osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

Data: 2015-06-03 05:24:37
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
czymś pochwalę się ale wcześniej załatwię swoją prywatę :)

pytanie do tutejszych fachowców - które banki oferują
debetówkę bez miesięcznej opłaty za kartę albo zupełnie
bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej lub
więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie narzucają kwoty tychże operacji?!

odwdzięczę się poradą, jak dokonać w internecie
transakcji kartowej na "zawrotną" kwotę 0,01zł

jeśli taka transakcja zwalnia z opłaty za kartę
ratując np. 3zł lub 5zł, to niewątpliwie warto
dokonywać takich właśnie transakcji kartowych...

Data: 2015-06-03 16:04:41
Autor: Bolek
[...]

Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej operacji
w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

Bolek

Data: 2015-06-03 08:27:59
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej operacji w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

www.wosp.pl w menu "fundacja" wybieramy "jak nas wspierać"
(to 3-cia opcja pomiedzy "o nas" a "1 procent podatku")

a następnie "wpłata kartą"(2ga opcja między "wesprzyj online"
a "wesprzyj online mikropłatności")

formularz czasami kaprysi ale na 10x ok. 7x przyjmuje kwotę 0,01zł

Data: 2015-06-03 13:13:13
Autor: Kris
W dniu środa, 3 czerwca 2015 17:27:59 UTC+2 użytkownik nowyj...@poczta.pl napisał:

[...]

Takie kombinacje żeby 2zł zaoszczędzić? Bez sensu.

Data: 2015-06-04 00:30:14
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Takie kombinacje żeby 2zł zaoszczędzić? Bez sensu.

1)stosowanie mojej propozycji NIE jest obowiązkowe :)
2) w większości banków miesięczna opłata za debetówkę
jest wyższa niż 2zł i wynosi np. 5zł (przypuszczalnie
opłata będzie rosła wraz ze spadkiem stopy procentowej
haraczu płaconego przez sklepy na rzecz visy i mc, bo
banki będą zmuszać nas do płatności kartowych)
3) formularz wpłaty kartą dla wośp można wypełnić
w jedną góra dwie minuty.
4) lepiej pomagać 0,01 Owsiakowi niż 5,00 banksterom

Data: 2015-06-04 19:22:49
Autor: RobertS
W dniu 2015-06-04 o 09:30, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

za swoją kartę nic nie płacę, nie mam obowiązku wykonywania jakichkolwiek płatności

ps
a Owsiak? coś ostatnio mam mieszane odczucia odnośnie jego transparentności i wośp/złoty melon itp...

RobertS

Data: 2015-06-04 10:48:10
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
za swoją kartę nic nie płacę, nie mam obowiązku  wykonywania jakichkolwiek płatności

dlatego pytałem czy istnieją takie katy za które trzeba płacić
a transakcja jednogroszowa zwalnia z opłaty - gdyż właśnie dla
użytkowników takich kart moja metoda jest sposobem oszczędzania

ty masz lepszą ofertę - i chwała Tobie że takową znalazłeś...

a Owsiak? coś ostatnio mam mieszane odczucia odnośnie  jego transparentności i wośp/złoty melon itp...

ja szacuję jego wiarygodność na poziomie mniej więcej
równym wiarygodności Kościoła Katolickiego i Caritasu

czyli ociupinkę powyżej wiarygodności mafii :)
i być może dlatego szkoda mi dać na niego np. 10zł ale na jeden grosz niewątpliwie zasługuje :) zwłaszcza gdybym
ja miał oszczędzić 4,99zł a nawet "tylko" oszczędzić 1,99zł

Data: 2015-06-05 00:55:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> 73b6b9bf-9150-41d3-92ad-7134b95ba23c@googlegroups.com

: ja szacuję jego wiarygodność na poziomie mniej więcej
: równym wiarygodności Kościoła Katolickiego i Caritasu

Jeśli chodzi o Caritas -- to należy onA do Kościoła
rzymskokatolickiego, nie do katolickiego.

