oryginalna nawigacja ?

Data: 2009-10-01 19:06:11
Autor: radekp@konto.pl
oryginalna nawigacja ?
Wed, 30 Sep 2009 09:55:37 +0200, w <h9v2tn$4ee$1@news.onet.pl>, Zorka
<coton@vp.pl> napisał(-a):

Zastanawiam sie czy brac auto z oryginalna navi czy odpuscic i dalek korzystac z takich zawieszanych na szybie.

Daj sobie spokój z fabrycznymi. Chyba że chcesz korzystać 1 raz na m-c.

Data: 2009-10-01 19:55:43
Autor: Piotr Wasil
oryginalna nawigacja ?
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> napisał(a):

Daj sobie spokój z fabrycznymi. Chyba że chcesz korzystać 1 raz na m-c.

Ja mam odmienne zdanie. W zyciu bym sobie nie dokleil nic do szyby ;-)

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2009-10-02 12:16:18
Autor: Jacek Bronowski
oryginalna nawigacja ?
Ja mam odmienne zdanie. W zyciu bym sobie nie dokleil nic do szyby ;-)

Ale to nie jest rownoznaczne...
Ja uzywam nie fabrycznej (Nuvi 760) i wcale nie mam nic na szybie przyklejone. Calkiem ergonomicznie, stabilnie i estetyczne na kokpicie.
IMHO jedna z niewielu zalet fabrycznego systemu jest estetyka i brak "prowizorycznosci" w samochodzie. Ale jak sie chce to mozna rowniez calkiem "nie prowizorycznie" zainstalowac zewnetrzny odbiornik.
Poza tym przyzwoity "mobilny" odbiornik ma same zalety. Jedna z najwazniejszych jest taka, ze mozemy go w kazdej chwili wyjac i uzyc np. w innym aucie, na rowerze itp. Poza tym mozna wziac do domu, zgrac slady, wgrac trasy, POI, zaktualizowac mapy, lub dograc rozne mapy potrzebne w danej chwili. Nie wspominajac np. o takich drobiazgach jak odtwarzacz muzyczny z karty SD z transmiterem do audio samochodowego tudziez polaczenie z telefonem przez bluetooth i mozliwosc uzywania jako niby "zestaw glosnomowiacy"...

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

Data: 2009-10-05 14:07:54
Autor: radekp@konto.pl
oryginalna nawigacja ?
Thu, 01 Oct 2009 19:55:43 +0200, w
<28r9c5djgd6farjqn8mnt9ot8i79k93r0t@4ax.com>, Piotr Wasil <adres@na.www>
napisał(-a):

>Daj sobie spokój z fabrycznymi. Chyba że chcesz korzystać 1 raz na m-c.

Ja mam odmienne zdanie. W zyciu bym sobie nie dokleil nic do szyby ;-)

Też uważam, że przyszłość tkwi w radiach z wince :).

oryginalna nawigacja ?