orzelek na bagazniku

Data: 2009-04-10 00:36:52
Autor: fresh
orzelek na bagazniku
Czy ktos z Was wie gdzie mozna kupic lub dostac naklejki
z logo PiS - jakkolwiek do tej partii mam stosunek ambiwalentny
to chcialem sobie po prostu wyciac kontur tego pieknego białego
orła i nakleic na bagaznik ... widzialem cos takiego pare razy
i bardzo mi sie podobalo ... zawsze to ladniejsze niz naklejka PL :)

http://miasta.gazeta.pl/bielskobiala/3292000,88025,5601101.html?back=/bielskobiala/1,88025,5594959,pis_nie_zastrzegl_logo__jak_to_mozliwe_.html

Data: 2009-04-10 00:34:46
Autor: mw
orzelek na bagazniku
On Apr 10, 12:36 am, "fresh" <li...@o2.pl> wrote:
[...]
Odkad mam to logo na bloku silnika, ilosc KM wzrosla 2krotnie, a turbo
dziala od "samego dolu"
[BPNSP]

Data: 2009-04-10 09:20:32
Autor: J.F.
orzelek na bagazniku
Użytkownik "fresh" <lipif@o2.pl> napisał w wiadomości news:grlt9r$r8n$1achot.icm.edu.pl...
[...]

A nie wystarczy ci logo Orlenu ? :-)

P.S. oprocz zastrzezenia sa jeszcze prawa autorskie .. kancelaria prawna mam nadzieje ze wie co robi ;-)

J.

orzelek na bagazniku