Data: 2011-07-05 20:52:05 | |
Autor: frrrr | |
orka-na-bemowie | |
Data: 2011-07-06 16:29:04 | |
Autor: Piblokto | |
orka-na-bemowie | |
W dniu 2011-07-05 22:52, frrrr pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/orka-na-bemowie,4783173,9900797,fotoreportaz-duzy.htmlSą jakieś wieści odnośnie ceny? |
|
Data: 2011-07-06 14:56:22 | |
Autor: heh | |
orka-na-bemowie | |
Piblokto <thingsmaycome@gazet.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-05 22:52, frrrr pisze:hiobowe... 250 TYS. ojro Zasięg 1700 km. Jak zapewnia producent koszt godziny lotu Orką wynosi 177 $ i jest niższy około 10 proc. od kosztu samolotu podobnej klasy (przy założeniu 500 h lotu rocznego, bez kosztów amortyzacji) Planowane jest produkowanie samolotu w różnych wersjach – szkoleniowa, patrolowa, turystyczna, towarowa, sanitarna, oraz jako amfibia. W kwietniu 2011 Orka otrzymała certyfikację i jest to pierwszy polski samolot konstruktora nie związanego z państwową wytwórnią w powojennej historii który otrzymał zgodę na produkcję seryjną. -- |
|
Data: 2011-07-09 20:28:23 | |
Autor: Michał Grzelak | |
orka-na-bemowie | |
W dniu 2011-07-06 16:56, heh pisze:
(..) i jest to pierwszy polski samolot Drugi! Nie zapominajmy o AT-3. M..M |
|
Data: 2011-07-13 00:30:03 | |
Autor: Rabbit McCroolick | |
orka-na-bemowie | |
Użytkownik "Michał Grzelak" <mmgrzelak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iva6kr$dpi$1news.dialog.net.pl... W dniu 2011-07-06 16:56, heh pisze: No to w takim razie pierwszy wielosilnikowy!;-) |
|
Data: 2011-07-25 16:00:23 | |
Autor: Peak | |
orka-na-bemowie | |
On 6 Lip, 16:56, "heh" <kie...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Piblokto <thingsmayc...@gazet.pl> napisa (a): Jak to się ma do Cessny Skylane? Bo osiągi na papierze porównywalne, cena też, chociaż tamten jednosilnikowy - więc pewnie mniej pali. |