ostatnie dni na zamknięcie karty mbank

Data: 2011-07-29 13:44:33
Autor: Brak
ostatnie dni na zamknięcie karty mbank
przypominam tym którzy jeszcze mają kartę mbanku
że należy ją zamknąć lub zastrzec by uniknąć opłaty

Karta zastrzeżona dziś rano. Za tydzień zamykam wszystkie rachunki i przenoszę się do innego banku całkowicie darmowego. Póki co dziękuje mBankowi za to że byłem z nimi przez okres 6. lat. Szanowałem ten bank i polecałem znajomym do niedawna. Teraz gdy się z nimi spotykam chowam głowę w piasek. Wytykają mi że namawiałem ich na ten bank który był bez opłat i zobowiązań.

ostatnie dni na zamknięcie karty mbank