osłona łańcucha - Hebie

Data: 2012-12-06 12:15:54
Autor: kratom
osłona łańcucha - Hebie
Hej.
Jeżdżę z tym chaingliderem, na nexusie 8, i współpracuje bezproblemowo. Szczerze mówiąc nie wiem, czemu nie miałby. Jakieś tarcie słychać, ale jak dla mnie jest to odgłos zupełnie pomijalny, bardziej ją słychać podczas jakichś nierówności, krawężników, itp. Ale to i tak nic wobec jej zalet.

Data: 2012-12-07 15:35:58
Autor: mg
osłona łańcucha - Hebie
[...]

A jak często do niej zaglądasz?
Wydaje mi się, że na ten czas to dobre rozwiązanie, w miarę estetyczne. Nie mogłem znaleźć czegoś zamkniętego w ten sposób aby osłona nie ocierała o łańcuch.

Michał

osłona łańcucha - Hebie