizacje które już wtedy miały certyfikaty zgodności nie dopełniły prostej czynności administracyjnej zgłoszenia do zatwierdzenia wg art. 53c swoich programów szkoleniowych. Tym bardziej, że miały takie zatwierdzenia wg starej treści art 53c, która właśnie w 2005 roku straciła moc prawną. Przecież wystarczyło wysłać jednozdaniowe pismo z załączonymi certyfikatami EUF o zgodności z odpowiednimi normami.

Marek

Data: 2009-08-04 11:12:33
Autor: jacekplacek
<marekm@hot.pl> napisał(a):
> [...]

potwierdzonych stosownym dokumentem oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa.

Rozumiem, że sprecyzowanie tych "odpowiednich kwalifikacji" jest w kolejnym dokumencie(wiesz może w jakim?). A jeżeli ich nie posiadam i zostałem złapany na niecnym czynie, jakim jest nurkowanie bez certyfikatu(lub wg. stwierdzeń poniższych, certyfikat jest nielegalny=nieważny) to co mi moga zrobić? Są jakieś odpowiednie przepisy?

[...]

Czyli w polskim prawie, raz uzyskane zatwierdzenie, bez ograniczenia czasowego, może się zdezaktualizować, bo wyszedł ten sam przepis z nową datą, albo ministerstwo się podzieliło? I wszystkie zgody, pozwolenia, zarządzenia itp. Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu straciły ważność, moc prawną? O co tu chodzi?

Data: 2009-08-04 13:44:38
Autor:
[...]

Tak są. Art 53c należy do przepisów o bezpieczeństwie - w takim rozdziale ustawy się znajduje.
W ustawie o kulturze fizycznej - jest też rozdział 11 - Przepisy Karne, a w nim art. 57, który mówi:
1. Kto narusza przepisy dotyczące bezpieczeństwa w dziedzinie kultury fizycznej, podlega karze grzywny.
2. Orzekanie w sprawach określonych w ust. 1 następuje na podstawie przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia.

Jest to tej samej klasy wykroczenie co jazda bez prawa jazdy czy przekraczanie dozwolonej prędkości.
Kara grzywny wg kodeksu wykroczeń - to kwota od 20 do 5.000 zł.

Wykonaniem tych przepisów zajmują się "normalne" organy powołane do tego czyli policja, prokuratura, różnej maści agencje czy organizacje porządku publicznego jak CBŚ, ABW, CBA, straż miejska, straż graniczna, itp.
Czy to aktualnie robią, czy nie - to nie ma znaczenia. Mogą zrobić w każdej chwili.

[...]

Tak i nie.  Nie - w sytuacji podziału ministerstwa lub zamiany zakresu jego merytorycznej odpowiedzialności.
Ustawa nie nazywa konkretnie ministerstwa - mówi, że chodzi o ministra właściwego ds sportu i kultury fizycznej. Czy to będzie Minister Sportu, czy np Minister Edukacji - to zależu od decyzji organizacyjnej Rady Ministrów - Premiera.

Tak, to znaczy unieważnia w tym przypadku bo chodzi tu o przepisy wprowadzające, dokładniej o art 5 ustawy o zmianie ustawy o kulturze fizycznej.
Ten art uniewaznił akty wydane na podstawie zmienianego art 53c po 6 miesiacach od publikacji zmiany w Dz.U.
"Stary" art 53c dawał delegację dla Ministerstwa do wydania rozporządzenia, a więc aktu niższej rangi niż ustawa określającego m.in. zasady szkoleń - było to Rozporządzenie z 2002 roku - i programy były zatwierdzane wg jego wymogów.
"Nowy" art 53c postawił jasne wymogi co do programów szkoleniowych już w ustawie i stąd potrzeba nowej - w całkiem innym zakresie - akceptacji/zatwierdzenia przez Ministerstwo.

Marek

Data: 2009-08-04 12:43:49
Autor: kuba
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Witam,
skoro żaden z instruktorów w Polsce, którzy uzyskali swoje uprawnienia po
2005r. wydaje bezprawnie uprawnienia nurkom, to ja, jako młody nurek mający
już kilka plastików powinienem zrobić tak:
1) zażądać zwrotu kasy wydanej na wszystkie kursy i uprawnienia - gdyż są nieważne
2) za zwróconą kasę iść do innego instruktora i zrobić u niego kolejne
uprawnienia (może kurs instruktora...?) i znów zażądać zwrotu kasy.
3) mając nieważne uprawnienia instruktorskie lecz kasę w kieszeni przenieść
się do PADI za granicę np. do Egiptowa lub zafundować sobie wakacje:-)

Dla mnie jest o tyle dziwne co Marek wypisuje, że skoro tyle wypadków
nurkowych ma w Polsce miejsce co roku i tyle organizacji nurkowych działa
legalnie, szkoląc nowych nurków, więc jak jest możliwe, że do tej pory nikt z
rządu/sądu/CBA nie zainteresował się tym precedensem o "nielegalnych fabrykach
nurków" i o "nurkach-nienurkach"!!

Kuba

Data: 2009-08-04 11:50:19
Autor: jacekplacek
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
<marekm@hot.pl> napisał(a):
Art. 53c. 3. Osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do uprawiania płetwonurkowania potwierdzone dokumentem wydanym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej mogą uprawiać płetwonurkowanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie posiadanych kwalifikacji.

Punkt ten mówi o miejscu wydania dokumentu. Ani słowa, o programie szkoleń itp. Czyli, szkoląc się gdziekolwiek, dopóki dokument jest wydany poza granicami kraju, wszystko jest OK. Jeżeli w Polsce, już nie jest tak różowo. Więc w zasadzie, nie musimy sprawdzać, czy jest wydana jakaś chora zgoda, tylko skąd otrzymamy certyfikat...

Data: 2009-08-04 16:51:30
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5979r$4i0$1inews.gazeta.pl...
<marekm@hot.pl> napisał(a):

[...]

Wg tego co napisałeś jesteśmy nacją znakomicie strzelającą sobie gola ;-) Tak jak ze stoczniami i innymi kupami prawnymi.
Kurna gdzie ja żyję.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-04 12:43:33
Autor: Pszemol
<marekm@hot.pl> napisał(a):

[...]

