[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...

Data: 2012-08-20 11:41:20
Autor: Andrzej Ozieblo
[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...

Pozdrawiam czwórkę ostrokołowców, którzy jechali POD PRĄD ulicą Mickiewicza
w Katowicach w sobotę około 12:00. Mam szczerą nadzieję, że każdego z was
coś kiedyś potrąci, KRETYNI.

Hm..., regularnie, od lat jezdze w Krakowie pod prad pewnymi ulicami. Np. ul. Chopina. Dosc malo uczeszczana. Gdy widze jadacy z naprzeciwka samochod oczywiscie zjezdzam. Cos mi sie w koncu od zycia nalezy. M.in. za niesmrodzenie, niehalasowanie, mniejsza produkcje CO2. :) Jezdze tez po chodnikach, przejsciach dla pieszych, na czerwonym swietle. Oczywiscie wszystko w granicach rozsadku. Na kultowym Wigry 3. :)

Data: 2012-08-20 11:49:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...
Andrzej Ozieblo, Mon, 20 Aug 2012 11:41:20 +0200, pl.rec.rowery:

[...]

Mickiewicza to jedna z głównych ulic w Katowicach...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-20 03:16:54
Autor: Jacek G.
[KAT] ostrzaki...
On 20 Sie, 11:49, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> Hm..., regularnie, od lat jezdze w Krakowie pod prad pewnymi ulicami.
> Np. ul. Chopina. Dosc malo uczeszczana.

Mickiewicza to jedna z g wnych ulic w Katowicach...
Pod prąd Mickiewicza, to faktycznie przegięcie.
Co prawda ja w sobotę też popełniłem jazdę pod prąd - zrobiliśmy sobie
wycieczkę z Katowic przez Siemianowice, Grodziec, Górę Dorotkę na
Pogorię i zakończyliśmy w Sławkowie. Wracaliśmy PKP.
Przez Grodziec (takie niewielkie miasteczko), aby nie kombinować
jechaliśmy czerwonym szlakiem pieszym, który na krótkich odcinkach
prowadził pod prąd bocznymi, zupełnie pustymi uliczkami. Tempo
mieliśmy zresztą na poziomie pieszego, bo pod górkę - w razie czego
można było chodnikiem, ale nie bardzo był sens. Zdziwiłem, się tylko,
że kilka miejscowych osób natychmiast zwróciło nam uwagę (ale nawet
dość życzliwym tonem), że jedziemy pod prąd. Odpowiedziałem z
uśmiechem, że szlak, że nie chcemy się pogubić itp. ;) Czasem przy
zachowaniu zdrowego rozsądku można popełnić jakieś drobne wykroczenie
- choć nie polecam oczywiście - bo to sprawa indywidualnej
odpowiedzialności i oceny.
--
Jacek G.

Data: 2012-08-20 13:27:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[KAT] ostrzaki...
Jacek G., Mon, 20 Aug 2012 03:16:54 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Czasem przy
zachowaniu zdrowego rozsądku można popełnić jakieś drobne wykroczenie
- choć nie polecam oczywiście - bo to sprawa indywidualnej
odpowiedzialności i oceny.

Kurcze, ja nie mówię, że jestem święty i zawsze kurczowo trzymam się
przepisów, wyrażam swoją opinię: za jazdę Mickiewicza pod prąd powinno
obijać się mordy, innej metody na kretynizm nie widzę.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-20 18:25:07
Autor: PK
[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...
On 2012-08-20, Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Hm..., regularnie, od lat jezdze w Krakowie pod prad pewnymi ulicami. Np. ul. Chopina. Dosc malo uczeszczana. Gdy widze jadacy z naprzeciwka samochod oczywiscie zjezdzam. Cos mi sie w koncu od zycia nalezy. M.in.

Osobom, którym możesz uszkodzić zdrowie/mienie się nie należy?

za niesmrodzenie, niehalasowanie, mniejsza produkcje CO2. :) Jezdze tez po chodnikach, przejsciach dla pieszych, na czerwonym swietle. Oczywiscie wszystko w granicach rozsadku. Na kultowym Wigry 3. :)

Rzeczywiście jest się czym chwalić...
Masz ch...wy rower i jeĹşdzisz jak...

pozdrawiam,
PK