ostatnie godziny FTA platformy TVP

Data: 2009-10-08 22:47:27
Autor: adresss
ostatnie godziny FTA platformy TVP
http://satkurier.pl/news/49918/tvp-rozpoczynamy-kodowanie-anten.html

no to sie ludzie naogladali za darmo!!!

--
ThinkXtra

Data: 2009-10-08 23:51:34
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:tsjsc5ldj37offjl21nip6hnqmo4gequ7m4ax.com...
http://satkurier.pl/news/49918/tvp-rozpoczynamy-kodowanie-anten.html

no to sie ludzie naogladali za darmo!!!

Czyli powrót do stanu poprzedniego, bo jak rozumiem kart nds w sprzedazy niet?

No to sie PIS ladnie nam przedstawil.
A jeszcze tydzien temu niektórzy pierdzielili nam tu o spiskowych teoriach w których PO do spólki z LPR wspierala prywatnych nadawców...

Data: 2009-10-09 07:25:55
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

mówiem, że tak będzie i by się tym nie podniecać, bo to tvp!!
tam jest po prostu burdel.
może się kiedyś unormuje i będziemy mieć w miarę normalną
i przewidywalnÄ… tv.
szkoda tylko, że nie ma kart i modułów na rynku.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-10-09 08:40:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4acec969$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

A ja się dałem nabrać i wydałem 60 zł na monoblocka bez sensu.

tam jest po prostu burdel.
może się kiedyś unormuje i będziemy mieć w miarę normalną
i przewidywalnÄ… tv.
szkoda tylko, że nie ma kart i modułów na rynku.

Mi by wystarczyły same karty, z resztą bym sobie pewnie poradził.
Choć nie wiem czy zdecydowałbym się na wydatek rzędu 50 zł.
Kto mi da pewność, że znowu za miesiąc nie pójdzie on na marne?

Data: 2009-10-09 01:06:31
Autor: Jan
ostatnie godziny FTA platformy TVP
O ludzie, jak to dobrze, ¿e nie kupi³em tunerka do tego celu
specjalnie bo rozwa¿a³em tak± mo¿liwo¶æ. Ba tutaj widzia³em linki do
aukcji na allegro do polecanych przez was dekoderków. Normalnie jestem
zaskoczony. Ciekawe czy bêd± przypadki, ¿e kto¶ zg³osi jak±¶ skargê
czy co¶ podobnego, gdy¿ mo¿na przypuszczaæ i zak³adaæ, ¿e s± jednak
osoby który kupi³y taki dekoder wy³±cznie w tym celu.

W zwi±zku z t± sytuacj± chcê kupiæ to:
http://telewizjanakarte.pl/o_ofercie.html
Wa¿no¶æ oferty telewizji na kartê: do 31.10.2016 r.

Czy to znaczy, ¿e 01.11.2016 roku wszystkie karty zgasn± na wieki,
wieki amen?

Data: 2009-10-09 10:47:46
Autor: Cezar
[...]

To znaczy ze zabezpieczaj± sie na tak± ewentualno¶æ. Przynajmniej Cie informuj± ¿e tak siê moze staæ w 2016 roku .... bo taka TVP widac ma wszystkich w dupie i mo¿e przestaæ dzia³ac z dnia na dzieñ.

c.

Data: 2009-10-09 12:22:15
Autor: pawell32
Jan pisze:
[...]

??? do kogo chcesz pisaæ skargê?
podpisywa³e¶ jak±¶ umowê lub zobowi±zanie?
po drugie tv nadaje w fazie testów

[...]

nie, ale oni maj± umowê podpisan± na rozpowszechnianie programów,
a jak podpisz± znowu to bêdzie dalej.

Data: 2009-10-09 12:28:20
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4acf0edd$1news.home.net.pl...
Jan pisze:
[...]

Nie czy Ty podpisywa³e¶, tylko czy tvp podpisywa³a.
Publicznie z³o¿ona oferta (obietnica) jak najbardziej wyczerpuje znamiona.

po drugie tv nadaje w fazie testów

Nic takiego nie wynika³o z informacji przekazywanych w momencie startu platformy.