  "Stefan Sokolowski" gugh30$nh3$1@news.wp.pl

Data: 2015-06-04 16:04:54
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Jeśli chodzi o Caritas -- to należy onA do Kościoła
rzymskokatolickiego, nie do katolickiego.

to co należy do mężczyzn należy do ludzi, bo
mężczyźni są podzbiorem ludzi.

podobnie obrządek rzymskokatolicki jest częścią
wiekszej całości określanej jako kościół katolicki

Data: 2015-06-05 02:17:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> d9876387-a045-4abc-8ea9-0adef8d89dda@googlegroups.com

: podobnie obrządek rzymskokatolicki jest częścią
: wiekszej całości określanej jako kościół katolicki

Niezupełnie. Katolicki to po grecku -- 'pospolity',
'uniwersalny', 'powszechny'. Mnie katechetka uczyła
jakoś tak:

   'Powszechny', jak kiedyś (przed wojną) były 'szkoły powszechne',
   czyli >>szkoły dla każdego/wszystkich<<. Dziś te szkoły nazywane
   są szkołami podstawowymi a obowiązek kształcenia chyba wystaje
   ponad te szkoły.

Kościół rzymskokatolicki nie należy do żadnego Kościoła.
Jest równie dobrze częścią większego Kościoła, jak autokefaliczne
Cerkwie prawosławne są częściami większego Kościoła. Podlega tylko
Bogu -- przynajmniej oficjalnie.

Kiedyś KRK nie wstydził się swych rzymskich korzeni.
Można śmiało powiedzieć, że to Kościół rzymski, jeśli
już trzeba skrócić tę nazwę -- choć nie wiem, w jakim
celu skracać. Jest to Kościół rzymski, gdyż centrum
tego Kościoła (znaczeniowe centrum -- hierarchiczne)
leży w Rzymie -- biskup Rzymu jest zwierzchnikiem
wszystkich biskupów, a nawet arcybiskupów i kardynałów. :)
Ten biskup to inaczej ojciec święty, czyli papież. :)

-=-

Ja jestem wyznawcą Jednoosobowego Kościoła Katolickiego.
Tymczasowo nie ma w moim Kościele naboru -- z uwagi na
finansowe trudności [potencjalnych chętnych]. ;)

W zamian oferuję (też tymczasowo) przyjęcie przeze mnie
bonu/talonu z EB powiększającego grono przyjaciół lub
rodzinę metodami akceptowalnymi przez KRK.

Data: 2015-06-04 19:44:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> f38aadcb-ad4a-4c1d-99b1-b1b18a509438@googlegroups.com

4) lepiej pomagać 0,01 Owsiakowi niż 5,00 banksterom

Ktoś Ci przeszkadza w takim pomaganiu?
Może Cię ktoś zniechęca?

Ja wolę płacić bankom, bo mnie karmią.
JOwsiakowi niczego nie zawdzięczam.

Data: 2015-06-03 17:30:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> 8984d802-b112-4bd5-9e8d-73cb796776c1@googlegroups.com

Karta do Konta dbNET Biznes, pod warunkiem dokonania jednej
operacji w miesiącu (może też to być np. wypłata z bankomatu).

: www.wosp.pl

  This webpage is not available

[...]

W jakim czasie następuje zwrot tej kwoty?

Data: 2015-06-03 13:09:41
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
: www.wosp.pl
  This webpage is not available

spróbuj http://www.wosp.org.pl/fundacja/jak_nas_wspierac/wplata_karta/

: formularz czasami kaprysi
Czasami?

nie rozumiem dlaczego czasami generowany jest komunikat o niepoprawnym
formacie danych a czasami wszystko jest ok (wydaje mi się że za każdym
razem wpisuję dokładnie to samo)

W jakim czasie następuje zwrot tej kwoty?

transakcja z 31 maja rozliczyła się poprawnie (obciążenie rachunku)
dzisiaj tj. 3 czerwca - zwrotu nie oczekiwałem.

Data: 2015-06-05 13:30:18
Autor: J.F.
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Dnia Wed, 3 Jun 2015 08:27:59 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl
[...]

pozostaje miec nadzieje, ze WOSP nie placi od tego np 50gr prowizji
:-(

J.

