oskarżonemu pokazywano materiały pornograficzne z udziałem nieletnich

Data: 2018-04-19 16:15:19
Autor: boukun
oskarżonemu pokazywano materiały pornograficzne z udziałem nieletnich
Po pierwsze wykazały one, że jest poczytalny i ma pełną świadomość. Po drugie, przy badaniu, które miało ujawnić reakcję podejrzanego na materiały pornograficzne, udało się wykazać pewne zachowania, które mogą wskazywać, że Piotr T. może mieć związek ze sprawą. Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych z udziałem nieletnich. Oczywiście, takie badanie można próbować oszukać, np. skupiać myśli na czymś innym. Ale nam udało się wychwycić u Piotra T. pewne reakcje. Nie są to reakcje kategoryczne, które jednoznacznie mogą wskazywać na winę bądź jej brak. To sąd musi ocenić wartość tego badania - mówi nam jeden ze śledczych, znających kulisy sprawy. Wyniki specjalistycznych badań przesłano w akcie oskarżenia do sądu.

https://wiadomosci.wp.pl/piotr-t-zbadany-przez-bieglych-pokazywali-mu-zdjecia-porno-6242841734276737a

Ja bym kurwy zjebał, jakby mi takie coś pokazywano i moim fiutem się bawiono...

boukun

Anna
3h temu

"Badanie polega na założeniu na penisa podejrzanego specjalnego krążka i okazywaniu mu zdjęć i filmów pornograficznych."
Czy przeprowadzający badanie też mieli takie krążki na penisie i w ich przypadku wynik był inny? To jakieś mało wiarygodne badanie. Ciekawe ilu mężczyzn by go nie przeszło?

to są JAJA
3h temu

No wiem któremu facetowi nie dygnąłby gdyby pokazywano nu treści pornograficzne? Takie badanie również trzeba zrobić osobom, które badają...Ciekawe :)

dość tego
3h temu

A może drogie WP zbada sprawę nieprawidłowości przy zatrzymaniu? Mam już dość tej nagonki medialnej na człowieka, któremu nic nie udowodniono!

biedronek
5 min. temu

nowy model wariografu na penisa

ehh
6 min. temu

Gdyby kobiecie założyli taki czujnik (jakkolwiek skonstruowany) feministki już organizowałyby "manifę" przecie dyskryminacji. Pomijam bezwartościowy wynik takiego badania.

Data: 2018-04-19 11:48:54
Autor: jacekbialy80
oskarżonemu pokazywano materiały pornograficzne z udziałem nieletnich
NTG

oskarżonemu pokazywano materiały pornograficzne z udziałem nieletnich