Weź pod uwagę że ani Anglicy ani Niemcy polskiego prawa nie piszą...

Data: 2009-08-04 15:54:14
Autor:
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Włodzimierz Kołacz <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Kurna gdzie ja żyję.

W POLSCE.

Nie masz czym się martwić, PADI stosowało wydawanie certyfikatów poza Polską,
wrócicie do tamtych sposobów i po sprawie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-04 16:19:53
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Nawet miejsce prowadzenia kursu trudno jest określić. Teoria przez internet, basen w Polsce, nurkowania w Egipcie, specjalizacje we Francji... Tyle tylko, że są to moje wymysły. I tak jak myliłem się na wstępie, tu też nie muszę mieć racji.

Data: 2009-08-05 00:06:37
Autor: Adam
Włodzimierz Kołacz pisze:

Wg tego co napisałeś jesteśmy nacją znakomicie strzelającą sobie gola ;-) Tak jak ze stoczniami i innymi kupami prawnymi.
Kurna gdzie ja żyję.
Pozdrawiam Włodek

Włodek popełniasz narodowy klasyczny błąd. Nie patrz z punktu widzenia ochrony własnego koryta tylko od właściwej strony czyli turysty pasjonata ktĂłry przy okazji 3 miesięcznego pobytu na Florydzie czy w innym Egipcie :-) zanurkował w jaskini i tak mu się to spodobało ze zechciał zrobić tam parę kursĂłw. Logiczne jest Ĺźe jego własny kraj nie moĹźe zastawić na niego pułapki delegalizującej po powrocie  jego pasje i osiągnięcia. Plastik nurkowy to nie uprawnienia lekarskie tylko takie samo hobby jak zbieranie znaczkĂłw. Polska nie ma moĹźliwości weryfikowania systemu szkoleń w Paragwaju czy w USA więc z definicji uznaje się takie certyfikaty na zasadach wzajemności, logiczne? JeĹźeli jeszcze nie to moĹźe inny przykład tysiące ludzi uprawia jogging czasem stają się uczestnikami drĂłg tuĹź obok samochodĂłw pewnie lada dzień jakiś aparatczyk sprĂłbuje zrobić skok na kasę i kupi sobie przepis gwarantujący mu certyfiakcję biegaczy a kto nie będzie miał plastiku wzorowego biegacza PN 1/1/09 zapłaci grzywnę bla bla bla nie moĹźliwe? Tak samo niemoĹźliwe jak skrojony pod zamĂłwienie nakaz posiadania plastikĂłw dla osĂłb uprawiających nurkowanie. Niestety mam certyfiakt nurkowy ale gdyby było inaczej to jako ochotnik chętnie zanurkował bym i stanął przed wszystkimi słuĹźbami ucisku łącznie ze STASI i bojĂłwkami Rydzyka. NIKT Kolego Włodku NIGDY nie nałoĹźy na mnie skutecznie mandatu ani grzywny za to Ĺźe uprawiam szachy, jogging, płetwonurkowanie czy kajakarstwo. Tak jak nikt nie nałoĹźy na mnie mandatu za to Ĺźe śpiewam czy maluję.

  PĂłki co jest chyba tylko jedna instytucja na świecie ktĂłra mogłaby nadawać taki ogĂłlnoświatowy certyfikat jakości mam na myśli  DAN reszta to tylko prĂłba kradzieĹźy naszej czyli obywatelskiej kasy. Cała ta zadyma przypomina mi nieudolną prĂłbę forsowania zmian w przepisach dotyczącą hodowli zwierząt egzotycznych przez terrarystĂłw w Polsce ( najbardziej pojechana wersja regulacyjna na świecie) Okazało się jednak Ĺźe prawo do prowadzenia biznesu  w postaci cyrku jest nie do ograniczenia przez polskich urzędowych półgłówkĂłw no i nastąpiła szyba cofka bubla po tym jak okazało się Ĺźe prawdopodobnie w ciągu kilku tygodni powstanie w Polsce kilka milionĂłw legalnie zarejestrowanych cyrkĂłw ( koszt to jednorazowy zakup znaczka skarbowego, późniejsza aktywność biznesowa nie jest wymagana) ZnĂłw udała się obrona obywatelska przed bandą idiotĂłw.

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-05 10:43:08
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Adam" <scaner@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h5abdd$psd$1news.onet.pl...
Włodzimierz Kołacz pisze:

[...]

CIACH
jest wymagana) Znów udała się obrona obywatelska przed bandą idiotów.

--  Adam instr. NAUI 49419

Jest jak piszesz choć te krzaczkowe (u mnie na kompie) kodowania popsuły mi przyjemność czytania.
Natomiast gol do własnej bramki polega na tym że nie utrudnia się życia innym np. z tej Florydy a swoim rodakom zrodzonym z ziemi miodem i mlekiem płynącej. Którzy chcieli by być patriotami pracując dla dobra kraju. Robi się to stawiając jakieś biurokratyczne bariery (zajebiście ważne) nie ułatwi im się tego! Co ja piszę, nam się nie ułatwia czyli Tobie i mnie i wszystkim innym tu u nas. Wyłączając ich z legalności jednym przyciskiem na ławie sejmowej czy w gabinetach głupich bo nie przewidujących konsekwencji jakichś ministrów. Mających w istocie w tyłku losy innych w tym nurków. Bonzowie, którzy w ciszy przepastnych i bogatych stołków z klejem w rejonie siedzenia mają w głębokim poważaniu to co naprawdę dzieje się w kraju po ich machlojkach i interesikach rodem ze sprzedaży zestawów głośno-mówiących i wiele innych aferek o posmaku biznesowym.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-08-05 12:04:59
Autor: Adam
Włodzimierz Kołacz pisze:

[...]