Data: 2009-10-09 12:57:58
Autor: pawell32
Cavallino pisze:

Nie czy Ty podpisywa³e¶, tylko czy tvp podpisywa³a.
Publicznie z³o¿ona oferta (obietnica) jak najbardziej wyczerpuje znamiona.

komu jak komu - im nie wierze.
nie ma to jak umowa pisemna, ale mo¿e tak mia³o byæ.
jeszcze jedno, mo¿e nie potrzebnie roztrz±sajmy bo testy
mog± potrwaæ kilka dni, tygodni i mo¿e wróci do tego co by³o

po drugie tv nadaje w fazie testów

Nic takiego nie wynika³o z informacji przekazywanych w momencie startu platformy.

nie mogê tego znale¼æ, ale wydaje mi siê, ¿e by³o tam s³owo "testy"

Data: 2009-10-09 13:11:58
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4acf173c$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

Nie czy Ty podpisywa³e¶, tylko czy tvp podpisywa³a.
Publicznie z³o¿ona oferta (obietnica) jak najbardziej wyczerpuje znamiona.

komu jak komu - im nie wierze.

Postawa s³uszna, ale prawnie nie ma wiêkszej ró¿nicy.

nie ma to jak umowa pisemna, ale mo¿e tak mia³o byæ.
jeszcze jedno, mo¿e nie potrzebnie roztrz±sajmy bo testy
mog± potrwaæ kilka dni, tygodni i mo¿e wróci do tego co by³o

Jakby chodzi³o o testy to by zakodowali sobie jeden program i to z tych co nadal zosta³y fta.

po drugie tv nadaje w fazie testów

Nic takiego nie wynika³o z informacji przekazywanych w momencie startu platformy.

nie mogê tego znale¼æ, ale wydaje mi siê, ¿e by³o tam s³owo "testy"

A ja pierwsze s³yszê.

Data: 2009-10-09 14:02:55
Autor: SW3
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Dnia 09-10-2009 o 12:22:15 pawell32 <pahat@wp.pl> napisa³(a):

??? do kogo chcesz pisaæ skargê?
podpisywa³e¶ jak±¶ umowê lub zobowi±zanie?
po drugie tv nadaje w fazie testów

W tej chwili jest jeszcze informacja ze startu:  http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/komunikaty/cyfrowa-platforma-tvp  Nie ma tam nic o testach. Jest za to informacja, ¿e czê¶æ kana³ów bêdzie  FTA.
Poza tym by³y przekazywane informacje na antenach TVP i te¿ tam  zapewniano, ¿e bêdzie czê¶æ FTA, czê¶æ FTV i czê¶æ p³atna.
Wiêc by³a to jak najbardziej obietnica ze strony TVP i s± na to dowody w  wielu miejscach. Je¿eli nawet kodowanie jest tymczasowe to i tak jest to  z³amanie obietnicy - nie by³o zapowiadane, ¿e bêdzie od czasu do czasu FTA  tylko ¿e bêdzie FTA.

--
SW3
-- --

Data: 2009-10-09 14:19:46
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

Dok³adnie tak.
Ale to typowe dla PIS, zacz±æ urzêdowanie od zepsucia JEDYNEJ pozytywnej rzeczy któr± TVP uda³o siê zrealizowaæ od kilku lat.
Co by o Farfale nie mówiæ, ten pomys³ by³ niez³y.
I mo¿e dlatego szlag go trafi³, ¿eby wszyscy szybko zapomnieli, ¿e w TVP mo¿e urodziæ siê co¶ sensownego.

Data: 2009-10-09 14:49:34
Autor: pawell32
SW3 pisze:
[...]

ano tak, nie ma nic o testach.
czyli oka¿e siê, ze Farfa³ nie by³ taki z³y jak go malowali ;-)

Data: 2009-10-09 15:07:59
Autor: Krzysiek
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Cieszcie siê.....!  ;-) ;-)
Zostawili nie zakodowane TVP-info, TVP-pol., TVP-hist. i TVP-kult.

Jak by kto¶ nie wiedzia³ o co chodzi, to chodzi o... Ech!

