"osobliwe przemyslenia" komendanta poznańskich krawężników

Data: 2013-09-21 10:23:00
Autor: Wojciech Waga
"osobliwe przemyslenia" komendanta poznańskich krawężników
Ja też zmuszony jestem jaki¶ 1 z 9 km drogi do pracy robić po chodniku.
Jadę wtedy powoli i omijam pieszych szerokim łukiem, żeby ich nie
stresować, niestety po tym jak widziałem jak inni się obchodz± z
pieszymi to mnie nie dziwi, że nas nie lubi±. Szczytem tego lata był
dziadek na rowerze z jak±¶ pierdziawk± z tyłu i elektrycznym klaksonem
zamiast dzwonka. Obtr±biał wszystkich po drodze, niektórzy podskakiwali...

pozdr.
w.

"osobliwe przemyslenia" komendanta poznańskich krawężników