Kurcze nie wiem skąd te krzaczki, korzystam z Thunderbirda i mam ustawione kodowanie na automatyczne,
Masz rację tak patrząc to faktycznie "oni" chcieli nam strzelić gola najważniejsze że mamy skuteczną obronę :-)
To co piszesz potwierdza niedoskonałość UE zamiast przejąć władzę i zarządzać z Brukseli całością pozwala się lokalnym watażkom żerować na jej podzielonych fragmentach.

pozdrawiam Adam

Data: 2009-08-05 00:13:50
Autor: Adam
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Włodzimierz Kołacz pisze:

Kurna gdzie ja żyję.
Pozdrawiam Włodek

Włodek, pĂłki co w kraju do ktĂłrego moĹźesz zaprosić wszystkich NiemcĂłw, CzechĂłw, PapuasĂłw i wszystkim  im zrobić kurs następnie  wydać certyfikaty nurkowe i oni wszyscy legalnie będę się nimi mogli posługiwać po powrocie do swoich krajĂłw będę mogli tam nawet kupić szpej w sklepach :-)

--
 Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-05 09:25:07
Autor: Zbyszek Tuznik
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Adam wrote:

Włodek, póki co w kraju do którego możesz zaprosić wszystkich Niemców, Czechów, Papuasów

Tak,

i wszystkim  im zrobić kurs

Nie, chyba ze on lub federacja w ktorej systemie bedzie szkolil, zarejestruje program w stosownym ministerstwie.

  następnie  wydać
certyfikaty nurkowe

Nie.
Poniewaz, zostal - zdaje sie - osiagniety konsensus, ze zadna federacja nie ma obecnie prawa do szkolenia w Pl, zadnej nie wolno tez wydawac tutaj certyfikatow, hmm mozna sie zastanawiac co najwyzej nad sytuacja, gdy instruktor zabiera kursantow do przyslowiowego Egiptu i tam szkoli, a po powrocie wystawia certyfikaty w Pl.

  i oni wszyscy legalnie będę się nimi mogli
posługiwać po powrocie do swoich krajów

Nie, bo certyfikat zostal wydany nielegalnie.

Zbyszek

Data: 2009-08-05 11:14:06
Autor: ~BitPump
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
gdy instruktor zabiera kursantow do przyslowiowego Egiptu i tam szkoli, a po powrocie wystawia certyfikaty w Pl.

Z organizacji, które znam, to żadna z nich nie zezwala instruktorom na wystawianie certyfikatów. Certyfikaty wystawia sama organizacja lub właściciel licencji na dane terytorium, a instruktor jedynie potwierdza, że kursant spełnił wymagania zaliczeniowe.

~BitPump

Data: 2009-08-05 11:50:52
Autor: Zbyszek Tuznik
~BitPump wrote:

[...]

Tak masz racje, moj blad, dziekuje za sprostowanie.

Zbyszek

Data: 2009-08-05 12:13:06
Autor: Adam
Zbyszek Tuznik pisze:
Adam wrote:

[...]

Zrób kurs u Włodka Kołacza otrzymaj certyfikat następnie skseruj go wyślij do Chrwacji, Włoch, Francji, USA, Papui Nowej Gwinei, Kanady z pytaniem czy możesz się posłużyć tym certyfikatem jeżeli nie to będę dalej z Tobą rozmawiał i odszczekam co napisałem wyżej ale póki co to spierdalaj trollu

ps dla jasności ja mówię że będziesz mógł i nawet napiszę dlaczego - Otóż wszyscy na Świecie mają w dupie pomysły polskich urzędasów natomiast wszędzie szanuje się certyfikat wydany przez Włodka Kołacza .... kumasz baranie?

  pozdrawiam Adam F

Data: 2009-08-05 11:45:12
Autor: Zbyszek Tuznik
organizacja nurkowania w Pl - II edycja
Adam wrote:

(ciach bluzgi kolesia, ktoremu zylka pierdzaca w mozgu pekla)

Rozmowa z przyglupem, ktory nie rozumie, ani tego co czyta, ani co pisze. Nie jest mi do szczescia potrzebna.
Ale zywie generalne wspolczucie dla ujemnie uprzywilejowanych pod jakimkolwiek wzgledem masz tu pozegnalny prezent.

Mozesz bezpiecznie odpisac na ten post. Bedziesz mial ostatnie slowo i wygrasz w dyskusji.
Jesli poprawi ci to potencje to tym lepiej.

Szczere zyczenia powodzenia w zyciu.

(Do nastepnego razu)

Data: 2009-08-05 12:22:38
Autor: Pszemol
"Adam" <scaner@autograf.pl> wrote in message news:h5blvi$ci4$3news.onet.pl...
odszczekam co napisałem wyżej ale póki co to spierdalaj trollu
[...]
... kumasz baranie?

Co się tu dzieje panowie? Skąd ta wysublimowana kultura
i braterska miłość wśród kolegów nurkujących ??
Wy jakieś zastrzyki z testosteronu bierzecie w dawkach dla konia?

Data: 2009-08-05 19:36:59
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
"Adam" <scaner@autograf.pl> wrote in message news:h5blvi$ci4$3news.onet.pl...
odszczekam co napisaĹ?em wyĹźej ale pĂłki co to spierdalaj trollu
[...]
... kumasz baranie?

Co siÄ? tu dzieje panowie? SkÄ?d ta wysublimowana kultura
i braterska miĹ?oĹ?Ä? wĹ?rĂłd kolegĂłw nurkujÄ?cych ??
Wy jakieĹ? zastrzyki z testosteronu bierzecie w dawkach dla konia?

To nie testosteron a C2H5OH :(

Data: 2009-08-05 12:41:48
Autor: jacekplacek
Zbyszek Tuznik <zb_tuznik@poczta.onet.pl> napisał(a):
Adam wrote:

> Włodek, póki co w kraju do którego możesz zaprosić wszystkich
NiemcĂłw,
> CzechĂłw, PapuasĂłw

Tak,

> [...]