Data: 2009-10-09 06:32:36
Autor: Jan
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Panowie dziêki za odzew.
Ja jednak mam odczucia inne ni¿ niektórzy. To znaczy, oczywi¶cie to
dobrze ¿e Farfa³ zrobi³ to co zrobi³, jednak z drugiej strony patrz±c
na to i¿ od wielu wielu lat oni nadawali swoje kana³y drog± SAT, ale
zakodowane jako uplink dla nadajników naziemnych. I tego nigdy nie
rozkodowali, no bo po co. A przecie¿ mogli tak zrobiæ na takiej
zasadzie: idziesz na pocztê, udowadniasz, ¿e p³acisz abonament i
dostajesz kartê wa¿n± do koñca roku i ju¿. A Farfa³ przeskoczy³ etap
nadawania FTA zwyk³ego sygna³u SD i od razu skoczy³ w 21 wiek hehe.
Nie chcê siê z nikim k³óciæ itd. ale przypuszczam, ¿e stosunek w
Polsce dekoderów u ludzi jest taki: HD max 20 % do SD 80 %. Ponadto
nawet jak ju¿ bêdzie mo¿na ogl±daæ t± nasz± telewizjê to znowu bêdzie
mo¿na siê czepiæ o takie rzeczy jak choæby 2 fonie audio dla filmów
obcojêzycznych. Eh to jest Polska w³a¶nie.

Data: 2009-10-09 06:34:34
Autor: Jan
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Mo¿na jeszcze nacieszyæ oczy i u¶miechn±æ siê z têsknot± :D :D :D

http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

Data: 2009-10-09 15:00:05
Autor: sat_diver
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Nasta³ dzieñ 2009-10-08 22:47, adresss@poczta.pl donosi, ¿e:
no to sie ludzie naogladali za darmo!!!
Przecie¿ by³o wiadomo od pocz±tku
http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-cyfrowej-tvp

Data: 2009-10-09 18:50:21
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:hanc4l$oc4$1news.onet.pl...
[...]

Pic na wodê, teraz zmodyfikowali.

Data: 2009-10-09 18:51:22
Autor: sat_diver
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Nasta³ dzieñ 2009-10-09 18:50, Cavallino donosi, ¿e:
Oj, nie - by³o od pocz±tku

Data: 2009-10-09 18:55:30
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:hanpmb$tns$1news.onet.pl...
[...]

Nieprawda.
By³o takie info, ale tylko o TVP Sport.
A i to siê zmienia³o w trakcie.

Data: 2009-10-09 19:22:59
Autor: sat_diver
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Nasta³ dzieñ 2009-10-09 18:55, Cavallino donosi, ¿e:
Wybacz - czecze s³owa, zrzucik jaki¶?

Data: 2009-10-10 01:05:11
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "sat_diver" <satdiver@satdiver.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:hanrhk$2ql$1news.onet.pl...
[...]

Dosta³e¶ orygina³ tej wypowiedzi.

Data: 2009-10-09 18:58:59
Autor: Cavallino
[...]

Tu masz pe³ny tekst tej notki, która by³a od pocz±tku:
http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/komunikaty/cyfrowa-platforma-tvp

Data: 2009-10-09 19:40:53
Autor: SW3
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Przecie¿ by³o wiadomo od pocz±tku
http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-cyfrowej-tvp

A ¶wistak siedzi...
http://209.85.229.132/search?q=cache:O94Qw85rJKoJ:www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-cyfrowej-tvp+http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-cyfrowej-tvp&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera

jak siê komu¶ po³ama³o: http://skocz.pl/daprp

Tylko szybko puki Google nie uaktualni kopii.

--
SW3
-- --

Data: 2009-10-09 22:07:30
Autor: zho
ostatnie godziny FTA platformy TVP

U¿ytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.u1jnefnkcjxrn1sw3_laptop2...
[...]

I wszystko w temacie. Rozumiem ze nie zawsze podaja pelna prawde o swiecie ale namawiac mnie do marnotrawienia moich pieniazkow oj na to jest chyba nawet jakis paragraf :>>\

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2009-10-10 00:15:08
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
zho wrote:

[...]

Ciekawe jak nasze prawo zapatruje siê na ehm "zmienianie
tre¶ci" wcze¶niej opublikowanych komunikatów prasowych w
sposób _zasadniczo_ odmieniaj±cy ich znaczenie.

