ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!

Data: 2009-03-02 08:17:22
Autor: konserwator
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
co ty mi tu z wenus wyjezdzasz lepiej pomysl o marsie
temperatura od +20 dznien do - 140 noca przy [sic!] 95% nasycenia atmosfery co2!

czyli dwutlenek ma znikomy wplyw przy zatrzymywania ciepla skoro zakres temperatur na marsie wynosi 160 stopni przy 95% co2 a na ziemi okolo 100 stopni przy sladowych ilosciach co2!

Data: 2009-03-02 10:05:54
Autor: konserwator
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
Poprawka
=================

[...]

- na Marsie DOBOWY skok temperatury wynosi ok. 160 stopni przy 95% nasyceniu atmo co2 (przy zerowym nasyceniu par H2O)
- na Ziemi DOBOWY skok temperatury to okolo 40 stopni przy sladowym % co2 (przy klikunasto% nasyceniu (srednio) H2O

-byc moze fizyka na Marsie jest inna niz na Ziemi ale nawet na naszej planecie najwieksze skoki temperatur wystepuja na pustyniach - gdzie jest malo w powietrzu H2O natomiast tam gdzie jest wilgotno skoki sa male (dzungle, oceany)

wniosek prosty:
Zawartosc w atmo co2 ma pomijalny wplyw na temperature na planecie

nie jest wiec CO2 zadnym izolatorem ciepla a lewaki powinny walczyc o zwiekszenie CO2 na Marsie do 100% by tam "podniesc" temperature i pozniej te planete smialo zasiedlic uwalniajac Ziemie od kretynow... i ich ydyotyzmow...

Data: 2009-03-02 01:49:44
Autor: Grzegorz Z.
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
On 2 Mar, 10:05, "konserwator" <djmac§don¨Èa...@algonet.se> wrote:
Poprawka
================>
> [...]

zwiekszenie CO2 na Marsie do 100% by tam "podniesc" temperature i pozniej te
planete smialo zasiedlic uwalniajac Ziemie od kretynow... i ich

Porównaj sobie ciśnienie atmosferyczne na Marsie i na Wenus.

A najlepiej udaj się z tym swoim odkryciem na pl.sci.kosmos i obserwuj
co się będzie działo :))))

Data: 2009-03-02 12:59:54
Autor: konserwator
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!

--
Sondazownie we "wlasciwych" rekach": http://forum2.dziennik.pl/read.php?7,415859
-- -
Boleslaw: http://www.polityczni.pl/cenckiewicz_w_warszawie,audio,51,3100.html
-- -
Dyktatura europejska http://www.wykop.pl/ramka/122641/traktat-lizbonski-iii-wojna-swiatowa-pl
-- --
1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.
2. Radykalnie podniesiemy pace dla budetwki, zwikszymy emerytury i
renty.
3. Wybudujemy nowoczesn sie autostrad, drg ekspresowych, mostw i
obwodnic.
4. Zagwarantujemy bezpatny dostp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.
5. Uprocimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg prorodzinn,
zlikwidujemy 200 opat urzdowych.
6. Przypieszymy budow stadionw na Euro 2012.
7. Wycofamy wojska z Iraku.
8. Sprawimy, e Polacy z emigracji bd chcieli wraca do domu i inwestowa w
Polsce.
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy internet
10. Podejmiemy rzeczywist walk z korupcj.
Uytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ea3ae7c4-eeae-44f6-9151-cb724bc3f4ffv15g2000yqn.googlegroups.com...
On 2 Mar, 10:05, "konserwator" <djmacdonEa...@algonet.se> wrote:
Poprawka
=================

> [...]

zwiekszenie CO2 na Marsie do 100% by tam "podniesc" temperature i pozniej te
planete smialo zasiedlic uwalniajac Ziemie od kretynow... i ich

Porwnaj sobie cinienie atmosferyczne na Marsie i na Wenus.