Poniewaz, zostal - zdaje sie - osiagniety konsensus, ze zadna federacja nie ma obecnie prawa do szkolenia w Pl, zadnej nie wolno tez wydawac tutaj certyfikatow,

Że co?! Jaki konsensus? Między kim? Było spotkanie federacyjnych wodzów i ustalili? I teraz wszystkie bazy w Polsce zaprzestały szkoleń? Kraken nie szkoli? A to co niby jest:
http://www.kraken.pl/index.php?szkolenia=terminykursow
A może KDP zaprzestało szkoleń?
http://aquarius-pro.pl/index2.html  jakoś nie, nie zaprzeatali. A może Strugalski?:
http://www.nurek.pl/index.php?id=104  cholera, terminarz do końca września...
Co Ty chłopie wymyślasz? Podaj jakieś konkrety, bo zaczyna to być mało poważne.

Data: 2009-08-05 14:49:03
Autor: Adam
  jacekplacek pisze:

[...]

Nie ma co się podniecać, kolo lub koleżanka jest z bandy tych co łącznie z pzpn chcieli nas okraść wiadomo w nurkowaniu nic już nie zarobią no i wątroby nie te co dawniej to chcieli ukraść trochę forsy w komisjach weryfikacyjnych ( to akurat znają pewnie od drugiej strony stołu z zielonym obrusem ale klimat jest im bliski)
Napisał lub współuczestniczył ( ła) w napisaniu tego "artykułu" dlatego taj zajadle go broni
Ponieważ wszystko w tym i poprzednim wątku poszło nie po jego ( jej) myśli to teraz kłamie, manipuluje itd itd daj na luz i olej trolla

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-05 15:23:13
Autor: Zbyszek Tuznik
Adam wrote:

Nie ma co się podniecać, kolo lub koleżanka
                                    ^^^^^^^^^^

Jestes za glupi, zeby wydedukowac plec z imienia?

  jest z bandy tych co łącznie
z pzpn chcieli nas okraść

Przebog jam rozpoznan.

  wiadomo w nurkowaniu
  nic już nie zarobią

W zyciu jeszcze nic nie zarobilem na nurkowaniu jak na razie calkiem sporo mnie to kosztowalo, ale rybki sa fajne.

  no i
wątroby nie te  co dawniej

Nie tylko watroby niestety

  to chcieli ukraść trochę forsy w komisjach
weryfikacyjnych ( to akurat znają pewnie od drugiej strony stołu z zielonym obrusem ale klimat jest im bliski)

Ach... ci oni czajacy sie za kazdym rogiem...

Napisał lub współuczestniczył ( ła) w napisaniu tego "artykułu" dlatego taj zajadle go broni

Jakiego znowu artykulu? A... ten z przed paru tygodni? Ty dalej o tym?
Adas, wyjrzyj za okno, swiat jest piekny, chyba ze...

Niech mi ktos powie... Zna ktos tego kolesia w realu? Jesli tak  to on naprawde jest takim kretynem, czy tylko w internecie palma mu odbija?

Zbyszek

Data: 2009-08-05 18:21:15
Autor:
[...]

Zbyt rozgarnięty nie jest, żyje w świecie równoległym do kanalizacji.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1099278&pid=1099434&MID=%3Ch463lb%24mde%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-05 22:02:01
Autor: jacekplacek
Zbyszek Tuznik <zb_tuznik@poczta.onet.pl> napisał(a):  > Niech mi ktos powie... Zna ktos tego kolesia w realu? Jesli tak  to on > naprawde jest takim kretynem, czy tylko w internecie palma mu odbija?

Zbyt rozgarnięty nie jest, żyje w świecie równoległym do kanalizacji.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1099278
&pid=1099434&MID=%3Ch463lb%24mde%241%40inews.gazeta.pl%3E

Dajesz link do linka, gdzie piszą, że nurkowałeś. Jak, pod podanym linkiem, napisał Scaner, to jest forum nurkowe. Nikogo więc nie dziwi, że ktoś nurkuje. Fajnie, że wziąłeś udział w fajnej imprezie, ubarwiłeś ją ciekawym
(chyba, bo nie dotarłem) pokazem. Ale mogę podać linki z podziękowaniami dla Scanera, nie tylko za pomoc merytoryczną w organizacji imprez nurkowych. Tylko On w przeciwieństwie do Ciebie, nie musi się tym chwalić na lewo i prawo. Najwyraźniej, cieszy go to co robi a nie robi dla poklasku.

Data: 2009-08-06 00:16:18
Autor: Adam
  jacekplacek pisze:
[...]

Dla mnie ważne jest abym był uczestnikiem ewentualnych spotkań takim samym jak pozostali a nie zaproszonym kuriozum :-) W każdym razie aż zazdroszczę organizatorowi pomysłu Czarnecki na imprezie nurkowej to więcej niż Genowefa Pigwa czy Marcin Daniec :-)

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-06 04:08:41
Autor:
[...]

Jeżeli często kolejny niedowiarek żyje w świecie swoich wyobrażeń o innych, to
niestety muszę wieszać link. Wolę nurkować samodzielnie, wtedy nie ma śladu po
takim nurkowaniu. pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-05 23:53:27
Autor: Adam
demolant.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

przeczytaj pojebie dokładnie, jeżeli nie zrozumiesz to poproś kogoś kto nie wykorzystuje cie żeby ci wytłumaczył bo może to wnieść nieco innego spojrzenia na twoj lokalnie wychwalany geniusz :-)
Dla wielu osób jest oczywiste jak bardzo łatwo tobą manipulować wystarczy cię pochwalić przytaknąć udać przez chwilę zrozumienie i zainteresowanie by stać się twoim wielkim autorytetem. Gdyby nie to że jesteś tylko wykorzystywany do walki z byłymi kolegami i konkurencją to nawet nie byłoby takie smutne ot po prostu współczucie dla upośledzonego szukającego poklasku nieudacznika teoretyka i fantasty.
Problem jednak w tym że ty jesteś niebezpieczny naszczuty raz nie przestaniesz kąsać na dodatek potrafisz być perfidny kłamiesz i budujesz mity w oparciu o te kłamstwa, jesteś jak pitbul ciebie nie wystarczy ignorować.....

  Adam F

Data: 2009-08-06 04:03:21
Autor:
Adam <scaner@autograf.pl> napisał(a):
przeczytaj pojebie dokładnie,

Tu Adam "scaner" Frajtak pokazuje piękno swojej duszy, gratuluję NAUI takiego
INSTRUKTORA dydaktyka. Wszystkim radzę omijanie tego człowieka szerokim łukiem.

