oring do checkup

Data: 2010-05-28 12:35:25
Autor: jacekplacek
oring do checkup
zielgamk@gmail.com napisał(a):
Witam
Wypadł mi i przepadł oring wewnętrzny z pierścienia rękawicy Checkup.
Czy można gdzięś dokupić sam oring?
Grzegorz

W dowolnym sklepie z o-ringami(wklep w google: "o-ringi najbliższemiasto" na pewno jakiś się znajdzie). Kosztuje jakieś 1,50-2zł i jako typowy powinien być na półce. Weź jeden na wzór - są takie same.

Data: 2010-05-28 17:49:46
Autor: zielgamk
oring do checkup
> [...]
być
na półce. Weź jeden na wzór - są takie same.

Ok będe prubował zaczne od orinowych sklepo i tel do ECN
Niestety ten oring jest inny znaczy ciut wiekszy niż pozostałe w checkup i nie da sie go zastąpic]Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Grzegorz

Data: 2010-05-28 21:36:15
Autor: zielgamk
oring do checkup