A najlepiej udaj si z tym swoim odkryciem na pl.sci.kosmos i obserwuj
co si bdzie dziao :))))

jakies argumenty grzesio?
-a cisnienie to sobie sam porownaj i wyciagnij wnioski

rym

Data: 2009-03-02 16:04:09
Autor: KatonStarszy
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
konserwator pisze:
No to właśnie wyciąga. Wnioski i argumenty. Przecie mniejsze o czynnik 1000 ciśnienie to o 1000 razy mniej tego Co2. A jeszcze mars ma rozmiary 1/3 ziemi ;-)

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-02 19:56:39
Autor: konserwator
[...]

Uytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisa w wiadomoci news:gogt1g$b51$4mx1.internetia.pl...
konserwator pisze:
No to wanie wyciga. Wnioski i argumenty. Przecie mniejsze o czynnik 1000 cinienie to o 1000 razy mniej tego Co2. A jeszcze mars ma rozmiary 1/3 ziemi ;-)

? jak tysiac razy scisniesz czasteczki co2 to bedzie ich ilosciowo 1000 razy mniej?
-  myslalem, z etyle samo ;-(

rym

Data: 2009-03-03 00:20:28
Autor: KatonStarszy
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
konserwator pisze:
Scisniesz? 1000 razy mniejsze cisnienie to mniej w tej samej objetosci czasteczek gazu! Elementarna chemia .... to chyba w gimnazjum jest ;-)

Data: 2009-03-02 16:02:44
Autor: KatonStarszy
Grzegorz Z. pisze:

A najlepiej udaj się z tym swoim odkryciem na pl.sci.kosmos i obserwuj
co się będzie działo :))))

Nie bądź okrutny ;-)
Njlepsze ze nasz "expert" pomija też odległość Marsa od Słońca ;-)

Data: 2009-03-02 19:59:57
Autor: konserwator

Uytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisa w wiadomoci news:gogsuq$b51$3mx1.internetia.pl...
Grzegorz Z. pisze:

A najlepiej udaj si z tym swoim odkryciem na pl.sci.kosmos i obserwuj
co si bdzie dziao :))))

Nie bd okrutny ;-)
Njlepsze ze nasz "expert" pomija te odlego Marsa od Soca ;-)

a co tu ma odleglosc do rzeczy skoro merkury jest zimniejszy od wenus?

ba! jowisz ma temperature min -130 stopni czyli wiecej niz minimalna marsa!

rym

Data: 2009-03-03 00:22:07
Autor: KatonStarszy
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
konserwator pisze:
HAHAHAHAHAHAH Merkury NIE MA  atmosfery. i właśnie stanowi to dowód na jej grzejący charakter ;-) boć gdyby gazy nie grzały to wenus powinna byc chłodniejsza ...

Data: 2009-03-02 16:00:02
Autor: KatonStarszy
konserwator pisze:
co ty mi tu z wenus wyjezdzasz lepiej pomysl o marsie
temperatura od +20 dznien do - 140 noca przy [sic!] 95% nasycenia atmosfery co2!
Dureń. Cisnienie 1000 razy mniejsze od Ziemskiego.

Data: 2009-03-02 16:07:35
Autor: MH
[...]

Prowokujesz , czy jeste a tak GUPI ??!!

MH

Data: 2009-03-03 00:23:13
Autor: KatonStarszy
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
MH pisze:

Prowokujesz , czy jesteś aż tak GŁUPI ??!!
On wyznacza nowe horyzonty głupoty. Taka grupowa wersja sondy "New Horizons " ;-D

Data: 2009-03-03 07:01:31
Autor: biguskomuszagniga
ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!
On Mon, 2 Mar 2009 08:17:22 +0100, "konserwator"
<djmacdonald@algonet.se> wrote:

co ty mi tu z wenus wyjezdzasz [...]

 wiesz dlaczego wenus kreci sie w odwrotna strone  niz inne planety ukladu slonecznego ?

http://bigowski.w.interia.pl/index.htm

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

ostateczny argument obnalajacy teorie levacka!