[...]

Żeby mieć w moich oczach autorytet, trzeba spełniać któryś z warunków, albo
uczyłem się od kogoś albo po prostu szanujemy się. To zbyt trudne do zrozumienia jeśli się jest specjalistą od "grzania przy ciotce".

[...]

Wyobraź (to będzie trudne, nawet bardzo trudne) sobie że trudno mówić o
"naszczuciu", ulegam jedynie prośbom niektórych osób. Nie ulegam nakazom
bluzgom itp. Co do kłamstw To jesteś w czołówce !!! na każdym forum na którym się pojawisz,
zawodowym oszczercą jesteś, nie prześmiewcą jak niektórym się wydawało, jesteś
zapiekły w swoich wyobrażeniach, nawet materiał dokumentalny nie zmienia tego
stanu, bo jesteś chory psychicznie niestety następuje szybki regres resztek
cech uczuć wyższych, które nigdy nie były rozwinięte w stopniu nawet średnim.

To jak to było z sikaniem i rozbiciem zespołu? mogłeś wyjaśnić.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-05 21:04:08
Autor: Pszemol
"Zbyszek Tuznik" <zb_tuznik@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5c4kj$l9v$1news.onet.pl...
Niech mi ktos powie... Zna ktos tego kolesia w realu? Jesli tak  to on naprawde jest takim kretynem, czy tylko w internecie palma mu odbija?

???

Data: 2009-08-05 23:57:26
Autor: Adam
Zbyszek Tuznik pisze:

Niech mi ktos powie... Zna ktos tego kolesia w realu? Jesli tak  to on naprawde jest takim kretynem, czy tylko w internecie palma mu odbija?

Zbyszek

Od jutra do niedzieli  jestem w Jastarni zapraszam na wieczorek zapoznawczy
jakby co to dzwoń 507 581 778

  Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-06 09:33:25
Autor: Zbyszek Tuznik
Adam wrote:

Od jutra do niedzieli  jestem w Jastarni zapraszam na wieczorek zapoznawczy

Dziekuje za zaproszenie, ale nie skorzystam.
Z dwoch powodow:
1. Dralowac prawie 2k km do Jastarni w ogole mi sie nie chce, nawet gdyby czekaly tam na mnie Angelina Jolie, Halle Berry i Lindsay Lohan.
2. Wyrobiona, na podstawie twojej grupowej tworczosci, opinia o tobie skutecznie powstrzymuje mnie przed checia nawiazania kontaktow innych niz wirtualne.

Zbyszek

Data: 2009-08-06 09:29:53
Autor: jacekplacek
Adam wrote:

> [...]

1. Dralowac prawie 2k km do Jastarni w ogole mi sie nie chce, nawet gdyby czekaly tam na mnie Angelina Jolie, Halle Berry i Lindsay Lohan.

To po kiego zabierasz głos w sprawach nurkowania w Polsce, będąc poza Jej granicami? Jak mniemam, na stałe...
Co do Jastarni, wg. wczorajszej informacji: woda 4st. i wizurki "od dziobu do rufy"(Trał, Abille) Oby wytrzymało do weekendu :)

Data: 2009-08-06 12:52:14
Autor: Zbyszek Tuznik
  jacekplacek wrote:

To po kiego zabierasz głos w sprawach nurkowania w Polsce, będąc poza Jej granicami?

Zasubskrybowalem te grupe, bo wydawalo mi sie, ze skoro jest na niej jakis ruch w przeciwienistwie do uk.rec.scuba, to mozna bedzie sie np. czegos dowiedziec.
Ku memu rozczarowaniu okazalo sie, ze ruch tutaj generowany jest glownie przez ogloszenia i wzajemne podgryzanie sie z rzadka przeplatane interesujacymi @.
Sama intensywnosc obelg i wyzywisk nieco mnie zainteresowala, wiec staralem sie poznac jej przyczyny - stad watek o organizacji nurkowania w Pl, bo tutaj wlasnie m.in. upatrywalem zrodel.

Jak mniemam, na stałe...

Jeszcze sie nie zdecydowalismy, ale przyznaje wracac nie bardzo nam sie chce.

Zbyszek

Data: 2009-08-06 12:39:17
Autor: jacekplacek
  jacekplacek wrote:

> [...]

Zasubskrybowalem te grupe, bo wydawalo mi sie, ze skoro jest na niej jakis ruch w przeciwienistwie do uk.rec.scuba, to mozna bedzie sie np. czegos dowiedziec.

To może skorzystasz z grup moderowanych? Bardzo merytoryczna, gdzie z pewnością podzielenie się wiedzą będzie mile widziane:
http://forum.divetrek.com.pl/
i luźniejsza:
http://forum-nuras.com/portal.php

Data: 2009-08-06 13:09:30
Autor:
[...]

Jaja sobie robisz? moderatorki które nie rozumieją o czym mowa i cenzurują.

i luźniejsza:
http://forum-nuras.com/portal.php

To niezły wesoły domek, główne role gra część moderatorów.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-06 14:16:20
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > To może skorzystasz z grup moderowanych? Bardzo merytoryczna, gdzie z > pewnością podzielenie się wiedzą będzie mile widziane:
> http://forum.divetrek.com.pl/

Jaja sobie robisz? moderatorki które nie rozumieją o czym mowa i cenzurują.

Tematyka jest szersza, niż omawianie Twoich pomysłów i kompletnie nie ma tam miejsca na przepychanki itp. dywagacje. Ponieważ jest moderowane, zostałeś z niego usunięty.

> i luźniejsza:
> http://forum-nuras.com/portal.php

To niezły wesoły domek, główne role gra część moderatorów.

Tematyka jest szersza, niż omawianie Twoich pomysłów. Jest tam trochę miejsca na dywagacje itp. przepychanki, ale bez przesady. Ponieważ jest moderowane, dostałeś kilka ostrzeżeń. Poniosła Cię abmicja, uznałeś się za męczennika i udajesz, że Cię wywalono(co jest nie prawdą). Próba powrotu pod nowym nickiem, została źle przyjęta nawet przez Twoich zwolenników.