--
Oby¶ ¿y³ w ciekawych czasach..

Data: 2009-10-10 00:30:06
Autor: empe
ostatnie godziny FTA platformy TVP

U¿ytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:haocm7$g49$1news.onet.pl...

Ciekawe jak nasze prawo zapatruje siê na ehm "zmienianie
tre¶ci" wcze¶niej opublikowanych komunikatów prasowych w
sposób _zasadniczo_ odmieniaj±cy ich znaczenie.

Czyzby nowe tzw.- "lub czasopisma"?

--
empe

Data: 2009-10-10 12:28:45
Autor: zho
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Ciekawe jak nasze prawo zapatruje siê na ehm "zmienianie
tre¶ci" wcze¶niej opublikowanych komunikatów prasowych w
sposób _zasadniczo_ odmieniaj±cy ich znaczenie.

Nie wiem chyba nasze prawo nie przewiduje takich sytuacji :)

Data: 2009-10-09 20:16:49
Autor: noy
ostatnie godziny FTA platformy TVP
W sobotê i ¶rodê bêd± mecze z S³owacj± i Czechami, a tam jak wiadomo mo¿na  by³o odbieraæ platformê TVP i tak sobie my¶lê ¿e tez mo¿e mieæ to zwi±zek  z kodowaniem. Tak ¿e wcale siê nie zdziwiê jak w czwartek znowu kana³y   za¶wiec±.

Data: 2009-10-09 21:42:16
Autor: Jerzy Pastusiak
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Witaj

On Thu, 8 Oct 2009, adresss@poczta.pl wrote:
http://satkurier.pl/news/49918/tvp-rozpoczynamy-kodowanie-anten.html
no to sie ludzie naogladali za darmo!!!

Pomysl, wg mnie byl ksiezycowy i nieuzasadniony, ani ekonomicznie, ani
technicznie.
Ciekawe ile milionow euro kosztowalo bankrutujaca TVP, polityczne,
pseudotechniczne wystapienie bylych wladz TVP, robiacych za dobrych wujkow,
kosztem placacych abonament emerytow?
Wybrano najdrozsze, nieoptymalne rozwiazania techniczne, przy nieduzej
procentowo widowni.
Ciekawe, ilu chetnych by sie znalazlo, do placenia za film PPV,
jezeli koszt takiej sesji jest od 5 do 15 euro?

W TV satelitarnej nie ma nic za darmo, tam chodzi o miliardy euro.
Skad? Z kieszeni prezesow?

Pzdr.J.P.

ps
Nie jestem zwiazany z zadna platforma.
Telewizji po polsku nie ogladam od kilkudziesieciu lat,
tez zabawy politykow mnie nie interesuja.
Interesuja mnie sygnaly.

Data: 2009-10-10 00:41:27
Autor: Chris
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Dnia Fri, 9 Oct 2009 21:42:16 +0200, Jerzy Pastusiak napisa³(a):

Pomysl, wg mnie byl ksiezycowy i nieuzasadniony, ani ekonomicznie, ani
technicznie.

Te¿ tak uwa¿am.
Nie wiem ile kosztuje wynajêcie transpondera na Astrze, ale gdy
przeczyta³em komunikat o uruchomieniu ca³kowicie darmowej platformy
cyfrowej, to oprócz rado¶ci z tego faktu ca³y czas chodzi³o mi po g³owie
podejrzenie, ¿e to chyba jaki¶ ¿art. Bo dla mnie by³o oczywiste, ¿e
telewizjê cyfrow± wprowadza siê g³ównie po to, ¿eby rozwi±zaæ problem
niskiej ¶ci±galno¶ci abonamentu, zw³aszcza gdy s³ychaæ o powa¿nych
k³opotach finansowych TVP.

W TV satelitarnej nie ma nic za darmo, tam chodzi o miliardy euro.
Skad? Z kieszeni prezesow?

