[identyfikacja] ośmiornice?

Data: 2010-07-07 20:45:47
Autor: Dusiołek
[identyfikacja] ośmiornice?
Dawno, dawno temu na 'kanale 7' puszczali w dwu
częściach film (horror?), w którym tym złym były
(chyba) ośmiornice. Małe miasteczko, nad oceanem
ożywia się w lecie, gdy przyjeżdżają turyści.
Tylko, że ludzie zaczynają tam znikać. Początkowo
na morzu, później bliżej portu. Wyprawa, która
ma znaleźć winnego odławia wielką ośmiornicę.
Okazuje się jednak, że dalej coś się dzieje.
No i to dalej miało być w drugiej części, za
tydzień. (Tylko że za tydzień nie było mnie)

Tak zapamiętałem, ale mogłem coś pokręcić.
Pomoże ktoś zidentyfikować?...

Z góry dziękuję :)

--
Dusiołek