ostrzegam przed getinonline

Data: 2011-09-15 01:18:54
Autor: MichalL
ostrzegam przed getinonline
31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim rachunku 12-go.
Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie doszły!
Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia została wykonana wczesnym popołudniem.
Dramatyczny bałagan.

podsumowując co nie wyszło getinonline:

1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i wprowadza w błąd co do daty przelewu.
A ja ponoszę straty.

Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych okolicznościach.
Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w takiej sytuacji?

pozdrawiam,

MichalL

Data: 2011-09-15 21:29:27
Autor: MichalL
ostrzegam przed getinonline
Alior też sobie nie radzi. Dzisiaj pojawiła się informacja o tym, że 14-go doszły pieniądze.
Chyba kupię skarpetę ;).

MichalL

Data: 2011-09-15 23:33:16
Autor: Waldek

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j4thpv$dlk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Stary numer ;)
Moja sie kiedys podzielila, tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni
od tamtej pory odsylam konsultanta na drzewo ;P

Data: 2011-09-16 10:27:38
Autor: BI
On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomościnews:j4thpv$dlk$1node2.news.atman.pl...

tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni

Jakiś czas temu (gdy na rynku trwała wojna depozytowa między bankami i
oproc. lokat było dosyć duże) po zakończeniu nieodnawialnej lokaty
założonej w placówce Getina, z powodu błędu pracownika środki nie
wróciły na moje konto w dniu zapadalności. Ponieważ był to piątek, a
kwota duża, obliczyłem że na przetrzymaniu środków przez bank od
piątku do poniedziałku tracę ponad 80 zł odsetek. Złożyłem więc
pisemną reklamację w Oddziale, która została uznana i za okres do
momentu zwrotu środków na mój rachunek bank dopłacił odsetki, tak
jakby lokata trwała 3 dni dłużej.
Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie
kredytować bank.

Data: 2011-09-16 22:44:36
Autor: Waldek

Użytkownik "BI" <fabian_05@o2.pl> napisał w wiadomości news:6cc93038-df9d-4976-80a4-d4eeeb9b6e1aa7g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

>tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni

Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie

Tylko ze nie kazdemu chce sie szarpac jesli sa to groszowe sprawy ;)
Generalnie Bank wiecej na tym traci psujac swoj wizerunek i marke
- chocby przez taka antyreklame w sieci,
a ktorej wypromowanie raczej nie malo go kosztuje ;)

ostrzegam przed getinonline