oring do checkup

Data: 2010-05-28 08:51:44
Autor: zielgamk
oring do checkup
Witam
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pier¶cienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzię¶ dokupić sam oring?
Grzegorz

Data: 2010-05-28 11:00:22
Autor: qlphon
oring do checkup
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pier¶cienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzię¶ dokupić sam oring?

z tego co pamiętam z jakiej¶ prezentacji, to checkup jest oparty na jaki¶ bardzo standardowych oringach...
i wszystkie maj± być takie same

więc zmierz dokładnie jeden z pozostałych i sprawdĽ np. na http://www.oring.pl/

Data: 2010-05-28 12:18:57
Autor: Sysek
oring do checkup
zielgamk@gmail.com pisze:
Witam
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pier¶cienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzię¶ dokupić sam oring?
Grzegorz

w ECN Drawsko Pom.
masz full i wypas i wszystko do checkup.

--
Sysek

Data: 2010-05-28 12:35:25
Autor: jacekplacek
oring do checkup
zielgamk@gmail.com napisał(a):
Witam
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pier¶cienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzię¶ dokupić sam oring?
Grzegorz

W dowolnym sklepie z o-ringami(wklep w google: "o-ringi najbliższemiasto" na pewno jaki¶ się znajdzie). Kosztuje jakie¶ 1,50-2zł i jako typowy powinien być na półce. WeĽ jeden na wzór - s± takie same.

Data: 2010-05-28 17:49:46
Autor: zielgamk
oring do checkup
> [...]
być
na półce. WeĽ jeden na wzór - s± takie same.

Ok będe prubował zaczne od orinowych sklepo i tel do ECN
Niestety ten oring jest inny znaczy ciut wiekszy niż pozostałe w checkup i nie da sie go zast±pic]Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Grzegorz

Data: 2010-05-28 21:36:15
Autor: zielgamk
oring do checkup
Dzieki Jacek
Grzesiek

Data: 2010-05-28 18:43:08
Autor: jacekzachara
oring do checkup
Witam
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pier¶cienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzię¶ dokupić sam oring?
Grzegorz

Grzesiu
W Krakowie mamy swoje oringi na ul Woronicza 7
firma Wikom-Seal http://www.seal.com.pl/
Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-05-31 14:55:24
Autor: zielgamk
oring do checkup
M±drego zawsze warto posłuchac. Tak też uczyniłem i za 1zł 22 gr nabyłem stosowny oring. Nie wiem czy maj± tam wszystkie możliwe o-ringi, ale z pewno¶ci± maj± ich dużo. Polecam tym którzy potrzebuja
Grzegorz

--

oring do checkup