ostre blachy w pc i poprzecinane palce

Data: 2017-01-11 18:39:59
Autor: Doxent
ostre blachy w pc i poprzecinane palce
Każdy kto majsterkuje częściej przy blaszakach spotyka się z tym problemem co jakiś czas. Mnie pomimo ponad 25 lat grzebania w sprzętach zdarza się uwalić jakiś paluch albo całą dłoń kilka razy do roku. Teraz powstaje pytanie gdzie można zakupić takie rękawiczki które uchronią przed zacięciami o ostre krawędzie blach ale jednocześnie nie będą powodowały znacznych utrudnień w manipulowaniu sprzętem? Podobne z tego co widzę używają tatuażyści.

Data: 2017-01-11 21:36:00
Autor: Irokez
W dniu 2017-01-11 o 18:39, Doxent pisze:
Każdy kto majsterkuje częściej przy blaszakach spotyka się z tym
problemem co jakiś czas. Mnie pomimo ponad 25 lat grzebania w sprzętach

To strasznie podłe obudowy są takie ostre. Normalne raczej tego problemu nie mają.

Rękawiczki antyprzecięciowe.
na przykład googlarka takie coś wypluła
https://bezpieczenstwo-bhp.pl/49-antyprzecieciowe
czy to: http://www.bhp.kqs.pl/k42,rekawice-kevlarowe-antyprzecieciowe.html

itp, itd

--
Irokez

Data: 2017-01-12 11:57:41
Autor: Doxent
ostre blachy w pc i poprzecinane palce

To strasznie podłe obudowy są takie ostre. Normalne raczej tego problemu
nie mają.

nie tylko obudowy. Ostatnio załatwiłem palca podczas wymiany głośnego wentylatora w 5 letnim zasilaczu Chieftec. Krawędź otworu wentylatora jest ostra jak żyleta.

ostre blachy w pc i poprzecinane palce