[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...

Data: 2012-08-20 18:02:32
Autor: Michał Pysz
[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...
Pozdrawiam czwórkę ostrokołowców, którzy jechali POD PRĄD ulicą Mickiewicza
w Katowicach w sobotę około 12:00. Mam szczerą nadzieję, że każdego z was
coś kiedyś potrąci, KRETYNI.

Pozdrowienia od trąbiącego z czarnego Forda.

No to teraz wystarczy wydrukować i zanieść na policje a dostaniesz 100zł mandatu.

Zawsze możesz pozatym zrezygnować z jazdy samochodem jak nie potrafisz się opanować za kierownicą.

mp.

Data: 2012-08-20 20:34:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...
Michał Pysz, Mon, 20 Aug 2012 18:02:32 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Uważasz, że nie jest uzasadnione trąbienie na kretyna który wyłania się zza
zaparkowanego dostawczaka i jedzie Ci pod maskę? Jeżeli tak, to raczej nie
mamy o czym gadać.

Zawsze możesz pozatym zrezygnować z jazdy samochodem jak nie potrafisz się opanować za kierownicą.

Poza tym, mogę zrezygnować z kilku rzeczy, w tym - dyskusji z Tobą. Czyż
nie? :-)

--
Pozdrowienia,

[pozdrowienia][KAT] ostrzaki...