Ja przypuszczam, ¿e Farfa³ ju¿ wiedzia³, ze jest na wylocie i dlatego
postanowi³ na koniec zostaæ "dobrym wujkiem".
A sprawê wprowadzenia od wczoraj kodowania sygna³u TVP bardzo
przekonywuj±co wyja¶nia znaleziony na jednym z forów komentarz
cz³owieka, który podpisa³ siê jako "znawca tematu":

"Zakodowali dlatego, bo inni operatorzy chcieli udostêpnienia kana³ów
TVP za darmo, skoro s± FTA. Najprawdopodobniej nie bêdzie oferty FTA
platformy TVP. Kana³y TVP wejd± do oferty, FTV, czyli bêd± bezp³atne po
jednorazowym wykupieni karty, podobnie jak ma to miejsce w czê¶ci oferty
TNK" -
http://www.dvbnews.pl/news/3038/tvp_rozpoczynamy_kodowanie_anten/komentarze/2

A to brzmi bardzo sensownie.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-10 01:08:51
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:

"Zakodowali dlatego, bo inni operatorzy chcieli udostêpnienia kana³ów
TVP za darmo,

Chcieæ to sobie mogli.

[...]

Bzdura, a nie sensownie.
To ¿e co¶ jest fta dla koñcowego usera, wcale nie oznacza, ¿e retransmisja te¿ ma byæ za darmo.

Data: 2009-10-10 13:20:43
Autor: Chris
ostatnie godziny FTA platformy TVP
Dnia Sat, 10 Oct 2009 01:08:51 +0200, Cavallino napisa³(a):

To ¿e co¶ jest fta dla koñcowego usera, wcale nie oznacza, ¿e retransmisja te¿ ma byæ za darmo.

To jest tylko Twoje zdania. Operatorzy maj± inne, a jakie zdanie mia³by s±d, to trudno przewidzieæ.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-10-10 14:13:05
Autor: Mane
Chris pisze:

To jest tylko Twoje zdania. Operatorzy maj± inne, a jakie zdanie mia³by s±d, to trudno przewidzieæ.

Nie myslisz chyba ze kablowki nie placa za retransmisje sygnalu chociazby niemieckich kanalow FTA?

Data: 2009-10-10 14:17:41
Autor: Mane
Mane pisze:

Nie myslisz chyba ze kablowki nie placa za retransmisje sygnalu chociazby niemieckich kanalow FTA?

PS: Tym bardziej ze uzytkownik koncowy placi za dostep do tych kanalow.

Data: 2009-10-10 19:59:58
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:haprb3$34d$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie ¿artuj tak nawet.
W³a¶ciciel mo¿e sobie robiæ ze swoj± w³asno¶ci± co zechce, ale ju¿ nikt inny.
Spytaj tych operatorów czy p³ac± op³aty dla np. RTL i innych kana³ów FTA.

Data: 2009-10-10 09:14:50
Autor: Mane
Chris pisze:

[...]

Taak, i rozwiaze to pewnie..

Data: 2009-10-10 11:18:19
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:

[...]

Jak kupisz kartê to bêd± mieli bazê danych takich co to na pewno powinni abo p³aciæ.
I wystarczy proste porównanie z baz± p³ac±cych.

Data: 2009-10-10 14:15:37
Autor: Mane
Cavallino pisze:

Jak kupisz kartê to bêd± mieli bazê danych takich co to na pewno powinni abo p³aciæ.
I wystarczy proste porównanie z baz± p³ac±cych.

To ze ktos kupi karte wcale nie musi oznaczac ze oglada, abo jest za posiadane odbiornika TV :) a nie za posiadane karty dostepu, poza tym karty sprzedawalby TVP a abo sciaga KRRiTV.

Data: 2009-10-10 20:00:25
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hapttm$rhd$2inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Jak kupisz kartê to bêd± mieli bazê danych takich co to na pewno powinni abo p³aciæ.
I wystarczy proste porównanie z baz± p³ac±cych.

To ze ktos kupi karte wcale nie musi oznaczac ze oglada,

Ale mo¿e oznaczaæ ¿e warto go sprawdziæ.

Data: 2009-10-10 14:23:56
Autor: Big Jack
ostatnie godziny FTA platformy TVP
W wiadomo¶ci
*Cavallino* napisa³(-a):

Jak kupisz kartê to bêd± mieli bazê danych takich co to na pewno
powinni abo p³aciæ.
I wystarczy proste porównanie z baz± p³ac±cych.

