ortopedzi rowerowi [WAW]

Data: 2012-05-15 04:02:55
Autor: Titus Atomicus
ortopedzi rowerowi [WAW]
Witam,
Czy ktos moglby polecic jakiegos dobrego lekarza w Warszawie, specjaliste od rowerowych urazow kolana?
Podobno najlepsze kliniki to Carolina i Centralna Przychodnia Sportowa n Wawelskiej?
Ale ktory lekarz? W CPS urzeduje m.in. niejaki dr Rusin. Czy to jest ten slynny Rusin co kiedys naszych kolarzy obslugiwal?
A moze gdzies indziej?
--
TA

Data: 2012-05-14 23:01:37
Autor: rmikke
ortopedzi rowerowi [WAW]
On Tuesday, May 15, 2012 4:02:55 AM UTC+2, (unknown) wrote:
[...]

O obsługiwaniu kolarzy to ja nie wiem i nic mi nie wiadomo, żeby szczególnie specjalizował się w urazach z roweru, ale to jest na pewno bardzo dobry lekarz.

I może coś jest na rzeczy z kolarzami, bo w sumie to właśnie on mnie wsadził z powrotem na rower...

Data: 2012-05-15 16:49:06
Autor: Titus Atomicus
ortopedzi rowerowi [WAW]
In article <4121668.3128.1337061697683.JavaMail.geo-discussion-forums@ynja13>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

O obsługiwaniu kolarzy to ja nie wiem i nic mi nie wiadomo, żeby szczególnie specjalizował się w urazach z roweru, ale to jest na pewno bardzo dobry lekarz.
Hm.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Rusin
Ale dlatego pytam czy to jest TEN Rusin.

I może coś jest na rzeczy z kolarzami, bo w sumie to właśnie on mnie wsadził z powrotem na rower...
A co miales za przypadek i co dokladnie ci zrobil?

--
TA

Data: 2012-05-15 08:03:24
Autor: rmikke
ortopedzi rowerowi [WAW]
On Tuesday, May 15, 2012 4:49:06 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

Hm.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Rusin
Ale dlatego pytam czy to jest TEN Rusin.

A to raczej nie, choć też Zbigniew OIDP. Na siedemdziesieciolatka nie wyglądał.
Tym niemniej, nadal badzo dobry lekarz to jest.

> I mo�e co� jest na rzeczy z kolarzami, bo w sumie to w�a�nie on mnie wsadzi� > z powrotem na rower...
A co miales za przypadek i co dokladnie ci zrobil?

Pierdykłem polonezem w drzewo. Zarządzał moją rehabilitacją.

Data: 2012-05-16 18:56:47
Autor: Rafał Wawrzycki
ortopedzi rowerowi [WAW]
Dnia 15 maj 2012 w liście
[news:Titus_Atomicus-4ADBFC.04025515052012node2.news.atman.pl] [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):
A moze gdzies indziej?

Polecam dra Pawła Wojtyńskiego. Co prawda to głównie ortopeda dziecięcy, ale dorosłymi też się zajmuje. NZOZ Rehabilitacja
ul. Ćmielowska 15 lok. usł. 3
03-127 Warszawa (Tarchomin)

tel.: (22) 88 903 77
kom: 601 80 41 41

Mnie diagnozował skręcone więzadło kolana po dzwonie z blachą.

Aha, ZTCP zasuwa w maratonach.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.