osobociężarówka do 45tys

Data: 2013-02-07 20:24:35
Autor: WOJO
osobociężarówka do 45tys
-cena do 45tys.
-rok produkcji 2009 lub nowszy
-możliwość ciągnięcia przyczepy 2000kg
-homologacja ciężarowa
-minimum 4os.

czy jest w tej cenie coĹ› realnego i rozsÄ…dnego? Teoretycznie sÄ…
ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy coś jeszcze?

http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon-4wd-C26585058.html
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-02-07 20:34:22
Autor: Jarek S.
osobociężarówka do 45tys

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:kf0v1g$2jm$1node1.news.atman.pl...
-cena do 45tys.
-rok produkcji 2009 lub nowszy
-możliwo¶ć ci±gnięcia przyczepy 2000kg
-homologacja ciężarowa
-minimum 4os.

czy jest w tej cenie co¶ realnego i rozs±dnego? Teoretycznie s±
ogłoszenia pickupów (navara i klony), czy co¶ jeszcze?

http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon-4wd-C26585058.html
Pozdrawiam.
WOJO

No ale rok produkcji 2008 to nie jest ...2009 lub nowszy...

Data: 2013-02-07 20:35:57
Autor: WOJO
osobociężarówka do 45tys
No ale rok produkcji 2008 to nie jest ...2009 lub nowszy...

Czekałem i zastanawiałem się, kiedy kto¶ to wypomni :)
WOJO

Data: 2013-02-07 20:38:54
Autor: Jarek S.
osobociężarówka do 45tys

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:kf0vmq$38n$1node1.news.atman.pl...
No ale rok produkcji 2008 to nie jest ...2009 lub nowszy...

Czekałem i zastanawiałem się, kiedy kto¶ to wypomni :)
WOJO

Oj tam, oj tam..... ale na pewno data rejestracji to 2009 więc wszystko OK :)

Data: 2013-02-07 20:41:19
Autor: Paweł Olaszek
osobociężarówka do 45tys
W dniu 2013-02-07 20:24, WOJO pisze:

http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon-4wd-C26585058.html

a jak automat znosi ciągnięcie częste ciężkiej przyczepy?

--
pozdrawiam,
Paweł

Data: 2013-02-07 20:59:13
Autor: WOJO
osobociężarówka do 45tys
a jak automat znosi ciągnięcie częste ciężkiej przyczepy?

Nie znam skrzyni w tym modelu, jednak sporo pojazdów ciężarowych ma automatyczne skrzynki i jakoś ciągną te 40 ton.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-02-07 22:59:53
Autor: jerzu
osobociężarówka do 45tys
On Thu, 7 Feb 2013 20:59:13 +0100, "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe>
wrote:

Nie znam skrzyni w tym modelu, jednak sporo pojazdów ciężarowych ma automatyczne skrzynki i jako¶ ci±gn± te 40 ton.

Niezłe porównanie. Nie wzi±łe¶ pod uwagę tego, ze te skrzynie s±
projektowane do tego wła¶nie celu? A tak w osobówce niekoniecznie się
może w tym sprawdzić.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-07 23:33:40
Autor: Tomasz Pyra
osobociężarówka do 45tys
Dnia Thu, 7 Feb 2013 20:59:13 +0100, WOJO napisał(a):

a jak automat znosi ci±gnięcie częste ciężkiej przyczepy?

Nie znam skrzyni w tym modelu, jednak sporo pojazdów ciężarowych ma automatyczne skrzynki i jako¶ ci±gn± te 40 ton.

Tylko  ta skrzynka waży pewnie tyle co pół tej osobówki któr± on chce
jeĽdzić :)

Data: 2013-02-08 17:55:21
Autor: Tomasz Gorbaczuk
osobociężarówka do 45tys
Dnia 07-02-2013 o 23:33:40 Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam>  napisał(a):

[...]

A jakie s± przeciwwskazania do ci±gnięcia przyczepy autem z automatem? -  Mam C4GP z klasycznym automatem (AM6) i często zdarza mi się jechać z  przyczep± ...
Max moment skrzyni 450nm, max moment silnika 350nm. Mam się czego obawiać?

TG

Data: 2013-02-09 23:09:36
Autor: Marek Dyjor
osobociężarówka do 45tys
Paweł Olaszek wrote:
W dniu 2013-02-07 20:24, WOJO pisze:

http://otomoto.pl/ssangyong-actyon-ssang-yong-actyon-4wd-C26585058.html

a jak automat znosi ciągnięcie częste ciężkiej przyczepy?

rozciÄ…ga sie pewnie...  ;-)

osobociężarówka do 45tys