ortodoksyjni żydzi kibicują :D

Data: 2009-05-13 20:21:26
Autor: Ensitherum
ortodoksyjni żydzi kibicują :D
Data: 2009-05-13 20:36:11
Autor: Jacek Kawecki
ortodoksyjni żydzi kibicują :D
Użytkownik Ensitherum napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPAvBk9qjiU

Było.

Data: 2009-05-13 20:52:58
Autor: Ensitherum
ortodoksyjni żydzi kibicują :D
no właśnie, było i nie ma. Żydzi zastraszyli autora tego montażu.

Data: 2009-05-13 21:05:56
Autor: Jacek Kawecki
ortodoksyjni żydzi kibicują :D
Użytkownik Ensitherum napisał:

no właśnie, było i nie ma. Żydzi zastraszyli autora tego montażu.

Ło kurfa! A ja se z cache'u wydłubałem tego flaszyka i go trzymie na dysku. Zamkną mie, zamkną! :-D
Jak wrócę, to go wrzuce jeszcze raz, zobaczymy co się bedzie działo. ;-)

Data: 2009-05-14 05:25:42
Autor: cirrus
Użytkownik "Jacek Kawecki" <jacek.kawecki@glosowalem.na.pis.org> napisał w wiadomości news:guf5c5$c0l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hau, hau, hau...

--
stevep

Data: 2009-05-13 21:51:43
Autor: ColgatesBilly

"Jacek Kawecki" <jacek.kawecki@glosowalem.na.pis.org> wrote in message news:guf3kc$69v$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik Ensitherum napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPAvBk9qjiU

Było.

Ktore z wielu?

Kol

Data: 2009-05-13 20:57:24
Autor: Tzva Adonai
ortodoksyjni żydzikibicują :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZPAvBk9qjiU

Długo się tym filmem nie nacieszyłeś, palancie... --

Data: 2009-05-13 21:08:59
Autor: Jacek Kawecki
Użytkownik Tzva Adonai napisał:

http://www.youtube.com/watch?v=ZPAvBk9qjiU

Długo się tym filmem nie nacieszyłeś, palancie...

A szkłoda - śmieszny był. I to w dwójansób. Z uwagi na skojarzenie i paralelność, no i widok tej skaczącej hordy lajkoników - paaaalce lizać. Monty Python by tego nie wymyślił. :-P

ps. wypierdalaj śmieciu :-D

Data: 2009-05-13 13:33:39
Autor: mrdevilyn
ortodoksyjni żydzikibicują :D
On 13 Maj, 21:08, Jacek Kawecki <jacek.kawe...@glosowalem.na.pis.org>
wrote:

A szkłoda - śmieszny był.
No żesz.. co za skurwysyństwo, wzieli i usunęli... co ta swołocz sobie
wyobraża ? Wrzuć mi na priv pls albo co to go spróbuje umiescic gdzie
sie tylko da. Nie ściagałem bo myslałem sobie naiwnie że polezy na
jutubie jeszcze z rok przynajmniej a tu taka wiocha... jebani
antysemici, dlaczego im taki sympatyczny  film z koszernymi
przeszkadzał??
J-23

ortodoksyjni żydzi kibicują :D