[dbnet24/ve] ostatnio proba - transakcja odrzucona.

Data: 2010-07-21 20:42:44
Autor: Paweł
[dbnet24/ve] ostatnio proba - transakcja odrzucona.
witam,

bylem sobie wlasnie w sklepie po browarek :)
daje pani karte dbnet/ve, pani wrzuca do czytnika chipowego,
na teminalu widze "ostatnia proba", klik zielony, wprowadz pin
i... transakcja odrzucona. drugie podejscie to samo,
wiec wrzucam kk/citi/mc i przeszlo.

ktos mi wytlumaczy o co chodzi z ta ostania proba/odrzuceniem
na dbnet? na kwitku tylko widze odmowa, kod odpowiedzi 5, [S][K].

Data: 2010-07-21 21:30:55
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 21 Jul 2010 20:42:44 +0200, Paweł napisał(a):

na teminalu widze "ostatnia proba", klik zielony, wprowadz pin
i... transakcja odrzucona. drugie podejscie to samo,
wiec wrzucam kk/citi/mc i przeszlo.

 Witaj w klubie. Coś jest na rzeczy, bo tyle co drugi raz to zaliczyłem.
 Jeszcze nie trułem na infolinii, ale chyba czas najwyższy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

[dbnet24/ve] ostatnio proba - transakcja odrzucona.