Data: 2015-06-03 16:34:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> ce953ff2-4f98-4e96-93da-e7e7c15cba08@googlegroups.com

: czymś pochwalę się ale wcześniej załatwię swoją prywatę :)

Precz z prywatą!!! Precz z komuną!!!
[chyba jakoś tak...]

: pytanie do tutejszych fachowców

Czyli nie do mnie.

: - które banki oferują debetówkę bez miesięcznej opłaty za kartę
: albo zupełnie bezwarunkowo albo pod warunkiem dokonania jednej

Mille na okrągło, ale spóźniłeś się -- wcześniej były wisienki.

: lub więcej transakcji bezgotówkowych (ale nie
: narzucają kwoty tychże operacji?!

Tych to pewnie dużo.

: odwdzięczę się poradą, jak dokonać w internecie
: transakcji kartowej na "zawrotną" kwotę 0,01zł

Dzięki -- nie skorzystam.

Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.
Jeśli załapiesz się (otworzysz konto przykładowo)
ja dostanę i dostaniesz. Tym, co ja dostanę, mogę
podzielić się z biednymi -- czyli z Tobą i z sobą. :)

: jeśli taka transakcja zwalnia z opłaty za kartę
: ratując np. 3zł lub 5zł, to niewątpliwie warto
: dokonywać takich właśnie transakcji kartowych...

Niekoniecznie. Gadzia da za takie coś niemal 2.50 plnów. :)
Niby 2.5 to połowa 5, ale gadzia daje wielokrotnie.

Data: 2015-06-03 08:20:57
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.

podaję adres: nowy jestem małpa poczta kropka pe el

między słowem nowy i słowem jestem nie ma kropki ani
czegokolwiek innego

Data: 2015-06-03 17:25:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą

<nowyjestem@poczta.pl> 5485ed9b-b02b-420f-8e50-dc54145fbd9a@googlegroups.com

Ależ konspira!!! Ja po prostu daję @@ zamiast @ -- by
oszukać roboty. Teraz zbieram m@ile, czyli buduje bazę m@ilową.

Data: 2015-06-04 10:57:33
Autor: nowyjestem
> [...]
> Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.

: podaję adres: nowy jestem małpa poczta kropka pe el

na razie nie dostałem od Ciebie żadnej propozycji - czekam (nie)cierpliwie...

Data: 2015-06-04 10:59:34
Autor: nowyjestem
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
> Daj m@ila i czekaj na moje propozycje.

czekam (nie)cierpliwie na Twoją propozycję

Data: 2015-06-05 00:44:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą
Dwie odpowiedzi w jednym poście.
Albo -- jedna odpowiedź na dwa posty.

<nowyjestem@poczta.pl> 5ac26d81-3e95-44b4-af41-4d65c50df7c6@googlegroups.com

<nowyjestem@poczta.pl> a749b95d-481d-4c22-9046-830277ad5120@googlegroups.com

> [...]

oszukać roboty. Teraz zbieram m@ile, czyli buduje bazę m@ilową.

: na razie nie dostałem od Ciebie żadnej
: propozycji - czekam (nie)cierpliwie...

Bądź więc tak łaskaw i zaczekaj cierpliwie.

Jeśli cierpliwość Twoja zaowocuje, będziesz mógł Owsiaka
wesprzeć nie jednym groszem, ale nawet jednym tysiącem groszy. ;)

Data: 2015-06-05 17:21:54
Autor: TOMASZEK
W dniu 2015-06-03 o 14:24, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

Fachowcem nie jestem, ale zobacz czy chodzi Ci o to:
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/lubie_to_konto

4 transakcje kartą, niezależnie od kwoty i sprawa załatwiona. Kartę dają Visa Electron z Pay Wave ( można opcjonalnie wyłączyć )

--
Tomaszek
#lubię to: enklawa.net

osobista lub firmowa debetówka bezprowizyjna pod warunkiem transakcji 0,01zł kartą