Data: 2009-08-06 16:47:15
Autor:
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > To może skorzystasz z grup moderowanych? Bardzo merytoryczna, gdzie z > > pewnością podzielenie się wiedzą będzie mile widziane:

Tematyka jest szersza, niż omawianie Twoich pomysłów i kompletnie nie ma tam miejsca na przepychanki itp. dywagacje. Ponieważ jest moderowane, zostałeś z niego usunięty.

Nie kryję że Gość o mentalności sługusa przekazał taką decyzję, lecz nie on ją
podejmował. Druga sprawa "Widzisz przedstawienie i nie wiesz jak to się ma do
rzeczy" To co jest na ekranie to kreacja miłej przyjemnej atmosfery, co
powiesz na czytanie PW ? kasowanie Twoich wpisów a zostawianie tych od
usłużnego szczekacza ? Lecz najważniejsze regulaminowy zakaz kłócenia się z
moderatorkami nawet na PW. To co widać to "Cukrownia słodka aż do wyrzygania"
kulisy są mniej przyjemne. Jest to najskuteczniej lansujące właściciela forum
inni nie dorastają do pięt za to szacunek.
> Tematyka jest szersza, niż omawianie Twoich pomysłów. Jest tam trochę miejsca na dywagacje itp. przepychanki, ale bez przesady. Ponieważ jest moderowane, dostałeś kilka ostrzeżeń. Poniosła Cię abmicja, uznałeś się za męczennika i udajesz, że Cię wywalono(co jest nie prawdą). Próba powrotu pod nowym nickiem, została źle przyjęta nawet przez Twoich zwolenników.

Tu decyzja czy zostać na forum na którym: znikanie PW ze skrzynki to norma,
edycja profilu 2 przypadki, włączenie globalnego ignorowania poza wolą
użytkowników kilka osób podziękowało za traktowanie ich niegodnie. Dorzuć
selektywne blokowanie pisania w różnych działach. O występach niektórych
moderatorów  nie wspominając. Wesoły domek to dosyć łagodne określenie.
"Tematyka jest szersza, niż omawianie Twoich pomysłów" w odpowiedziach użyłeś
tego zdania, kłopot jest taki że na tych forach nie ma rozmówców kompetentnych
do rozmów o pomysłach. Kto posiada jakieś zgłoszenia w sprzęcie ? Podkreśl właściwą liczbę 0, 1, 10, 100.

dostałeś kilka ostrzeżeń. Poniosła Cię abmicja, uznałeś się za męczennika i udajesz, że Cię wywalono(co jest nie prawdą).

Konkretnie 2 od usłużnych moderatorów, co nie stanowi podstawy według
regulaminu (trzeba mieć 3). Dodatkowo pokazałem Tobie komunikat dlaczego
kłamiesz? Jest blokada na moje IP, mogę tam wejść pod przykryciem blokującym
rozpoznanie IP lub innego komputera. Udowodnij że nie ma blokady na moje IP i że nie jestem wyrzucony z FN, nie
możesz to kłamiesz z premedytacją. Specjalnie dla Ciebie znowu zdjąłem komunikat. "Zostałeś wyrzucony z tego forum
Skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum jeżeli chcesz wyjaśnić
tą sytuację."

"Forum dla nurkujących i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy    StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
FORUM-NURAS Strona Główna
Istotna Informacja
 Zostałeś wyrzucony z tego forum
Skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum jeżeli chcesz wyjaśnić
tą sytuację.
 Powered by phpBB modified by Przemo &#169; 2003 phpBB Group
Administrator FORUM-NURAS uprzejmie informuje, że nie ponosi odpowiedzialności
i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi
umieszczanych przez użytkowników na Forum. Zastrzega sobie jedynie prawo do
usuwania i edytowania, w ciągu 24
godzin, postów o treści reklamowej, sprzecznej z prawem, wzywających do
nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej
czy tez propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne
moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady regulaminu.

Przypominam, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą
ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną."

pozdrawiam rc

-- -- Wiadomość Oryginalna -- -- Od: "JDS_S" <**.pl> Do: "**" <**.pl> Data: 7 stycznia 2009 20:37 Temat: Re: To za te wpisy mam ostrzeżenie
Witaj dostalem mase mailii odnosnie Twoich postow na FN i mam 2 rozwiazania albo zamilkniesz na conajmniej 3 miesiace albo bede musial Cie zabanowac na conajmniej pol roku > zrozum mnie musze podjac zdecydowane kroki bo wiele osob mi z forum ucieka. > czekam na odpowiedz pozdrawiam DarekS

Wolę wylecieć z forum, niż milczeć bo jest to wygodne dla kłamcy. Owszem biznes rebreatcherowy cierpi. To po co kłamią. pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-06 15:51:27
Autor: Zbyszek Tuznik
  jacekplacek wrote:

[...]

Dziekuje, za adresy.
Milosnikiem forow nie jestem, bo niusy wydaja mi sie wygodniejsze do korzystania - zwlaszcza ze skonfigurowanym czytnikiem, ale chyba nie ma innego wyjscia, jak sie przelamac. :/

pozdrawiam

Zbyszek

Data: 2009-08-06 17:07:58
Autor: Pszemol
"Zbyszek Tuznik" <zb_tuznik@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5eqlg$4ts$2news.onet.pl...
 jacekplacek wrote:

[...]

Niestety na forach moderowanych zwykle za moderowanie biorą się
szare charaktery, które nie mają innych ciekawych rzeczy do roboty...
Czasami uderza im woda sodowa do głowy i zaczynają nie moderować
ale cenzurować, usuwają wątki które się im nie podobają według ich
własnego widzi-misię (a nie regulaminu forum) - dla mnie fora odpadają.

Data: 2009-08-06 12:24:25
Autor: Adm F
Zbyszek Tuznik pisze:
Adam wrote:

[...]

A skąd trzeba Cię przywieźć? Jeżeli będzie to możliwe spróbuje zorganizować transport.

