orlika cień

Data: 2010-11-30 06:32:29
Autor: apr...
orlika cień
w pewnej gminie w zachodniopomorskim tzw. orlik jest chroniony 24 godziny na dobę przez firmę ochroniarską, kasującą miesięcznie 6800 zł, przez pięć lat.

Data: 2010-11-30 10:15:26
Autor: Dobrodziej
orlika cień

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:id25ps$hac$1inews.gazeta.pl...
w pewnej gminie w zachodniopomorskim tzw. orlik jest chroniony 24 godziny na
dobę przez firmę ochroniarską, kasującą miesięcznie 6800 zł, przez pięć lat.

Nie mów, że pilnują trawy! Łżesz koleś.

d.

Data: 2010-11-30 16:59:33
Autor: apr...
orlika cień
Dobrodziej <email@domena.biz> napisał(a):

> [...]
> dobę przez firmę ochroniarską, kasującą miesięcznie 6800 zł, przez pięć > lat.

misiu ja wiem, że ci się nie śniło o takich sprawach ale to najprawdziwsza prawda, trawy nie pilnują tylko sztucznej nawierzchni.

Data: 2010-11-30 10:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski
orlika cień

[...]

Link lub inny dowód poproszę!

Data: 2010-11-30 16:57:20
Autor: apr...
orlika cień
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> dobę przez firmę ochroniarską, kasującą miesięcznie 6800 zł, przez pięć > lat.

czymaj bogdan, gdzieś w połowie strony były czy jeszcze obecny sołtys
gardna wymienia tą sumę,
Ulv  Generał
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2721
..."ale organ dofinansowujący boiska Orlik wymaga, aby przez 5 lat na tym boisku nic się nie stało, dlatego podmioty które postawiły sobie takie boiska muszą zapewnić im ochronę. Jako radny doskonale zdaje sobie Pan sprawę o jakich kosztach jest tu mowa... Wszelkie akty wandalizmu w tym przypadku gmina będzie musiała pokryć za własne pieniądze, wiec właśnie po to jest tam ochrona...
http://www.gryfino.info/viewtopic.php?t=6186
widziałem orlika cień... ale się qrwa ustawili, zbynie, rynie i inne esbesckie psy !

Data: 2010-11-30 18:31:20
Autor: u2
orlika cień
W dniu 2010-11-30 17:57,  apr... pisze:
[...]

Niezły przekręt te Orliki i Schetynówki. Miliardy w błoto jak za Jeruzela.

Data: 2010-11-30 12:18:48
Autor: Ronald Kuczek
orlika cień
On 11/30/2010 07:32 AM,  apr... wrote:
w pewnej gminie w zachodniopomorskim tzw. orlik jest chroniony 24 godziny na
dobę przez firmę ochroniarską, kasującą miesięcznie 6800 zł, przez pięć lat.

W której, w zachodniopomorskiem jest 135 gmin ?

RK

orlika cień