Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   os³ona pod silnik

os³ona pod silnik

Data: 2011-04-19 14:51:35
Autor: AL
os³ona pod silnik
W dniu 2011-04-19 14:31, MZ pisze:
Grupo wszechwiedz±ca:)

Przymierzam siê do poprawek dotycz±cych os³ony dolnej silnika (takie
dwuczê¶ciowe plastikowe cu¶ mocowane pomiêdzy przednim pasem a
b³otnikami, ¿eby woda i b³oto nie lecia³y na osprzêt). Oryginalna os³ona
jest popêkana, ale (chyba) rokuje na naprawdê (mocowania s± ca³e, trzeba
pospawaæ w kilku miejscach). Jest jednak do¶æ miêkka, co zapewne by³o
powodem ¿e kilka razy musia³a komu¶ odpa¶æ, wygi±æ siê i zosta³a
przeci±gniêta po asfalcie, co widaæ. Oryginalna kosztuje krocie (ponad
600 z³), zamiennik z HDPE (twardszy) kosztuje oko³o 100 z³ na aledrogo.
Mam wra¿enie, ¿e nawet je¶li kilka spinek siê wyczepi, to nie zacznie od
razu szorowaæ po ziemi.
Zanim podejmê decyzjê chcia³by dopytaæ, jak siê takie twarde plastikowe
os³ony sprawuj±, zw³aszcza w przypadku
a) otarcia siê o krawê¿nik - miêkka siê ugnie (i odpadnie, co widaæ na
obecnej), a twarda ?
b) zim±, w ¶niegu i zmiennych temperaturach - czy to prawda, ¿e te
twarde pêkaj± na mocowaniach od mrozu?
Liczê, ¿e kto¶ siê podzieli do¶wiadczeniem.

mam, 4-ty rok, twarde HDPE
nie peka - sa rysy od szurania (zima zwlaszcza) - silnik czysty od spodu - znaczy sie, ze dobrze spelnia swoja role

--
pozdr
Adam (AL)
TG

os³ona pod silnik

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona