Data: 2011-09-15 01:18:54 | |
Autor: MichalL | |
ostrzegam przed getinonline | |
31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie. Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto. Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim rachunku 12-go. Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie doszły! Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia została wykonana wczesnym popołudniem. Dramatyczny bałagan. podsumowując co nie wyszło getinonline: 1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół 2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić 3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i wprowadza w błąd co do daty przelewu. A ja ponoszę straty. Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych okolicznościach. Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w takiej sytuacji? pozdrawiam, MichalL |
|
Data: 2011-09-15 21:29:27 | |
Autor: MichalL | |
ostrzegam przed getinonline | |
Alior też sobie nie radzi. Dzisiaj pojawiła się informacja o tym, że 14-go doszły pieniądze.
Chyba kupię skarpetę ;). MichalL |
|
Data: 2011-09-15 23:33:16 | |
Autor: Waldek | |
ostrzegam przed getinonline | |
Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j4thpv$dlk$1node2.news.atman.pl... 31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie. Stary numer ;) Moja sie kiedys podzielila, tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni od tamtej pory odsylam konsultanta na drzewo ;P |
|
Data: 2011-09-16 10:27:38 | |
Autor: BI | |
ostrzegam przed getinonline | |
On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote:
Użytkownik "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał wJakiś czas temu (gdy na rynku trwała wojna depozytowa między bankami i oproc. lokat było dosyć duże) po zakończeniu nieodnawialnej lokaty założonej w placówce Getina, z powodu błędu pracownika środki nie wróciły na moje konto w dniu zapadalności. Ponieważ był to piątek, a kwota duża, obliczyłem że na przetrzymaniu środków przez bank od piątku do poniedziałku tracę ponad 80 zł odsetek. Złożyłem więc pisemną reklamację w Oddziale, która została uznana i za okres do momentu zwrotu środków na mój rachunek bank dopłacił odsetki, tak jakby lokata trwała 3 dni dłużej. Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie kredytować bank. |
|
Data: 2011-09-16 22:44:36 | |
Autor: Waldek | |
ostrzegam przed getinonline | |
Użytkownik "BI" <fabian_05@o2.pl> napisał w wiadomości news:6cc93038-df9d-4976-80a4-d4eeeb9b6e1aa7g2000yqb.googlegroups.com... On 15 Wrz, 23:33, "Waldek" <s...@nie.cpam> wrote: Użytkownik "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w>tylko odsetki "wsiakly" na kilka dni Uważam, że w takich sytuacjach trzeba zawsze reklamować, a nie Tylko ze nie kazdemu chce sie szarpac jesli sa to groszowe sprawy ;) Generalnie Bank wiecej na tym traci psujac swoj wizerunek i marke - chocby przez taka antyreklame w sieci, a ktorej wypromowanie raczej nie malo go kosztuje ;) |
|