--
Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-06 12:52:48
Autor: Zbyszek Tuznik
Adm F wrote:

A skąd trzeba Cię przywieźć? Jeżeli będzie to możliwe spróbuje zorganizować transport.

Dzieki, ale balbym sie.

Zbyszek

Data: 2009-08-07 01:16:27
Autor: Adm F
Zbyszek Tuznik pisze:

Dzieki, ale balbym sie. Zbyszek

Znów błąd, raczej wstydziłbyś się. Zbyt łatwo ci przychodzi zarzucanie nie tylko pojedynczym ludziom ale całemu polskiemu środowisku nurkowemu hochsztaplerstwa i amatorki a nawet działalności przestępczej... kolego..
Tym czasem jest dokładnie na odwrót to piękna działalność sportowa jest atakowana przez zdegenerowane watahy różnej maści "działaczy" z ambicjami weryfikatorów i składkobiorców. Trudno im pogodzić się z tym że ich czas minął razem z kołchozami i jeżeli gdzieś wymiar sprawiedliwości miałby się czymś zajmować to właśnie tymi ludźmi ... kolego nurku....

--

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-07 06:04:42
Autor:
Adm F <scaner@autograf.pl> napisał(a):
Zbyszek Tuznik pisze:

> [...]

Tym czasem jest dokładnie na odwrót to piękna działalność sportowa jest atakowana przez zdegenerowane watahy różnej maści "działaczy" z ambicjami weryfikatorów i składkobiorców. Trudno im pogodzić się z tym że ich czas minął razem z kołchozami i jeżeli gdzieś wymiar sprawiedliwości miałby się czymś zajmować to właśnie tymi ludźmi ... kolego nurku....

Wiesiek Kantor początek nurkowania LOK, Stanisław Tlałka LOK, Andrzej Sala LOK.
Andrzej w ubiegłym roku załatwiał wiele formalności żeby połączyć organizacje.
Kilka słów o człowieku, inż elektryk w kopalni, pracował w ratownictwie
górniczym, nigdy nie zapisał się do partii, co utrudniało rodzinie życie.
Dowiedz się potem pisz inaczej piszesz treści wyssane z "palca odłączonego od
ciotki".
Wymyślaniem certyfikatów zajmuje się KDP, lecz też wątpię żebyś kiedykolwiek
wysłał Wachowskiego ze swoimi butlami do atestu (woził moje do atestu,
odwoziłem jemu obudowę do laptopa), jest przedstawicielem Comex.

pozdrawiam rc --

Data: 2009-08-07 08:23:25
Autor: Zi
Zbyszek Tuznik pisze:

[...]

Eeee, Smoku, chyba żeś się zagalopował "z lekka".

Data: 2009-08-07 09:54:24
Autor:
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
Eeee, Smoku, chyba żeś się zagalopował "z lekka".

Niestety nie, to fakty. pozdrawiam rc

Data: 2009-08-07 12:10:40
Autor: Zi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
Eeee, Smoku, chyba żeś się zagalopował "z lekka".

Niestety nie, to fakty. pozdrawiam rc

Ryszard, to, że Wachowski nosił twoje butle nikt tego nie neguje, jak chce to może i Ciebie razem z butlami nosić, komu co do tego. To są wasze prywatne sprawy.
Że Kantor, Tlałka i Sala zaczynali w LOku to fakt, i nikt się z tym nie kłóci. To, że Sala w minionej epoce zajął takie stanowisko, to tylko jest godne podziwu. Nie każdy odważał się na przeciwstawienie się władzy ludowej. A i teraz zewsząd słychać pozytywne zdania na jego temat.
Tylko co to ma się do tego co napisał Scaner?
Spróbuj Rysiu zrozumieć, że wymienione przez Ciebie osoby nie są w tym kraju jedyne, które mogłyby lobbować za wprowadzeniem rozmaitych "ograniczników" mających monopol na weryfikację i rozdawanie uprawnień i pobierania daniny za owe nikomu niepotrzebne a wręcz szkodliwe akty łaski.
Zresztą to im się raczej nie uda, bowiem w Ministerstwie Sportu i Turystyki trwają prace aby zmniejszyć regulacje prawne i wtrącanie się rozmaitych organizacji w tym te państwowe również w uprawianie sportów przez obywateli. Mam nadzieję, że dotknie to i nurkowania.
Wieczorem zasiadam do lektury http://bip.msit.gov.pl/portal/bip/54/243/
Pozdrawiam

Data: 2009-08-07 12:21:14
Autor:
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
[...]

Co Adaś pisał o LOK pamiętam, dlatego z lubością przypominam szef NAUI CD
Wiesław Kantor zaczynał w LOK. Niech się Adaś plącze w bredniach, które
produkuje. Wiesław Kantor też może się zastanawiać po cholerę zrobił z Adasia
instruktora.
Jeśli się kieruje wnioski w nie właściwą stronę to, to można to skorygować.
Plastiki to KDP. LOK się przewraca o własne sznurówki, nie ma warszawskiego
klubu nurkowego.
Regulacje prawne poprzednio obowiązujące napisało 2 ludzi którzy pocięli się o
kasę w klubie Krab (W-wa, w piwnicy ZG LOK). Jeden był z LOK (prokurator)
drugi z PTTK. Ustalono
że szkolić może LOK i PTTK, pozostali są afiliowani (tak został załatwiony
Krab Kwapisiewicza). Jeden z piszących był w ekipie która zostawiła mnie pod
wodą. W jeziorze Orłowskim jego syn zginął, zgodnie z regulacjami napisanymi
przez ojca nie miał prawa być na 30m poniżej 16 lat. Los bywa mściwy.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-07 14:02:54
Autor: Adm F
Zbyszek Tuznik pisze:

[...]

Cytuję całego posta  żeby Czarnecki miał jak najmniejsze pole to manipulacji choć nie wątpię że i tak będzie próbował

Słuchaj Czarnecki:
To ty wymieniłeś wszystkie te osoby NIE JA. Wypadałoby ich przeprosić i czym prędzej rozpocznij leczenie psychiatryczne.

