osłona na korbę 52 z

Data: 2009-06-12 22:33:14
Autor: paweł(Suw)
osłona na korbę 52 z
Szukałem takiej plastykowej tarczki co by blat 52z. zakryć i jakoś nie udało sie wygoglować. Może ktoś z Szanownych Grupowiczów wskazał by miejsce zakupu.
Paweł

Data: 2009-06-13 02:34:39
Autor: szaman
osłona na korbę 52 z
paweł(Suw) wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Szukałem takiej plastykowej tarczki co by blat 52z. zakryć i jakoś nie udało sie wygoglować. Może ktoś z Szanownych Grupowiczów wskazał by miejsce zakupu.

a robią wogóle takie wielkie?
bo do trekkingów to raczej 48z, 52 to raczej w szosach, gdzie osłonek siłą rzeczy się nie zakłada..

sz

Data: 2009-06-13 10:27:01
Autor: Marek Langner
osłona na korbę 52 z
Kupiłem na alle blat 52 albo 53  z zamontowaną plastikową tarczą. Do grupy 2200.

osłona na korbę 52 z