O ile taki zakup nie bêdzie incognito. A IMHO, powinien byæ

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-10-10 19:53:30
Autor: Tomek C
ostatnie godziny FTA platformy TVP
"Cavallino", dnia 10-10-2009 o godzinie 11:18:19 w wiadomo¶ci
<news:hapjgs$ltd$1news.onet.pl> napisa³/a:

Jak kupisz kartê to bêd± mieli bazê danych takich co to na pewno powinni abo p³aciæ.
I wystarczy proste porównanie z baz± p³ac±cych.

cytat z dvhk:

Witam. Na pisemne pytanie zadane do telewizji polskiej w sprawie sprzeda¿y
dekoderów i kart kodowych otrzyma³em nastêpuj±c± odpowied¼: "Witamy

TVP nie bêdzie kontrolowaæ kana³ów dystrybucji zestawów odbiorczych i
nie bêdzie budowaæ sieci dystrybucji. TVP bêdzie jednak certyfikowaæ
odbiorniki, które spe³ni± wymagania okre¶lone przez TVP. Karty bêd±
rozprowadzane na rynku hurtowym oraz prawdopodobnie bêd± dodawane do
zestawów z odbiornikami przez producentów.

Pozdrawiamy""

Wynika z tego, ¿e sprzeda¿ bêdzie odbywa³a siê a la TNK

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet je¿eli jeste¶ idiot± staraj siê nie byæ g³upi"
Twój komputer nudzi siê?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-10-10 20:01:14
Autor: Cavallino
ostatnie godziny FTA platformy TVP
U¿ytkownik "Tomek C" <adres@w.sigu.> napisa³ w wiadomo¶ci news:

Wynika z tego, ¿e sprzeda¿ bêdzie odbywa³a siê a la TNK

Op³aty za a la carte równie¿?

Data: 2009-10-10 20:24:23
Autor: Tomek C
ostatnie godziny FTA platformy TVP
"Cavallino", dnia 10-10-2009 o godzinie 20:01:14 w wiadomości
<news:haqi5a$2rt$1news.onet.pl> napisał/a:

Opłaty za a la carte również?

cytat:

"- dostęp do kanałów Polsat, Polsat2, TVN, TVN7, który będzie możliwy po
wniesieniu jednorazowej opłaty pokrywającej koszt karty abonenckiej,"

W pierwotnej wersji jednorazowa opłata za FTV (czyli wcześniej Polsat,
TVN-y a teraz jeszcze TVP1, TVP2, TVP HD Sport itd) miała być w
okolicach 50 zł. Dla osób opłacających abonament i potrafiących to
udowodnić przewidziany był rabat w wysokości 20 zł.

cytat:
"- platformy płatnej bazującej na modelu à la carte, który w szerokim
zakresie nie występuje na polskim rynku. Model ten zakłada możliwość
opłacania przez klienta oglądania pojedynczych kanałów, a nie ich
pakietów, bez wiązania się długotrwałą umową.
Kompletna platforma cyfrowa TVP pojawi się na rynku po uzupełnieniu do
końca roku kolejnych jej segmentów"

Płatność za te kanały ma się odbywać smsem na min. 3 miesiące, co wg TVP
ma ułatwić rozliczenie się z opłat pomiędzy operatorami czy jakoś tak.
Dokładniej było to opisane w którymś wątku na dvhk, ale w tej chwili nie
potrafię tego odnaleźć.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802 "Nawet jeżeli jesteÅ› idiotÄ… staraj siÄ™ nie być gÅ‚upi"
Twój komputer nudzi siÄ™?  http://www.foldingpl.prv.pl

Data: 2009-10-11 09:11:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomek C" <adres@w.sigu.> napisał w wiadomości news:8ylyqxoh95ui.fbttomciu.net.invalid...
[...]

Czyli prepaid?
A to bardzo pozytywne.

Data: 2009-10-11 10:31:47
Autor: Tomek C
ostatnie godziny FTA platformy TVP
"Cavallino", dnia 11-10-2009 o godzinie 09:11:54 w wiadomo¶ci
<news:has0fp$pcr$1news.onet.pl> napisa³/a:

Czyli prepaid?
A to bardzo pozytywne.

Takie s± za³o¿enia. Jak bêdzie naprawdê dowiemy siê po 15 grudnia.