Natomiast ja przepraszam wszystkich niewinnych zacnych ale wmanipulowanych w "niesławny" projekt ustawy za to że niestety być może kolejny debil mógłby te  osoby skojarzyć z moją wypowiedzią. Mój post odnosił się do całej grupy "działaczy sportowych" z pominięciem tych uczciwych, bezinteresownych, szczerze zaangażowanych.

PS.
Post Ryszarda Czarneckiego powinien mam nadzieje uświadomić wszystkim utrzymującym z nim komunikację że ze 100% pewnością przyjdzie taki moment w którym sami przeczytają najbardziej intymne i osobiste informacje o sobie w INTERNECIE na ogólnodostępnej liście dyskusyjnej.
Zapewniam że powściągliwość w rozmowie z nim nie wystarczy ten psychol będzie węszył podsłuchiwał powtarzał zniekształcone informacje o was tylko po to aby pokazać "światu" jak dobrze was poznał.

Czarnecki może chcesz pogadać o tym w Jastarni? Jakby co to ja chętnie więc gdybyś był to dzwoń  telefon 507 581 778 Możemy się umówić jutro lub w niedzielę w bazie Andrzeja Sali.
--

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-07 12:26:19
Autor: jacekplacek
[...]

Adam. Wizurki, podobno, zajebiste. Pogoda piękna. W winiarni pachnące ciasto w polewie i bitą śmietaną... Czy ktoś tam Tobie jakoś po odciskach depta? :D

Data: 2009-08-07 22:58:01
Autor: Adm F
  jacekplacek pisze:

Adam. Wizurki, podobno, zajebiste. Pogoda piękna. W winiarni pachnące ciasto w polewie i bitą śmietaną... Czy ktoś tam Tobie jakoś po odciskach depta? :D

Spoko luzik właśnie siedzimy przy piFku Klubie Marina w Jastarni ( dla tych nie aktualnych to tam gdzie LOK)
--
Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-07 12:41:11
Autor:
> [...]

To ty wymieniłeś wszystkie te osoby NIE JA. Wypadałoby ich przeprosić i czym prędzej rozpocznij leczenie psychiatryczne.

Co Adam "scaner" Frajtak pisał o LOK pamiętam, dlatego przypominam Wiesiek
Kantor zaczynał w LOK.

[...]

Adaś nie panujesz nad emocjami, to Ciebie dyskwalifikuje jako instruktora
nurkowania.
Czarnecki może chcesz pogadać o tym w Jastarni? Jakby co to ja chętnie więc gdybyś był to dzwoń  telefon 507 581 778 Możemy się umówić jutro lub w niedzielę w bazie Andrzeja Sali.

W tym czasie jestem w Warszawie, lecz możesz zapytać Andrzeja o mnie.
Polecałem to wiele razy, zawsze się bałeś tego zrobić.

Natomiast nie widzę potrzeby gadania z kaloryferojebcą ("grzanie się przy
ciotce" które opisałeś). Zgłoś coś w UP będziemy mieli pole do rozmowy, teraz jesteś nikim.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-07 19:17:05
Autor:

http://eturystyka.org/component/option,com_usenet/task,article/id,28770/group,pl.rec.nurkowanie/Itemid,303/

[...]

Tu mamy wpis Adama "scaner" Frajtaka na temat PZPN. Niestety nie znasz środowiska mam przykrą wiadomość Andrzej Sala jest w PZPN
(od kilku lat) i dodatkowo brał udział w łączeniu organizacji. Dlatego rzucasz
oszczerstwa kłamiesz nie będąc zorientowanym w temacie.

Przeprosisz Andrzeja ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-08 10:32:38
Autor: Zbyszek Tuznik
Adm F wrote:

Znów błąd, raczej wstydziłbyś się.

Czego?
Ze boje sie ludzi niezrownowazonych psychicznie i staram sie unikac chamowatych?

  Zbyt łatwo ci przychodzi zarzucanie
nie tylko pojedynczym ludziom ale całemu polskiemu środowisku nurkowemu hochsztaplerstwa i amatorki a nawet działalności przestępczej...

To jest twoja (nad)interpretacja - albo masz problemy ze zrozumieniem slowa pisanego (nie ty jeden tutaj).
Jedyne co napialem i podtrzymuje, to to, ze jesli organizacja nie zarejestrowala swojego programu w ministerstwie wlasciwym do spraw sportu i prowadzi w Pl kursy nurkowania, to prowadzacy instruktor lamie przepisy.
(Gwoli scislosci, to jest wykroczenie nie przestepstwo).
I jakkolwiek by cie to nie bolalo, nie jest to tylko moje zdanie.
<h4kiav$q58$1@atlantis.news.neostrada.pl>

[...]

Wszystko prawda, ale dopoki stan prawny sie nie zmieni, to prawda bedzie rowniez to co napisalem (powielokroc) wczesniej i jakkolwiek mozna zrozumiec emocje, ktore ten stan budzi, to negowanie jego (brak zrozumienia jego konsekwencji) stawia pod znakiem zapytania sprawnosc intelektualna delikwenta.

  i jeżeli gdzieś wymiar
sprawiedliwości miałby się czymś zajmować to właśnie tymi ludźmi ...

Na jakiej podstawie?

Zbyszek

Data: 2009-08-05 15:15:56
Autor: Zbyszek Tuznik
  jacekplacek wrote:

Że co?! Jaki konsensus? Między kim?

Tutaj zostal, w kazdym razie nikt nie twierdzil - od pewnego czasu - ze jest legalny, albo to przeoczylem.

  Było spotkanie federacyjnych wodzów i
ustalili?

Nie wiem, bylo?

Co Ty chłopie wymyślasz?

Ok, poddaje sie. Przyznaje, nie potrafie pisac w sposob zrozumialy dla uzytkownikow tej grupy.

  Podaj jakieś konkrety, bo zaczyna to być mało
poważne.

Dla mnie juz przestalo, tylko nie wiem, czy smiac sie - histerycznie, czy plakac.
Ale co tam, nie moj cyrk, nie moje malpy.

pozdrowionka

Zbyszek

organizacja nurkowania w Pl - II edycja