osobiste stawienie sie... czy konieczne ?

Data: 2009-06-22 21:32:08
Autor: [AmEr]
osobiste stawienie sie... czy konieczne ?
Witam,
dostalem wezwanie aby osobiscie stawic sie przed sadem.
Sprawa dotyczy odszkodowania i jest zalozona przez wiele osob, w tym i mnie ( dolaczylem do niej jako spadkobierca osoby, ktora nie doczekala konca sprawy).
Dokladnie nie znam przebiegu sprawy i niewiele wniose do niej.
Sprawa odbywa sie na drugim koncu kraju.
Mnie jak i pozostalych powodow reprezentuje adwokat.
Czy istnieje mozliwosc, aby nie pojawic sie na tej sprawie.
Jak powinno wygladac rerntualne pismo do Sadu ?
Pzdr.
[AmEr]

Data: 2009-06-22 22:50:24
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "[AmEr]" <no.mail@com.pl> napisał w wiadomości news:h1oman$1cf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Skoro Was reprezentuje adwokat, to chyba najprościej jego byłoby spytać. Ale skoro pytasz, to o ile w wezwaniu nie ma, że stawiennictwo obowiązkowe, to jest to po prostu powiadomienie dla Ciebie o rozprawie.

osobiste stawienie sie... czy konieczne ?